Gata s-a rezolvat,merge parfum.Cumparat chit original Dephi 4X200=800,manopera 50 de injector 50x4=200 si filtru motorina original Renault 115 ,total 1115.Am un prieten la fel a procedat a mai facut in jur de 20000 km. dupa reparatie masinuta merge bine .Totusi consider ca nu este necesar sa se schimbe injectoarele si sa se monteze altele noi atita timp cit acestea se pot repara ,cel putin intr-o prima faza.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Daca vi se strica injectoarele, NICIODATA sa nu le tarati, adica sa schimbati supapele din interiorul lor. Este o metoda de scurta durata si este recomndata numai daca vinedeti masina a doua zi, maxim a 3 a. Eu le-am tarat de 3 ori dar pana nu leam schimbat, masina nu a mers!
Comment
-
Originally posted by belferu View PostDaca vi se strica injectoarele, NICIODATA sa nu le tarati, adica sa schimbati supapele din interiorul lor. Este o metoda de scurta durata si este recomndata numai daca vinedeti masina a doua zi, maxim a 3 a. Eu le-am tarat de 3 ori dar pana nu leam schimbat, masina nu a mers!
Comment
-
Originally posted by belferu View PostDaca vi se strica injectoarele, NICIODATA sa nu le tarati, adica sa schimbati supapele din interiorul lor. Este o metoda de scurta durata si este recomndata numai daca vinedeti masina a doua zi, maxim a 3 a. Eu le-am tarat de 3 ori dar pana nu leam schimbat, masina nu a mers!
obicei inainte de a incepe lucrarea la injectoare se ia motorina atat din filtru cat si din pompa pentru a se face testul de pilitura. Daca testul iese ok abia atunci te apuci de ele, nu are rost sa dai banii aiurea daca iti baga span(pilitura).
Comment
-
Nu sunt adeptul reconditionarii pieselor unei masini(si la dacia 1410 care am avut-o inainte tot ce se defecta bagam ,,nou,,) Am discutat cu multa lume ,colegi ,prieteni,net,etc.Parerile erau impartite pina cind am ajuns la ,,specialistul,,in injectoare un tip foarte meticulos, calm in virsta si cu clienti ,,la greu,,Care mi-a spus :Omule asculta un om batrin care a reconditionat zeci de injectoare de Logan in prima faza fa asa si de nu ti-o place ...Domnu Fane stai asa ,am scos telefonul si l-am filmat.Nea Fane you tube-ul va afla cit de meserias esti daca nu merge si ramin cu caruta-n drum ,la care el zice :Hai sa facem altceva ,punem pariu pe cit vrei tu ca cel putin 35-40000km.merge?Eu am facut citeva verificari daca aveai pompa de inalta defecta nici nu ma apucam de treaba nu-mi pierd eu prestigiul si reputatia, scuza-ma nu vreau sa te jignesc ,pentru un Logan! Intr-un final le-a demontat a intrat cu ele intr-o camera alaturata s-a incuiat si pina nu le-a terminat nu a iesit.Ciudat mod de lucru au unii .Un fapt este cert,inainte nici nu mai pornea acum dupa alti 7261km. parcursi de la reparatie merge ca noua,ramine sa vad anduranta .Si ultima impresie ca va plictisesc,daca aveam vreun Q7 bagam p_ _a Inginer poftim cheia ,fa-o sa mearga! O zi buna si sa fiti iubiti.....
Comment
-
Originally posted by D.Vali View PostNu sunt adeptul reconditionarii pieselor unei masini(si la dacia 1410 care am avut-o inainte tot ce se defecta bagam ,,nou,,) Am discutat cu multa lume ,colegi ,prieteni,net,etc.Parerile erau impartite pina cind am ajuns la ,,specialistul,,in injectoare un tip foarte meticulos, calm in virsta si cu clienti ,,la greu,,Care mi-a spus :Omule asculta un om batrin care a reconditionat zeci de injectoare de Logan in prima faza fa asa si de nu ti-o place ...Domnu Fane stai asa ,am scos telefonul si l-am filmat.Nea Fane you tube-ul va afla cit de meserias esti daca nu merge si ramin cu caruta-n drum ,la care el zice :Hai sa facem altceva ,punem pariu pe cit vrei tu ca cel putin 35-40000km.merge?Eu am facut citeva verificari daca aveai pompa de inalta defecta nici nu ma apucam de treaba nu-mi pierd eu prestigiul si reputatia, scuza-ma nu vreau sa te jignesc ,pentru un Logan! Intr-un final le-a demontat a intrat cu ele intr-o camera alaturata s-a incuiat si pina nu le-a terminat nu a iesit.Ciudat mod de lucru au unii .Un fapt este cert,inainte nici nu mai pornea acum dupa alti 7261km. parcursi de la reparatie merge ca noua,ramine sa vad anduranta .Si ultima impresie ca va plictisesc,daca aveam vreun Q7 bagam p_ _a Inginer poftim cheia ,fa-o sa mearga! O zi buna si sa fiti iubiti.....
Comment
-
delphi logan
INJECTOARE INJECTOARE DELPHI? probleme cu loganu?SUNA si o rezolvam kit-uri delphi(supape) poT face legatura IEFTIN 0767558893 bitzu
Foarte bne oK CERE SFATURI TI S-A SPUS CA POMPA E CEA CARE STRICA INJECTOARELE?
Originally posted by belferu View Postdaca vi se strica injectoarele, niciodata sa nu le tarati, adica sa schimbati supapele din interiorul lor. Este o metoda de scurta durata si este recomndata numai daca vinedeti masina a doua zi, maxim a 3 a. Eu le-am tarat de 3 ori dar pana nu leam schimbat, masina nu a mers!
Comment
-
Originally posted by gabydelphi View PostINJECTOARE INJECTOARE DELPHI? probleme cu loganu?SUNA si o rezolvam kit-uri delphi(supape) poT face legatura IEFTIN 0767558893 bitzu
Foarte bne oK CERE SFATURI TI S-A SPUS CA POMPA E CEA CARE STRICA INJECTOARELE?
intereseaza-te pompa e cea care farama injectoarele
Uite cum sta treaba ; injectoarele sunt facute din olc 45 alea originale ca alea contrafacute cine stie Ele cum bine stii trebuie sa suporte presiuni de 1400 de bari ; pai cat vrei sa suporte si ele mai ales ca sunt facute din olc. Inginerii astia luminati de la renault o aberatie mai mare nu au gasit. Auzi sa bagi plastelina la 1400 de bari. De fapt au gandit in spiritul pietei. Mureau de foame daca le faceau din carbura de wolfram
Comment
-
Pai in primul rand vei observa ca masina are o pornire mai lunga, sau chiar deloc in unele cazuri. Apoi daca o pornesti, motorul merge neregulat, si se aude un tacanit metalic. Acel tacanit este destul de strident, si inseamna ca a ramas o supapa de retur blocata. Ele pot ramane blocate pe deschis si inschis. Daca ramane pe deschis atunci porneste cu spray de pornire, (nu este indicat sa dai cu el decat in cazuri exceptionale), dar daca nu rezolvi problema injectorului respectiv care e blocat pe deschis risti sa topesti pistonul si dai de alte probleme.Last edited by ady24; 24 September 2010, 19:44.
Comment
-
Cand am fost pe autostrada bucuresti-constanta,cand calcam ambreiajul se auzea un astfel de tacanit(viteza 120-130km/h si circa 3500rot/min).Cum luam piciorul de pe ambreiaj tacea.Care o fi cauza?
PS: De atunci nu s-a mai auzit niciodata.Am mai parcurs de atunci vreo 2000km.
Comment
-
La ce pateai tu pe autostrada la 130 tacanitul ala e de la pompa de injectie.
Adica cand o accelerezi brusc sau ambreaj calcat la vitaza asta pompa baga presiune iar cand reduci turatia se aude un rontait mai apasat toata motorina din pompa la momentul respectiv se duce pe returul pompei.e o chetie tare ciudata, si desteapta la cele de ma 70 si 85 acest lucru este mai delicat deoarece injectoarele au alte presiuni ia spune masina e resoftata? oricum in caz ca o saia pb cu injectoarele sau cu orice altceva din circuitul de alimentare masina o sa-si schimbe mersul intr-un mod groaznic pana si o baba o sa-i dea seama dar mai ales unu care cunoste masina.
Comment
-
Teoretic NU din care am aflat de la baietii care au facut si fac teste pe aceste masini e bine sa bage pompa pe retur decat sa bage injecoarele presiune mai mare pe retur, daca e sa pice a mea o sa anunt
in fine astept si alte pareri, care mai doreste care mai pofteste.
Comment
Comment