Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilitura se produce in partea de inalta a pompei.Acei paleti din partea de joasa nu produc pilitura.

    Comment


    • subiect discutat si paradiscutat.
      Acei paleti din partea de joasa nu produc pilitura.
      oare?

      Comment


      • Originally posted by logabidci View Post
        Pilitura se produce in partea de inalta a pompei.Acei paleti din partea de joasa nu produc pilitura.
        Daca zici tu... Asa o fi...

        Comment


        • Nu spun eu acest lucru,ci asa stau faptele.Vezi ca pe youtube e un filmulet in care se explica clar unde anume se produce pilitura.

          Comment


          • Originally posted by tavi_gg View Post
            Am 66.000. Pe injectoare am dat 2000 ron de la cineva din Baia Mare care le aduce direct din Franta.
            ----------------------------------------------------------

            Buna ziua ! As vrea sa va intreb : cat au tinut aceste injectoare? multumesc

            Comment


            • Eu nu folosesc ulei 2tPun aditiv metabond megasel.70000 km ,fara probleme.Deocamdata!

              Comment


              • Cred ca mai e vorba si de noroc.Un tip cu doua DCI-uri in dotare,alimenteaza ambele masini din aceeasi pompa,foloseste acelasi ulei si filtre.Una a trecut de 200.000 si inca nu are probleme cu pompa sau injectoarele,iar la cealalta ,carea are mai putin cu vreo 20.00 km,a schimbat prima data in garantie tot sistemul de alimentare,de la rezervor pina la injectoare si a doua oara a facut injectoarele si pompa pe banii lui linga Sinaia.
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • Stie cineva sa imi zica daca e bine sau nu sa imi cumpar solutie de curatat injectoare la diesel de 48kw?

                  Comment


                  • Originally posted by huffy View Post
                    Cred ca mai e vorba si de noroc.Un tip cu doua DCI-uri in dotare,alimenteaza ambele masini din aceeasi pompa,foloseste acelasi ulei si filtre.Una a trecut de 200.000 si inca nu are probleme cu pompa sau injectoarele,iar la cealalta ,carea are mai putin cu vreo 20.00 km,a schimbat prima data in garantie tot sistemul de alimentare,de la rezervor pina la injectoare si a doua oara a facut injectoarele si pompa pe banii lui linga Sinaia.
                    S ar putea si asta sa fie. Am un vecin cu un MCV de 1.5 are 80000 si a schimbat 8 injectoare. Ce i drept , e sofer pe basculanta dar... totusi 8 bucati in 80000 te cam i a groaza!
                    Problemele nu exista! Noi le creem!

                    Comment


                    • ce baga in basculanta, baga si in masina... e normal sa se intample.
                      nu cred ca poate fi vazut la pompa.
                      sunt multi aici cu suta de mii si peste, si n-au probleme.
                      eu am vreo 58k doar dar merge perfect. fara ulei 2T si alte prostii.
                      dar ce-i drept am bagat numai motorina de top.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        am bagat numai motorina de top.
                        perfect, cu cat e mai de top cu atat e mai proasta pentru sistemele de injectie.

                        Comment


                        • says who ?

                          Comment


                          • pune mana si citeste despre diferentele dintre motorina E3 si E5. vezi ce are unsa si ce nu are alta. vezi si ce face substanta aia care lipseste sau se gaseste in cantitati din ce in ce mai mici.

                            fa asta si mai vorbim. eu m am saturat sa dau totul mura in gura.

                            P.S. daca incepi si aici sa te bazezi pe "simturi" cum faci pe threadul de liniute...considera ma iesit din discutie.

                            Comment


                            • si daca nu bagi motorina de top inseamna ca e euro 3 ?!
                              sunt euro5 toate doar ca cea de top e mai aditivata.
                              sa fim seriosi. eu3 nu mai exista din 1800.... si nu mai aduce vorba de sulf ca e arhicunoacuta, dar aia si la top si la baza.
                              Last edited by B997NDL; 26 October 2012, 03:00.

                              Comment


                              • esti pe langa rau. E3 difera de E5 in proportii foarte mari nu doar din sulf.

                                ma repet pune mana si citeste.

                                pana atunci eu am iesit din discutie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google