Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • intrebare:atunci cand amorsezi de la "para",nu ar trebuii sa ramana amorsata (tare) ceva mai mult timp?

    Comment


    • Mie mecanicul mi-a spus ca la testul de retur al injectoarelor fiecare ar trebui sa scoata sub 50ml. La mine au scos 20,25,100 si 110 ml. A reusit sa il scoata pe al patrulea nesteptat de usor dar am avut emotii. In ultimii 4000 km am umblat cu suruburile de la injectoare slabite si am pus un tub de sprai degripant si lichid de frana cu seringa. A ajuns doar puna la jumatate din injector iar cealalta jumatate era uscata si avea rugina pe el la scoatere.

      Comment


      • Acestea sunt acum sper sa fie in regula cand va fi gata
        Attached Files

        Comment


        • ce faci acum cu ele? le repari sau pui altele noi?

          Comment


          • cam murdar de ulei e pe-acolo... ai umblat vreodata in motor? ar fi indicat sa schimbi saibele alea de cupru care vin in capul injectorului...
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • Cam foarte neglijent mecanicul acela
              Sa lucrezi cu piese de o asemenea finete, in felul asta...

              Daca ati vedea cerintele de ambient pentru a desface sistemul de injectie, stipulate de catre DELPHI...Le consider pe buna dreptate intemeiate, la ce dimensiuni (micronice) al particulelor ce pot "tranzita"- sunt permise de ei
              Orificiile corpurilor injectoarelor- goale, macar un dop de protectie sa nu intre mizerie acolo.

              Grija mare, sa nu fie reparatia in van.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Cel negru e injectorul 3, s-a desprins mai usor, e murdar de la motorina care s-a ars pe langa el cum spuneam 4000 km am ulmblat cu suruburile slabite in speranta ca se vor misca de la presiune+ un tub de sprai degripant si lichid de frana cu praful de pe motor. Eu ma bucur ca au iesit, acum e masina ok. Au fost inlocuite si acele garnituri de cupru.
                Pe langa asta la schimbarea distributiei a gasit mecanicul cureaua slabita. Cauza fiind filetul din chiuloasa pentru intinzatorul curelei de distributie. Am scapat usor avand in vedere ca nu a sarit cureaua.
                Oricum nu ma pot plange avand in vedere kilometrajul.......471.000km

                Asa aratau cand au fost scoase, inapoi au intrat altfel. Oricum nu a trebuit desfacut motorul asa ca nu mai conteaza cat de murdare au iesit.

                Si inca ceva mie mi s-au inlocuit cele doua injectoare cu altele reparate, cu tot cu rescrierea codului in calculator masina nu mergea bine. A trebuit pus corpul injectoarelor vechi cu dozele retur schimbate.
                Last edited by lenard; 28 October 2014, 12:55.

                Comment


                • "Si inca ceva mie mi s-au inlocuit cele doua injectoare cu altele reparate, cu tot cu rescrierea codului in calculator masina nu mergea bine. A trebuit pus corpul injectoarelor vechi cu dozele retur schimbate." Acele injectoare reparate,nu erau functionale.caz in care nici o rescriere de cod,nu modifica ceva...Cu injectoarele nou montate,ai mai introdus codul fiecarui injector in calculator...? Stii ce semnificatie are acel cod?

                  Comment


                  • oare se merita inlocuite injectoarele vechi si cu probleme cu altele noi? lenard, motorul merge bine acum?
                    Last edited by k9k2009; 28 October 2014, 21:24.

                    Comment


                    • Acum merge bine avand in vedere vechimea, chiar sunt multumit sper sa si tina. Inainte era jale atat ca mergea dar suna urat, se chinuia sa se tureze.....per ansamblu e la a doua tinerete tractorasul.

                      Comment


                      • Originally posted by k9k2009 View Post
                        oare se merita inlocuite injectoarele vechi si cu probleme cu altele noi? lenard, motorul merge bine acum?
                        Un motor poate sa mearga,conform "las-o mai ,ca merge-asa",sau poate sa mearga corect,ce e cu totul altceva.Referitor la discutia despre injector nou,versus injector vechi(,parerea mea este ca-i bun oricare din cele doua cu conditia sa corespunda functional si parametral.Sa nu se creada ca prin inlocuirea supapei de retur sau uneori si a pulverizatorului,a fost reparat injectorul.Finalitatea reparatiei consta in verificare si generare de cod(dojajul la turatii si presiuni diferite).Consider ca pe forum trebuie facute publice metodele corecte de reparatie,nu cum legam noi cu sirma un furtun si nu mai curge,deci functioneaza...

                        Comment


                        • Salut lenush 64.Ai super dreptate,Cred ca este o problema fff importanta ,generarea de cog{invatam inlectorul anumit dojajul corect }.Acest dojaj decalibrat cred ca mareste si consumul?.Si buna functionare a motorului.Eu la cod ma refeream la cel scris pe injector.Acel cod GENERAT cerd ca este cod invatat pe bancul de probe cu acele carecteristicii bune date de banc.Astept pareri.Multumesc.

                          Comment


                          • Citez :
                            "Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.
                            Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.
                            In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
                            In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus."
                            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                            Comment


                            • Nu se poate invata un injector...,de fapt se modifica timpii de alimentare cu tensiune a bobinei injectorului,in ideea de a obtine cantitatile dorite injectate,in diferite regimuri de turatie si sarcina.Atunci cind se inlocuieste un injector dar nu i se introduce si codul aferent,acest injector va functiona dupa codul(parametrii) vechiului injector...

                              Comment


                              • Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google