Asta e o alta discutie banuiesc ca a-i prins ideea...acum sa nu deviem de la topic...
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am si eu o intrebare intrebatoare. Am un prieten care are un dci 65 cp din 2006 full. Acum o luna jumatate masina nu i-a mai pornit deloc (are in prezent 110k) si de atunci in fiecare zii minim de 3 ori pe zii o porneste numai cu spray, masina nu vrea sa porneasca fara spray dar dupa ce a pornit motorul merge perfect nu bate, trage nu scoate fum, consumul il are acelasi? Sa fie oare de la injectoare?
Comment
-
Aceeasi problema o am si eu la un logan 1,5 Dci second la 55000 km (mai mult ca sigur nu sunt reali).
Am facut testul pe returul injectoarelor si injectorul 2 mi-a umplut imediat recipientul, iar injectorul 1 dadea ceva mai mult decat 3 si 4.
Sunt curios daca se rezolva problema doar prin inlocuirea supapei de retur de la injectorul 2 sau mai trebuie si curatate eventual injectoarele cu ceva solutie speciala ? Daca da, ce imi recomandati ?
As vrea sa incerc inlocuirea supapei acasa pentru ca nu pare o operatiune asa complicata.
Comment
-
Cea mai mare greseala care o faci. Risti foarte mult prin schimbarea supapei in fata blocului, nu te'as sfatuii sa faci aceasta operatiune, dupa inlocuirea supapei, injectorul de calibreaza, se pune pe stand, verificandu'se toti parametrii de functionarii in relantii, in sarcina, nu e asa de simplu pe cat pare. In cel mai rau caz risti topirea pistonului respectiv, deci nu recomand.
Comment
-
Din ce am citit in alte posturi la schimbarea duzei de retur nu este obligatorie scrierea codurilor c2I. Aceasta este necesara doar daca se schimba locul injectorului sau se inlocuieste acesta. Plus ca mai sunt "fericiti" posesori de Logan carora le-au schimbat supapele de retur in service fara sa mai trebuiasca parametrizate injectoarele... chiar e necesar ?
Am vazut si ceva tutoriale pe net si chiar nu pare deloc o operatiune complicata, plus ca diferenta de pret e destul de mare. La reprezentanta inlocuiesc injectorul cu totul si costa 900 Ron injectorul plus manopera de inlocuire, iar duza de retur originala costa 400 Ron.
As vrea sa folosesc pentru curatarea injectoarelor o solutie numita Wynn's care se foloseste direct prin legarea turului si returului de la injectoare in recipientul cu solutia. A folosit cineva asa ceva? .. daca da .. ceva impresii ...
Comment
-
loganu lu tata miu e din 2007 un dci de 70 cai si are 25 mii km in 5 ani D si e pe bune o are de noua deci se poate si cu km putini ^^ si ca el mai sunt , pacat ca is unii tzepari . oricum ai gresit ca n-ai mers in reprezentanta ca acolo vedeai exact cat are ....
si la ce-a spus huffy mai sus are dreptate ,e vorba de intentie , intentia e foarte greu de dovedit daca nu chiar imposibil in foarte multe cazuri ....Last edited by MariusTm29; 2 May 2012, 21:43.''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
Originally posted by all_in View PostDin ce am citit in alte posturi la schimbarea duzei de retur nu este obligatorie scrierea codurilor c2I.
Comment
-
Aha!! Si incepe aia cu motor electric!! ahahahahaaaa!! sa ma sparg de ras si nu alta!! Epoca electrica a fost probata de japonezi prin anii 90`;si in 95` toate cimitirele de masini erau pline de surate electrice noi ca pentru o masina dupa 5 ani sa spui ca e o vechitura nu prea merge!!
Da stiti de ce?! ca ii costa aporximativ 10000 $ sa schimbe acumulatorii!! Ahahaha!! reportaje facute de Discovery; sa nu credeti ca-mi dau eu cu parerea aiurea!!
Pai 10 mii de $ la cinci ani inseamna 2000 de $ pe an!! ahahahaa!! ce teapa si-au luat!! 200$/luna=6mil. in banii nostrii; adica 3 plinuri!! ahahaa!!
Este bun proiectul dacia-renault; de viitor si de mare perspectiva!! ahahaha!!
Eu zic sa va inscrieti de pe acum sa fiti primii!! )
Comment
Comment