Originally posted by Flipper
View Post
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by vadim_braia View PostCine te-a mintit ca la "Adi" , "Bemveu" , "Mert" , "Volvou" si alte masini cu sistem Common Rail nu pica injectoarele ?
Mai sti upe cineva cu un audi A8 din 2009 si ia picat un injector care daca nu ma insel la schimbat pe garantie. Dar una e sa iti pice un injector si una e sa iti pice toate, cand pica toate e clar ca toate sunt proaste cand pica unu mia poti accepta poate ala a avut un viciu de fabricatie. Deci DELPHI=SHIT. Daca sunteti toma necredinciosul si nu aveti ce faceti cu banii luativa fratilor incontinuare DCI si mai tarziu o sa va blestemati zilele.
Comment
-
Pssst prietenul tau pe Skoda nu are COMMON RAIL , are mai mult ca sigur sistem de injectie POMPE DUZE care nu are cam nicio legatura cu common rail .
La masinile enumerat de mine mai sus pica injectoarele dupa 100 000 km iti spun din cazuri concrete , ca si la Logan nu pica ca sunt ele proaste ci pica din cauza pompei de injectie care da cu pilitura si le infunda . Sa vezi motoare de VW , BMW , Volvo si alte marci premium cu pistoane gaurite .MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
-
Dar v'ati pus intrebarea de unde provine apa ? Ei bine nu mai stiu exact in care topic am postat , dar va mai spun odata. La fiecare umpletere a tancului cu(virgula) combustibil, la unlele staii peco ,mai baga si apa,in jur de 20 ,30 de procente. Povestea mi'a spus'o un taximetrist care alimenta de la acea statie.
Va mai mirati de ce ruginesc duzele sau supapele de retur.
Comment
-
-
Originally posted by ady24 View PostDar v'ati pus intrebarea de unde provine apa ? Ei bine nu mai stiu exact in care topic am postat , dar va mai spun odata. La fiecare umpletere a tancului cu(virgula) combustibil, la unlele staii peco ,mai baga si apa,in jur de 20 ,30 de procente. Povestea mi'a spus'o un taximetrist care alimenta de la acea statie.
Va mai mirati de ce ruginesc duzele sau supapele de retur.
sau mai pe intelesul unora grei de cap de exemplu sa bagi intr-un pachet gol de kent tigari carpati si sa-l vinzi ca pe unul de kent. daca carpatiul costa 4 lei si kentul 11lei ai castigat 7 lei. cam asa procedeaza cei de la peco. cumperi benzina co98 dar de fapt ea este co75. si diferenta de pret o baga in buzunar)
Comment
-
Salut, pana la urma nici eu nu am scapat de buba injectoarelor, am masina din feb 2006 102.000 km si in ultima saptamana pornea mai puturos putin, adik mai invartea o data in plus la automat. pana deodata a inceput sa porneasca greu, bineinteles bujiile erau si alea terminate, a 2 zi cu motorul rece nu a mai pornit neam.... eram singur am bagat-o in marsalier si i-am dat la automat si a pornit :| nasol. am fost la service: injectoare, bujii, pompa... terminate. sa o vand nu mai luam cine stie ce pe ea, masina fiind cheala, bani de alta lafel, nu aveam, asa ca m-am decis sa o repar, asa ca i-am schimbat (noi) duzele la injectoare (4), rulmente pompa motorina, curatare rezervor si instalatie..... Ala injectoarul 4 a fost cu probleme am inteles ca nu iese la toate Loganurile (nu se cunoaste cauza) asa ca s-a rupt si a trebuit data jos chiuloasa... dusa la eroziune..... pusa la loc, garnitura chiuloasa noua... apa racire completata... bujii noi.... A eu am alimentat numai din peco PETROM, si am pus numai filtru de uzina, chestia nasoala a fost k ultima oara adik acum 2 mii km am decis sa ii pun un filtru motorina MANN :| si ramanand sa il schimb la 5 mii km... sigur asta i-a pus capac:|. Toata suma in mare m-a costat 30 mil :| in service cu garantzie doar pe manopera. Acuma am decis sa ii bag numai motorina EFIX si filtru uzina. Asta va recomand si voua, totul poate pleca de la un simplu filtru.... SA NU MA MAI INTND PREA MULT LA POVESTI DORESC SA VA CER PAREREA: CATI KM CREDETI VOI K MA VOR TINE NOILE DUSE INJECTOARE IMPREUNA CU REZERVOR CONDUCTE CURATATE, RULMENTE POMPA SCHIMBAT, BUJII NOI, FILTRE UZINA, MOTORINA NUMAI ROMPETROL EFIX?sigpic
Comment
-
am si eu schimbate supapele de retur de la 59000 km acum am 153000 km,problema a anceput de la schimbarea filtrului de motorina nu ma-i stiu de care dar stiu ca nu a fost de fabrica si a inceput sa porneasca greu,mentionez cu masina fac taxi iar 80% din km sunt facuti in oras.Nu am mers cu motorul sub 2500 ture acum se pare ca am din nou probleme cu el,porneste greu dimineata dar daca il amorsez porneste la cheie 1.5 dci 86 alimentez din petrom,mol,omv,lukoil si rompetrol dar ma-i mult din petrom. PARERI
Comment
-
filtre doar de origine sau delphi, mahle, motorina rompetrol si nu ai ce cauta sub 2000 cu motorul(doar in frana de motor), schimbat peste 2500 PUNCT
eu schimb filtru de motorina la 20000-22000(doar de origine), fiind dci 65, revizia o fac la 10-11k, si acum am 101800km, fara nimic schimbat la motor, si fara nici o problema.Last edited by vllad; 13 January 2011, 10:01.
Comment
Comment