Nu va inteleg de ce sunteti asa revoltati pe tractorasele astea,al meu are 320.000km,am schimbat doar ambreajul la 293.000 km,injectoare,turbo,pompa inca nu.Dati-mi si mie motive sa fiu nemultumit....daca la mine s-a putut inseamna ca si la altii se poate,nu sunt eu nici un fenomen si nu am facut nici o imbunatatire.Dati piese bune la masina si combustibil de la pompa sa nu va mai plangeti atata.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
pt ca al tau e de 85 care nu mai are aceleasi probleme ca primele, de 65. dar sunt si de 65 care au tinut asa cum unele nu au tinut. de ani de zile se tot discuta. nici nu mai au rost discutiile astea. sau poate or sa tot fie, pana cand se risipesc de tot motoarele de 65.internal combustionizer
Comment
-
Tractorasul meu consuma cu cel putin 2l mai putin decat daca ar fi fost pe benzina. Un calcul simplu: La 50000 de km ies minim pe plus 6000 de lei (pret de pompa).
Un set de injectoare reconditionate 1200 lei, 2200 pret maxim noi.
O pompa de injectie e maxim 2500 de lei.
Deci si daca le-as schimba din 50 in 50 000 ies mai bine decat pe benzina, ceea ce nu prea se intampla.
Comment
-
@VIOREL JIJI ---Ai schimbat pana acum vreo ceva din ce ai spus?(injectoare, pompa)
Problema este ca aceasta presupusa economie este in capul nostru doar ca sa ne mai descreteasca fruntile si sa ne faca sa uitam de vremurile cand dadeam cu spray de pornire la -27C, umblam cu cabluri de curent, vizitam tot felul de mecanici si intr-un final sa te scobesti in 24 ore de 1200 lei, 2200 sau 2500lei maxim...
Dar daca ma gandesc la economia de care vorbesti tu parca ma simt un pic mai bine...
Originally posted by radutu View PostAi gasit ceva specimene prin rezervor? Cati km are masina ta?
Oricum ideea ta cu cele 2 filtre este una foarte buna....decat sa tratezi mai bine previi...cred ca o sa o aplic si eu...si o sa ii mai pun o supapa unisens pe tur pentru ca cea din para de amorsare nu mai tine, dupa ce opresc motorul se aude in para cum se dezamorseaza, se duce motorina inapoi in rezervor...dimineata porneste la prima cheie dar mai greu...daca amorsez para inainte la prima pornire dimineata porneste la sfert...Originally posted by FLR View Postradutu mizerie mare nu am gasit,masina are 58.000 km.pune o supapa unisens si scapi de probleme iti garantez.
In plus am scapat si de bulele de aer de pe tur care erau produse de acea para defecta...
Am montat si un filtru decantor inainte de pompa pe tur (urmeaza sa pun si pe retur) care este special pentru motorina...
Zilele urmatoare o sa revin cu poze...
Comment
-
Originally posted by VIOREL JIJI View PostTractorasul meu consuma cu cel putin 2l mai putin decat daca ar fi fost pe benzina. Un calcul simplu: La 50000 de km ies minim pe plus 6000 de lei (pret de pompa).
Un set de injectoare reconditionate 1200 lei, 2200 pret maxim noi.
O pompa de injectie e maxim 2500 de lei.
Deci si daca le-as schimba din 50 in 50 000 ies mai bine decat pe benzina, ceea ce nu prea se intampla.
Comment
-
Dap am reconditionat injectoarele. M-a mancat undeva sa imi pun alt filtru de motorina decat delphi, si dupa 11000km a cedat. Aveam 50000 cand m-au lasat. Cost reparatie 240duza originala * 4 = 960, la care s-a adaugat 200lei manopera la reconditionat injectoare. Am mai dat in jur de 270 pentru verificare pompa, montat demontat injectoare, verificare motorina, verificat rezervor, verificare pe calculator.
Adica 960 + 200+ 270 = 1430 Ron
Daca va referiti la fostele daci 1300 pe carburatie, intradevar nu se va compara niciodata intretinerea la logan cu intretinerea daciei 1300. Am si o dacie 1410 din "92, a lu tata, masina pe care am invatat sa merg si merge impecabil (asa au spus si cei de la rar cand a trecut testele fara nici o problema).
A mea porneste fara probleme, o pornesc o data pe saptamana, a pornit si la -23 de grade dupa o saptamana de stat in frig (am pornit exact cum faceam cu dacia veche, de 3 ori am dat doar un pic la automat cat sa se rupa un pic pelicula de ulei inghetat, daca era, si motorasul sa ia un pic de ulei, apoi am pornit-o fara probleme). Am baterie rombat de 77A, a ei m-a lasat dupa 3 ani jumate.
Consum in oras 5,4 - 6,3 (exclus Bucuresti, acolo la orice masina este grav cu consumul la ore de varf), in afara 3,0 - 4,7.
Turbosuflanta de obicei pica dupa 200000 km.
Eu pot spune ca sunt multumit, mai ales ca deseori folosesc masina pe traseuri montane cu minim 6 persoane in masina + bagaje (doar masina goala are aproape 1500kg).
Problema la orice motor diesel (fie el renault, vw, fiat etc.) este ca atunci cand pica, trebuie sa ai banii stransi sa il faci. Calculul este simplu, dar problema este ca nimeni nu va pune acei 10 - 30 de lei care se economisesc prin consumul mai mic de conbustibil/100km deoparte.
La fel si eu m-am trezit ca trebuia sa dau 15 mil intr-un timp foarte scurt, si nu mi-a fost prea usor.
Comment
-
Aceeasi problema am avut-o si eu pe la 90k numai ca eu am pus filtre originale dar folosite deja de altii dar "care mai mergeau" (am un var care lucreaza la Dacia service si care le alegea "doar pe cele bune").... si uite asa am ajuns sa reconditionez injectoarele care m-au costat 1200 de lei cu tot cu manopera si verificarea pompei gratuita... de atunci si pana la 170k nu am mai avut nici cea mai mica problema si de cand o am, daca am trecut de 10 ori pe la pompa...aaaa mentionez ca uleiul 2T nu-mi lipseste la nicio alimentare...Last edited by popavlm; 1 June 2012, 08:27.Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
ma bucur ca ai reusit RADUTU.sper sa nu mai ai probleme.
POPAVLM e dat dracu uleiul asta 2t si eu il folosesc de aprox 35.000 km mie mi se pare ca merge mai ''uns'' alimentez destul de mult cu evo(mol)
bafta all
Comment
-
dieselul iese pe plus, dar greu. in primul rand trebuie luat in considerare pretul masinii care din prima e mai mare. apoi, ca sa nu aiba probleme prea des, trebuie mers mai turat si mai turat mie imi iesea consum de 7 in oras (65cp), in masura in care cu benzina imi ia 9. e o economie dar nu-i asa mare. eu merg mai mult in oras. pt mine n-a meritat tinut dieselul care l-am dat din cauza problemelor.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by edy_blacksoul View PostLa cat de "reusit" a fost acest model de Dacia.., nici nu ma mir ca inceteaza productia. Singurul avantaj al masinii este pretul (relativ) mic de achizitie.
Comment
-
Mda...eu sunt destul de multumit de motorasul de 1.5 dci de 65 de caluti.In primul rand am aproape 100.000 de km fara un leu bagat in motor.Intotdeauna am schimbat filtre,ulei,toate piesele doar de origine dacia-renault la intervalele stabilite de producator.
Asa ca daca schmbi treptele intre 2700-3000 rpm si pui motorina buna eu zic ca nu o sa ai probleme.
Mie daca mi-ar pica injectoarele acum nu as fi foarte suparat pt ca tot as iesi la pret oricum mult mai bine fata de un benzinar,asta ca sa nu mai mentionez consumul mediu cam de 4,8 l/100km.
Comment
-
DCI e cel mai tare, pacat ca diferenta de pret la cumparare e de "doar" 2000+ euro. Daca ai luat in rate se mai pune si dobanda la cei 2000 de euro in plus + motorina bagata. Cu siguranta e mai rentabil un dci. Si daca ar cadea injectoarele si ai da 1000 euro de pe o zi pe alta tot mai rentabil decat orice benzinar. Dar ce sa mai spunem ca la un benzinar mai poti pune si gpl cu un pret enorm, 500 E, cat 2 injectoare si atunci chiar ca dci isi pierde si marele avantaj din punctul de vedere al unora pret/km.
Cand facem anumite afirmatii sa incercam totusi sa fim obiectivi si sa nu blamam masinile celorlalti.
Comment
-
Nu stiu cum pica injectoarele si pompa de injectie la 30-40 mii de km la unii?? Chiar nu inteleg! Detin un logan dci 2007 euro4 care are 51000km, fara probleme, motorina 90% la galeata, nu i-am schimbat filtru de motorina niciodata si nici distributia. Ce am schimbat a fost uleiul si filtru de ulei la 10000km, si o data filtru de aer la 40000km. Masina merge brici! iar consumul este super afara sub 5% iar in oras maxim 5,8%
Comment
Comment