S o s frtilor daca aveti probleme cu injectoarele logan 1,5 dci euro 3,sa u 4 va sfatuiesc sa le demontati si ca precautie demontati si pompa de injectie si mrgeti la sinaia pe strada fagului sau frasinuli nu mai stiu exact dar este undeva cum urci catre cota 1400 va poate duce un taxi sa u va poate indruma orsicine si acolo va verifica pompa si va repara injectoarele perfect si va si da coduri pentru fiecare injector si garantie si au si preturi bune ,dar daca doriti sa le reparati lo coltul strazii o sa aveti un gust amar ca si mine stan patitu sa zic asa ,dar este alegerea voastra a fiecaruia unde doreste sa si repare auto,dar atentie unde le reparati daca nu va creaza coduri hexo si nu mai stiu cum le zice nu reparati acolo ca nu au tot ce le trebuie si nu le repara bine ,chear daca o sa va porneasca dupa ce le repara nu ua prametri care trebuie si nu e bine.asa ca tineti cont de ce va zic si nu o sa aveti regrete.silviusilviu
Pe retur nu trebuie sa dea multa motorina desi nu ne putem da seama la ochiul liber putem sa testam la un servis sa u chear noi putem face aceasta operatiune sa zicem asa .1 avem nevoie de 4 furtunase subtiri transparente sa u nu pe care le introducem in returul fiecarui injector si la capatul celalalt pe fiecare antr un bidonas cu gradatie pentru a vedea cantitatea care vine pe retur ,cantitatea standard scoasa pe retur la 1 injector este de maxim 40 ml si se face in felul urmator ;se porneste motorul si se lasa la relanti 30 secunde dupa care se tureaza scurt la 4000 rotatii dupa care se mai lasa 30 secunde relanti iar turatie scurta la 4000 rotatii iar 30 secunde relanti iar turatie la 4000 rotatii si relanti 30 secunde deci ar fi 2 minute si jumatate de functionare la relanti cu aducerea turatiei la 4000 rotatii di 30 in 30 de secunde si daca cantitatea de motorina este mai mare de 40 ml pe injector este supapa de retur care nu vreau sa fac reclama la cei de la sinaia ca probabil este si in bucuresti rep.delphi dar pretul este altul cu siguranta [testat pe pelea mea]
Pe retur nu trebuie sa dea multa motorina desi nu ne putem da seama la ochiul liber putem sa testam la un servis sa u chear noi putem face aceasta operatiune sa zicem asa .1 avem nevoie de 4 furtunase subtiri transparente sa u nu pe care le introducem in returul fiecarui injector si la capatul celalalt pe fiecare antr un bidonas cu gradatie pentru a vedea cantitatea care vine pe retur ,cantitatea standard scoasa pe retur la 1 injector este de maxim 40 ml si se face in felul urmator ;se porneste motorul si se lasa la relanti 30 secunde dupa care se tureaza scurt la 4000 rotatii dupa care se mai lasa 30 secunde relanti iar turatie scurta la 4000 rotatii iar 30 secunde relanti iar turatie la 4000 rotatii si relanti 30 secunde deci ar fi 2 minute si jumatate de functionare la relanti cu aducerea turatiei la 4000 rotatii di 30 in 30 de secunde si daca cantitatea de motorina este mai mare de 40 ml pe injector este supapa de retur care nu vreau sa fac reclama la cei de la sinaia ca probabil este si in bucuresti rep.delphi dar pretul este altul cu siguranta [testat pe pelea mea]
Comment