Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca Dacia recomanda 10w40, eu de ce sa folosesc alt tip de ulei? sunt de acord ca este ful sintetic 5w40 si categoric mai bun, dar inca o data producatorul recomanda altceva.

    Comment


    • Dacia nu recomanda doar un tip de ulei. Dacia recomanda o gramada de vascozitati, ca uleiul sa fie potrivit trebuie sa indeplineasca niste norme si sa se incadreze in vascozitatile mentionate de ei. Dacia interzice doar *W30 la diesel, atat.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Dupa ce se informeaza din intamplarile unora, din sugestiile altora, dupa ce citesc si aici pe forum isi fac o parere si in final trag o concluzie.
        Este dreptul fiecaruia sa faca cum crede de cuviinta cu masina lui.
        Nici eu nu am furat banii de masina, am platit rate la ea si in nici un caz nu mi-as bate joc de ea, dar nici nu as investi sume impresionante in masina.
        Pe mine daca ma mai duce inca atat, cu costurile de pana acum e ok!
        De ce si aceea care fac schimburi cu uleiuri mai bune, care schimba filtrele chiar mai repede decat e specificat de producator, care alimenteaza numai cu motorina de cea mai buna calitate la pompa, reusesc totusi sa aibe probleme cu motorul, implicit injectia??

        Comment


        • Pai cam toata lumea are din pacate, depinde cand apar problemele. Un motor intretinut corect o sa mearga clar mai multi km decat unul neintretinut.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Depinde şi de "soartă", aşa se explică ce nu înţelegi tu.
            1,5 DCI e vopsit cu carioca?
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • Sunt de acord in totalitate cu voi in legatura cu intretinerea masinii, dar vreau sa stiti ca ce este pus pe masina de fabrica este 100% original si calitativ, pe urma dupa ce schimbam noi piesele nu se mai stie, de asta apar probleme peste tot pe unde se schimba cate ceva la masina.
              Am dat o fuga prin oras si am cumparat un filtru de motorina(datorita voua) original, sa vad daca am timp astazi sa-l schimb si o sa revin cu detalii.
              dci are colant rosu pe ,,i,, asta tine de aspect nu de functionalitate!

              Comment


              • Originally posted by antoniodan View Post
                Intentionez sa schimb si eu filtrul de motorina, ca de are 50000, o sa-l desfac sa vad daca are ceva prin el, eventual sa faca si niste poze. Am citit ca la multi dupa ce au schimbat filtrul au inceput sa apara problemele, eu cred ca desi pe filtrele schimbate este codul original renault, sunt de fapt niste facaturi. De aceea nu am schimbat filtrul pana acuma, nu din alta cauza, de frica ca o sa pun unul mai prost.
                Va multumesc pt sfaturi!
                Şi eu care îmi făceam probleme că am schimbat filtrul de motorină (original, din echiparea de fabrică) la 15.940 de kilometri !
                Referitor la coduri de origine şi făcături, depinde foarte mult şi de unde cumperi filtrele şi ce preţ eşti dispus să plăteşti pentru asta !
                Last edited by Ampt; 18 June 2012, 14:04.

                Comment


                • Originally posted by antoniodan View Post
                  Am gasit niste poze de acum cateva luni. Ulei folosesc mobil1 si bineinteles 10w40.
                  Da si care este problema?Asta are 185000 de kilometri... De fapt avea inainte sa o vind,dupa ce m-a disperat cu injectoarele,facuti in trei ani.Tu poti sa spui eventual ca ai scos masina din garaj cind nu ploua sau ningea sa nu o murdaresti!
                  Attached Files

                  Comment


                  • Sa va arat pozele cu filtrul de motorina desfacut de mine acum o jumatate ora. Ce voiam sa mai stiti, desi masina este euro4 are filtru de motorina euro3.
                    Intradevar avea mizerie in filtru si necesita schimbarea mai demult, aici va dau dreptate si imi cer si scuze. Nu credeam ca o sa gasesc asa ceva in filtru de motorina.
                    Pretul la filtru euro4=135lei, iar euro3=115lei piese de origine identice cu cele de pe masina.
                    Attached Files
                    Last edited by antoniodan; 18 June 2012, 18:39.

                    Comment


                    • cred ca acum o sa zboare cel putin de bucurie

                      Comment


                      • antoniodan daca tot nu schimbi filtrul la timp macar purjeaza l.spre binele tau. bafta
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • O sa-l schimb la fiecare 20000 si o sa-l verific la fiecare 10000! Nu am crezut ca se poate aduna atata mizerie cand eu nu bag motorina decat prin palnie care are 2 site f.f fine, asta dupa ce sta la decantat intr-un butoi minim o luna. De asta m-am incapatanat sa schimb filtrul mai devreme, dar de acum incolo stiu ce trebuie facut.
                          Aviz celor ca mine care cred ca filtrul lor este curat si nu il schimba cand trebuie!!

                          Comment


                          • eu mi am spalat si rezervorul...ca aveam pitici pe creier,iar filtrul il schimb la 10/11.000
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • @antoniodan esti demential tovarase ,daca constructorul recomanda schimbarea filtrului de motorina la 20.000 km cum poti tu sa il schimbi la 50.000 km ,dute si roagate in fiecare seara la bunul Dumnezeu ca nu ai avut probleme cu injectoarele pana acum si nu prea am inteles faza cu bag motorina prin palnie cu 2 site si o las la decantat sa inteleg ca nu prea treci pe la '' PECO''
                              Referitor la ulei eu am folosit numai 10w40 si merge masina impecabil dupa 98.500 km in 5 ani,cei drept nu am folosit elf decat 2 schimburi cat am fost la garantie pana sa renunt la serviciile celor de la dacia ,dupa mobil 1 si acum shell fara probleme ,din cate am citit pe aici pe forum colegi care au folosit 5w40 se plangeau ca a inceput motorul sa manance ulei probabil din cauza vascozitati cum spunea un coleg mai sus de ce sa ii schimb uleiul cu 5w40 pe cand asta pe care il folosesc merg cu el pe joja la nivel de la schimb la schimb.
                              Va salut si la cat mai multi km.

                              Comment


                              • gelica75; sunt total de acord cu tine in legatura cu uleiul pt motor, si eu folosesc doar mobil 10w40 si motorul merge impecabil, nu are nici cea mai mica problema. Cu filtru de motorina am cam gresit-o, dar asta este, timpul nu-l poti da inapoi, pana la urma de aia are filtru sa filtreze, daca ar fi fost imbacsit de tot nu mai pornea masina ca nu mai trecea motorina.
                                Sa nu-mi spuneti ca de aia face pompa span ca nu schimb eu filtrul de motorina la timp?
                                In pozele atasate de mine se vede ca era destul de murdar, dar apa nu am gasit nici macar un strop in el, asadar bag numai motorina buna, nu??
                                Apropo! Nu am schimbat nici distributia pana acum, ce ma sfatuiti sa fac?? mai merge asa pana la anul sau trebuie sa bag mana in buzunar sa o schimb acum??
                                Last edited by antoniodan; 19 June 2012, 23:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google