@huffy---Dar de ce au desfacut chiuloasa, batea motorul din cauza pistoanelor topite? Este acelasi logan care avea pilitura in rezervor?
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Salut , in urma cu 2 luni dacia logan 1.5 dci 70 cp , nu mai porneste ... as dori sa stiu ce trebuie sa fac pt. revendica problema. Precizez ca inainte de defectiune nu scotea fum negru/alb ... nu facea zgomot decat cu 1 sapt inainte de a nu mai porni ... dadea semne prin porniri greoaie ... ce ar trebuie sa fac ?? ..
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostSunt deacord ca exista si exceptii,dar majoritatea se lovesc de REGULA,care inseamna ca 100000 km,reprezinta un prag "temut".Bine ar fi sa vorbeasca cei ce s-au lovit de acest prag,sau chiar mai repede.
Comment
-
Originally posted by radutu View Post@huffy---Dar de ce au desfacut chiuloasa, batea motorul din cauza pistoanelor topite? Este acelasi logan care avea pilitura in rezervor?
La cea in cauza,motorul nu batea,dar pornea foarte greu,mergea neregulat,nu tragea si scotea fum ca o locomotiva pe carbuni.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Originally posted by huffy View PostPentru cine nu crede faza cu piston topit la DCI...
Pompa si injectoarele de pe masina in cauza,sint ok.Toata tarasenia a avut loc la 145.000 km.
Comment
-
Nu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Originally posted by huffy View PostNu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.
Comment
-
Originally posted by huffy View PostNu este nici primul si in mod sigur,nici ultimul Logan cu pistoane topite.Ce pot sa va spun este,ca existau fluctuatii pe relanti,turbina era plina de ulei + EGR-ul si teava acestuia,obturate aproape in totalitate,iar teava de esapament,plina de funingine.
Sunt sigur ca mecanicii care au desfacut acest motor stiu despre ce este vorba...trebuiau in primul rand sa verifice daca mai exista ulei in baia de ulei...
Aici injectoarele nu au cauzat topirea pistoanelor...
Ceea ce spune big_electro61 este foarte adevarat :"sunt mari sanse sa se fi facut o alimentare paralela cu ulei scapat prin lagarul de la turbosuflanta.Acest nou "carburant"(uleiul) nu era supravegheat sau masurat de calculator,deci era ceva in plus,insemnind un amestec foarte bogat(motorina+ulei),ce genera o temperatura necontrolata si noxe(fum) in cantitati apreciabile."
Comment
-
De obicei,cind un diesel "o ia pe ulei" se tureaza ca toti dracii si daca nu reusesti sa-l omori repede,se tureaza si nu se mai opreste pina nu se caleaza.Masina a venit la "cravata",a pornit foarte greu si nu se mai tura.Omul a fost sfatuit sa faca un test de compresie,deoarece motorul se invirtea foarte usor,atit la mina cit si la demaror.A fost optiunea lui sa se desfaca motorul,fara late teste.Acum,masina asteapta alt motor si alta turbina.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Probleme Cu Pornirea 1.5 DCi
Salutare. Am si eu un logan 1.5 dCi din 2006, care numai vrea sa porneasca decat daca pulverizez spray la furtunul de aspiratie insa si atunci cu mari dificultati. Multi mi-au spus ca problema ar fi de la injectoare. Totusi intr-un interval de 50000 km am schimbat acele diuze de vreo 3 ori... Neavand treaba cu partea mecanica, cei de la service nu-i intereseaza decat banii si de fiecare data mi-au spus ca injectoarele sunt de vina... ok, nici o problema le-am schimbat, masina a pornit la sfert doar ca dupa alti aproape 10000 de km masina iar a inceput sa porneasca greu, dimineata chiar la a 3-a a 4-a cheie iar acum dupa cum v-am spus porneste doar cu spray la furtunul de aspiratie. Ce-mi recomandati sa ii fac ? (Inafara sa-i dau foc ) Daca se poate varianta cu inlocuirea injectorului cu totul sa fie ultima varianta ar fi perfect Multumesc anticipat.
Comment
Comment