Pilitura se produce in partea de inalta a pompei.Acei paleti din partea de joasa nu produc pilitura.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Cred ca mai e vorba si de noroc.Un tip cu doua DCI-uri in dotare,alimenteaza ambele masini din aceeasi pompa,foloseste acelasi ulei si filtre.Una a trecut de 200.000 si inca nu are probleme cu pompa sau injectoarele,iar la cealalta ,carea are mai putin cu vreo 20.00 km,a schimbat prima data in garantie tot sistemul de alimentare,de la rezervor pina la injectoare si a doua oara a facut injectoarele si pompa pe banii lui linga Sinaia.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Originally posted by huffy View PostCred ca mai e vorba si de noroc.Un tip cu doua DCI-uri in dotare,alimenteaza ambele masini din aceeasi pompa,foloseste acelasi ulei si filtre.Una a trecut de 200.000 si inca nu are probleme cu pompa sau injectoarele,iar la cealalta ,carea are mai putin cu vreo 20.00 km,a schimbat prima data in garantie tot sistemul de alimentare,de la rezervor pina la injectoare si a doua oara a facut injectoarele si pompa pe banii lui linga Sinaia.Problemele nu exista! Noi le creem!
Comment
-
ce baga in basculanta, baga si in masina... e normal sa se intample.
nu cred ca poate fi vazut la pompa.
sunt multi aici cu suta de mii si peste, si n-au probleme.
eu am vreo 58k doar dar merge perfect. fara ulei 2T si alte prostii.
dar ce-i drept am bagat numai motorina de top.
Comment
-
pune mana si citeste despre diferentele dintre motorina E3 si E5. vezi ce are unsa si ce nu are alta. vezi si ce face substanta aia care lipseste sau se gaseste in cantitati din ce in ce mai mici.
fa asta si mai vorbim. eu m am saturat sa dau totul mura in gura.
P.S. daca incepi si aici sa te bazezi pe "simturi" cum faci pe threadul de liniute...considera ma iesit din discutie.
Comment
-
Comment