If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Magnetii se pun in sorbul din rezervor,astfel incit toata motorina sa treaca pe linga ei.Daca se gaseste foarte mult span in acel sorb,inseamna ca pompa e compromisa si nu mai are rost sa puneti nici un fel de injectoare sau diuze,ca o sa le faca praf de urgenta.
Magnetii aceia,nu opresc pompa sa mai faca span,dar cel ajuns in rezervor,acolo ramine.
Chestia cu magneti in rezervor mi se pare "frectie la picior de lemn".Doar o parte mica din motorina trecuta prin pompa de inalta presiune ajunge in rezervor,deoarece pompa baga presiune in injectoare,iar returul(pompa +injectoare),se reintoarce,o parte, in pompa, din filtru(a nu se intelege ca exista o pompa in filtru),dar fara a trece prin filtru,restul ajungind in rezervor.Nu stiu de e usor de inteles,dar asta e...! Teoretic,spanul din rezervor nu poate ajunge in pompa,deoarece filtrabilitatea filtrului este limitata la 2 microni.
Doar o parte mica din motorina trecuta prin pompa de inalta presiune ajunge in rezervor,deoarece pompa baga presiune in injectoare,iar returul(pompa +injectoare),se reintoarce,o parte, in pompa, din filtru(a nu se intelege ca exista o pompa in filtru),dar fara a trece prin filtru,restul ajungind in rezervor.Nu stiu de e usor de inteles,dar asta e...!
se pare ca iti place sa postezi doar asa, din auzite, sau nu ai ce face cu timpul. din pacate unii s-ar putea sa te creada, bineinteles daca gasesc o logica in exprimare: "iar returul(pompa +injectoare),se reintoarce,o parte, in pompa, din filtru(a nu se intelege ca exista o pompa in filtru),dar fara a trece prin filtru,restul ajungind in rezervor".
cum adica o parte vine din filtru fara a trece prin filtru, iar restul ajungind in rezervor? sa inteleg ca poma produce motorina? pai daca e asa... toti seicii la un loc sunt mici copii pe linga tine... sau daca nu e asa, atunci nu te contrazici?
studiaza mai bine pompa de 1,5 , Delphi, ca de asta e vorba, si o sa vezi ca te inseli.
spunea cineva pe aici ca el nu bate cimpii, doar ii alearga. si mare dreptate avea...
Situatia sta de fapt asa: cat timp motorina e rece returul se recircula prin filtru, cand s-a incalzit merge catre rezervor. Supapa de pe filtru e de fapt un mic termostat, nu stiu pragul de temperatura la care comuta, dar asta face.
cum adica o parte vine din filtru fara a trece prin filtru, iar restul ajungind in rezervor? sa inteleg ca poma produce motorina?
O parte din retur ajunge printr-o supapa de sens in carcasa filtrului,dar in spatiul de dupa elementul filtrant(fabricantul considerind motorina din retur filtrata odata),amestecindu-se cu motorina absorbita din rezervor si filtrata,asigura alimentarea pompei de inalta presiune.Referitor la a doua intrebare,tu,poti intelege ce vrei,dar ar fi bine sa subliniezi unde am scris eu ca "pompa produce motorina".Si eu fac greseli,citeodata uriase. Imi cer scuze si mi le asum,pe alea,nu ce improvizeaza unii colegi...!Plastic vorbind,pompa "produce" retur,neexistind loc de contradictii.Recunosc faptul ca nu am veleitati artistice in ale exprimarii,tehnician fiind,am alte inclinatii...!
era o concluzie, ca sa fiu si mai clar,ma citez:"sa inteleg ca poma produce motorina?".
deci...era o concluzie, in urma explicatiilor pe care le-ai postat.
oricum, ideea e sa oferim un mic ajutor, prin prisma cunostintelor acumulate si de ce nu si a ideilor fiecaruia dintre noi. ori atita timp cit oferim niste explicatii, care cu parere de rau ,nu sunt tocmai cele reale, inseamna ca nu cunoastem acel sistem intocmai, si nu ar trebui sa fim asa de fermi in exprimare pt ca sunt foarte multi cei care iau de bun ce gasesc pe forum, si risca bietii oameni sa-si strice masinile.
dar sa revenim la adelyn10, parca de acolo s-a lansat discutia.
nu te ajuta cu nimic sa stii unde se face etansare la valva de retur, daca nu stii functionarea injectorului din cap in coada. ca atare tot ce te-ar putea interesa e sa ai valve originale Delphi, pe injectoare, altfel te chinui mult. (in conditiile in care pompa e ok!)
ori atita timp cit oferim niste explicatii, care cu parere de rau ,nu sunt tocmai cele reale, inseamna ca nu cunoastem acel sistem intocmai, si nu ar trebui sa fim asa de fermi in exprimare pt ca sunt foarte multi cei care iau de bun ce gasesc pe forum, si risca bietii oameni sa-si strice masinile.
Inteleg sa spui ca nu am dreptate,sa tragi concluzii la limita comicului,dar important este atunci cind vezi un neadevar,sa subliniezi textul respectiv si sa-l contrazici cu argumente(adevarul).Cu ce ii ajuti pe "bietii oameni" daca informatiile mele false,sunt doar contrazise,nu si argumentate cu informatii reale.E usor rolul de Gica-contra,dar rolul trebuie dus pina la capat,cu explicatii si argumente...!
Am schimbat diuzele la 2 injectoare. Cei de la service mi-au spus ca nu trebuie recalibrate sau rescrise. E adevarat? Am vazut pe unele forumuri ca ar trebui.
Injectoarele trebuie recalibrate,iar datele dozajului si timpii de reactie se introduc intr-un cod hexazecimal(16 caractere,cifre+ litere) nou,ce va fi scris in calculatorul motorului.
Last edited by big_electro61; 13 October 2012, 18:58.
Reason: x
am mai auzit pe unu care tot pe la 40000 km a schimbat injectoarele.se pare e groasa treaba cu injectoarele si mai costa si o carca de bani.are cineva cu dci facuti 40000?poate ne spune si noua cum se comporta ca pe mine ma trec fiorii cand ma gandesc la 45.000.000/injectoare
--------------------------------------------------------------
Buna ziua..am si eu un logan , 1.5 dci , euro 4 , 2007...mi"au picat injectoarele la 43000 km..am cumparat altele ..noi..de pe net..au picat si acelea la 4000..nu stiu ce sa-i mai fac...pompele sunt bune..ca altfel n-ar mai porni...acum ..ca s-a racorit..nu mai porneste nici chip...decat cu spray de muste..nu stiu ce sa-i mai fac..am inteles ca se schimba acea duza de retur..ce se strica practic la un injector? ca nu mai inteleg..unde se produce etansarea? se uzeaza acea ciupercuta din duza? nu stiu efectiv ce sa-i mai fac..un sfat ..toate piesele sunt contrafacute..inclusiv injectoarele..referitor la duze de retur..nici atat...va rog..un sfat...au mai avut si altii probleme?
In primul rand inainte de a va fi apucat sa schimbati supapele de retur trebuia sa verificati daca pompa produce pilitura. Aceasta operatiune se face extrem de simplu.Asta e cauza principala cauza care strica supapele de retur in injectoare. Apoi trebuia reconditionate injectoarele, insa mare, mare atentie la ce fel de supape puneti la injectoare, neaparat sa fie originale ca altfel nu merg.Piata e plina de fel si fel de supape, va iau ochii pentru ca sunt mai iefitne insa in mod sigur nu sunt originale si de calitate. Inca o chestiune: dupa ce ati facut injectoarele ati schimbati si filtrul de motorina, s'a pus testerul pe masina pentru a vedea erorile aparute in calculatorul de injectie ?
--------------------------------------------------------------
Da..Am schimbat filtrul ..am schimbat si injectoarele...au bagat noile coduri ..in memoria calculatorului..totul ok ...la 4000 km...au picat din nou....
In primul rand inainte de a va fi apucat sa schimbati supapele de retur trebuia sa verificati daca pompa produce pilitura. Aceasta operatiune se face extrem de simplu.
Atunci in mod sigur ai probleme grave cu pompa. Vezi ca pe pompa de injectie ,mai exact pe distribuitorul hidraulic(cel cu regulatorul de presiune) se afla ca o supapa pe lateral , desfaci acea supapa cu o combinata de 15, atentie ca in interiorul ei e un oring vezi sa nu fie ciupit,intre timp dai la automat si cu un pahar de unica folosinta iei putina motorina direct din pompa. Apoi cu un magnet vezi exact daca ai pilitura.
E destul de simplu, daca nu te descurci iti stau la dispozitie.
--------------------------------------------------------------
Buna ziua..am si eu un logan , 1.5 dci , euro 4 , 2007...mi"au picat injectoarele la 43000 km..am cumparat altele ..noi..de pe net..au picat si acelea la 4000..nu stiu ce sa-i mai fac...pompele sunt bune..ca altfel n-ar mai porni...acum ..ca s-a racorit..nu mai porneste nici chip...decat cu spray de muste..nu stiu ce sa-i mai fac..am inteles ca se schimba acea duza de retur..ce se strica practic la un injector? ca nu mai inteleg..unde se produce etansarea? se uzeaza acea ciupercuta din duza? nu stiu efectiv ce sa-i mai fac..un sfat ..toate piesele sunt contrafacute..inclusiv injectoarele..referitor la duze de retur..nici atat...va rog..un sfat...au mai avut si altii probleme?
Chiar daca pompa zici tu ca e buna, dar trebuie sa vezi daca iti baga span. Plus de asta ai spalat bine rezervorul cu benzina inainte sa faci injetoarele ? Daca aveai span pe instalatie cu siguranta se vedea ceva ca returul din pompa tot in rezervor ajunge. Cu privire la calitatea pieselor, nu prea mai incredere in acei care zic ca o supapa e doar 300 ron sau ceva de genul. Aia cu siguranta nu e originala.
Supapa de rertur originala delphi costa in jur de 400 ron, pui din asta, vezi daca pompa iti baga sau nu pilitura, schimbi pompa, speli instalatia, conducte, suflate bine la compresor de aer, schimbat filtru de motorina si masina o sa mearga ca in prima tinerete.
Last edited by ady24; 18 October 2012, 15:30.
Reason: Automerged Doublepost
de unde alimentezi de te-au lasat injectoarele la 43000?(te intreb sa nu alimentam si noi!)
-------------------------------------------
Buna ziua. Am alimentat si din peco (rompetrol , lukoil..)..am mai alimentat si la canistra ..pusa la decantat ..si trecuta prin palnie cu filtru de benzina si ciorap de matase..motorina fiind euro 4 ...
personal am rezerve in privinta calitatii motorinei..si una si cealalta..este tot dintr-un peco ..orice peco are un rezervor sau mai multe..unde se produce condens(apa)..decantarea motorinei unde rezulta depuneri diverse ..deci infundarea injectoarelor se poate produce si intr-un caz ,si in celalalt.Sunt dezamagit de marca Logan (delphi)..cred ca trebuia sa cumpar alta masina..alta marca..sanatate...si sa auzim de bine..
Atunci in mod sigur ai probleme grave cu pompa. Vezi ca pe pompa de injectie ,mai exact pe distribuitorul hidraulic(cel cu regulatorul de presiune) se afla ca o supapa pe lateral , desfaci acea supapa cu o combinata de 15, atentie ca in interiorul ei e un oring vezi sa nu fie ciupit,intre timp dai la automat si cu un pahar de unica folosinta iei putina motorina direct din pompa. Apoi cu un magnet vezi exact daca ai pilitura.
E destul de simplu, daca nu te descurci iti stau la dispozitie.
Chiar daca pompa zici tu ca e buna, dar trebuie sa vezi daca iti baga span. Plus de asta ai spalat bine rezervorul cu benzina inainte sa faci injetoarele ? Daca aveai span pe instalatie cu siguranta se vedea ceva ca returul din pompa tot in rezervor ajunge. Cu privire la calitatea pieselor, nu prea mai incredere in acei care zic ca o supapa e doar 300 ron sau ceva de genul. Aia cu siguranta nu e originala.
Supapa de rertur originala delphi costa in jur de 400 ron, pui din asta, vezi daca pompa iti baga sau nu pilitura, schimbi pompa, speli instalatia, conducte, suflate bine la compresor de aer, schimbat filtru de motorina si masina o sa mearga ca in prima tinerete.
Buna ziua. Nu vreau sa va contrazic , dar dupa parerea mea , orice pompa produce pilitura cand e noua si se afla in rodaj .Poate gresesc eu , poate sunteti mai bine informat .
Cum si din ce cauza o poma poate produce pilitura dupa ce s-a rodat si a si functionat 43000 km ?
Last edited by adelyn10; 18 October 2012, 17:25.
Reason: Automerged Doublepost
Pompa de joasa consta din niste paleti de metal care freaca pe un inel excentric. Datorita motorinei care nu asigura ungerea, se produce acel ,,span". Acesta ajunge si in pompa de inalta care se duce naibii si ea in scurt timp. Baga ulei 2t 50 de ml la 10 litri si o sa vezi (auzi) diferenta. Eu folosesc si am ajuns la 70 de mii fara probleme la injectie... Deocamdata... Multi o sa-ti spuna ca nu e bun uleiul, eu nu i-am ascultat si bine am facut... Tu faci cum crezi. Nu incerc sa conving pe nimeni. Doamne ajuta...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment