Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @huffy---Dar de ce au desfacut chiuloasa, batea motorul din cauza pistoanelor topite? Este acelasi logan care avea pilitura in rezervor?

    Comment


    • Salut , in urma cu 2 luni dacia logan 1.5 dci 70 cp , nu mai porneste ... as dori sa stiu ce trebuie sa fac pt. revendica problema. Precizez ca inainte de defectiune nu scotea fum negru/alb ... nu facea zgomot decat cu 1 sapt inainte de a nu mai porni ... dadea semne prin porniri greoaie ... ce ar trebuie sa fac ?? ..

      Comment


      • Ai incercat sa o pornesti cu spary in admisie ? Desfaci tubulatura care intra in filtrul de aer, si ii dai 2 pufuri cu orice fel de spray care contine etanol.Apoi mergi si fa testul de retur la injectoare plus o diagnoza.

        Comment


        • Originally posted by big_electro61 View Post
          Sunt deacord ca exista si exceptii,dar majoritatea se lovesc de REGULA,care inseamna ca 100000 km,reprezinta un prag "temut".Bine ar fi sa vorbeasca cei ce s-au lovit de acest prag,sau chiar mai repede.
          La mine intre 113k si 128k(ca am si notat) s-au dus toate, unul cate unul. De atunci nu a mai cazut nici unul, deci primul reparat are 40k km acum.

          Comment


          • Originally posted by radutu View Post
            @huffy---Dar de ce au desfacut chiuloasa, batea motorul din cauza pistoanelor topite? Este acelasi logan care avea pilitura in rezervor?
            Nu este Loganul cu span in rezervor...culmea este ca acela merge bine.
            La cea in cauza,motorul nu batea,dar pornea foarte greu,mergea neregulat,nu tragea si scotea fum ca o locomotiva pe carbuni.
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • Originally posted by huffy View Post
              Pentru cine nu crede faza cu piston topit la DCI...
              Pompa si injectoarele de pe masina in cauza,sint ok.Toata tarasenia a avut loc la 145.000 km.
              Starea injectoarelor o consider,cel putin suspecta,in acest caz.Curios e faptul ca s-a demontat motorul si nu s-a gasit(posibil sa nu fie facuta publica),cauza distruderii pistoanelor.

              Comment


              • Nu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • si pana la urma stie cineva ce s-a schimbat la 1,5 , e mai bine?

                  am inteles ca s-au bagat injectoare toshiba, sunt mai bune?
                  Last edited by eugen106; 8 April 2012, 11:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by huffy View Post
                    Nu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.
                    Cind se face o remediere(reparatie),intii se cauta cauza,de regula.In cazul tau sunt mari sanse sa se fi facut o alimentare paralela cu ulei scapat prin lagarul de la turbosuflanta.Acest nou "carburant"(uleiul) nu era supravegheat sau masurat de calculator,deci era ceva in plus,insemnind un amestec foarte bogat(motorina+ulei),ce genera o temperatura necontrolata si noxe(fum) in cantitati apreciabile.

                    Comment


                    • Originally posted by huffy View Post
                      Nu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.
                      Din ce spune huffy sunt sigur ca a luat-o motorul pe ulei...de la defectarea turbinei a bagat uleiul pe admisie si a distrus motorul...nu ar fi fost nici o problema daca proprietarul l-ar fi oprit imediat ce a vazut ca da fum ca o locomotiva...pistoanele au ajuns in starea aceasta deoarece s-a mers asa cu masina...
                      Sunt sigur ca mecanicii care au desfacut acest motor stiu despre ce este vorba...trebuiau in primul rand sa verifice daca mai exista ulei in baia de ulei...
                      Aici injectoarele nu au cauzat topirea pistoanelor...

                      Ceea ce spune big_electro61 este foarte adevarat :"sunt mari sanse sa se fi facut o alimentare paralela cu ulei scapat prin lagarul de la turbosuflanta.Acest nou "carburant"(uleiul) nu era supravegheat sau masurat de calculator,deci era ceva in plus,insemnind un amestec foarte bogat(motorina+ulei),ce genera o temperatura necontrolata si noxe(fum) in cantitati apreciabile."

                      Comment


                      • De obicei,cind un diesel "o ia pe ulei" se tureaza ca toti dracii si daca nu reusesti sa-l omori repede,se tureaza si nu se mai opreste pina nu se caleaza.Masina a venit la "cravata",a pornit foarte greu si nu se mai tura.Omul a fost sfatuit sa faca un test de compresie,deoarece motorul se invirtea foarte usor,atit la mina cit si la demaror.A fost optiunea lui sa se desfaca motorul,fara late teste.Acum,masina asteapta alt motor si alta turbina.
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • Originally posted by eugen106 View Post
                          si pana la urma stie cineva ce s-a schimbat la 1,5 , e mai bine?

                          am inteles ca s-au bagat injectoare toshiba, sunt mai bune?
                          da cum. au schimbat si motoarele. acum sunt de miţibuşu.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • Probleme Cu Pornirea 1.5 DCi

                            Salutare. Am si eu un logan 1.5 dCi din 2006, care numai vrea sa porneasca decat daca pulverizez spray la furtunul de aspiratie insa si atunci cu mari dificultati. Multi mi-au spus ca problema ar fi de la injectoare. Totusi intr-un interval de 50000 km am schimbat acele diuze de vreo 3 ori... Neavand treaba cu partea mecanica, cei de la service nu-i intereseaza decat banii si de fiecare data mi-au spus ca injectoarele sunt de vina... ok, nici o problema le-am schimbat, masina a pornit la sfert doar ca dupa alti aproape 10000 de km masina iar a inceput sa porneasca greu, dimineata chiar la a 3-a a 4-a cheie iar acum dupa cum v-am spus porneste doar cu spray la furtunul de aspiratie. Ce-mi recomandati sa ii fac ? (Inafara sa-i dau foc ) Daca se poate varianta cu inlocuirea injectorului cu totul sa fie ultima varianta ar fi perfect Multumesc anticipat.

                            Comment


                            • pana nu schimbi pompa de injectie nu mai are rost sa repari injectoarele.... ca va face din nou pilitura si iar, si iar......o sa schimbi la supape de retur.
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • Se poate curata pompa de injectie ? Sau trebuie neaparat schimbata cu una noua ?
                                Last edited by 77sky; 9 April 2012, 23:07.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google