Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 71FGM View Post
    Salutare. Am si eu un logan 1.5 dCi din 2006, care numai vrea sa porneasca decat daca pulverizez spray la furtunul de aspiratie insa si atunci cu mari dificultati. Multi mi-au spus ca problema ar fi de la injectoare. Totusi intr-un interval de 50000 km am schimbat acele diuze de vreo 3 ori... Neavand treaba cu partea mecanica, cei de la service nu-i intereseaza decat banii si de fiecare data mi-au spus ca injectoarele sunt de vina... ok, nici o problema le-am schimbat, masina a pornit la sfert doar ca dupa alti aproape 10000 de km masina iar a inceput sa porneasca greu, dimineata chiar la a 3-a a 4-a cheie iar acum dupa cum v-am spus porneste doar cu spray la furtunul de aspiratie. Ce-mi recomandati sa ii fac ? (Inafara sa-i dau foc ) Daca se poate varianta cu inlocuirea injectorului cu totul sa fie ultima varianta ar fi perfect Multumesc anticipat.


    Salut, mai mult ca sigur ai probleme cu spanul produs de pompa de injectie. Singura solutie pe care o vad este sa o schimbi, apoi sa speli rezervorul , cu instalatia, conductele suflate bine la compresor, schimbat filtrul de motorina cu unul neaparat original, iar apoi te gandesti sa faci si injectoarele. Daca faci pasii astia care i'am enumerat mai sus cu siguranta nu o sa mai ai probleme .

    Comment


    • Multumesc pentru raspuns, dar pompa se poate curata ? Pentru ca 2200 lei cat e o pompa noua in momentu de fata ar trebui sa muncesc 1 luna degeaba... E ok daca se curata ? Sau ma tine gen 2000 de km si dupa iar trebuie curatata ?

      NU mai cita postul anterior, e logic cui te adresezi. Foloseste Post Reply!
      Last edited by 77sky; 9 April 2012, 23:08.

      Comment


      • Pusa pe tester. Neaparat. Nu cred ca ai span. Odata infundate injectoarele, poti sa schimbi cate supape de retur vrei. Incearca si cu ulei 2t in dilutie de 1 litru la 200 de litri de motorina. Bafta...

        Comment


        • Originally posted by 71FGM View Post
          Multumesc pentru raspuns, dar pompa se poate curata ? Pentru ca 2200 lei cat e o pompa noua in momentu de fata ar trebui sa muncesc 1 luna degeaba... E ok daca se curata ? Sau ma tine gen 2000 de km si dupa iar trebuie curatata ?
          Daca pompa produce pilitura nu ai ce sa cureti la ea, trebuie schimbata. Verifica daca ai pilitura (se ia mostra de motorina si se verifica).
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • pai de cate ori ai fost sa repari injectoarele nu ai fost si tu curios de ce tot pica?
            primul lucru care se verifica cand ai probleme cu injectia e daca ai pilitura si pe urma treci la retur si la electrica injectorului

            pompa vezi ca gasesti din dezmembrari la cateva milioane ai putind e cautat dar asta e , oricum nu o lua cu ochii inchisi
            Last edited by edee; 9 April 2012, 20:22.

            Comment


            • Ti-am spus, nu ma pricep la partea asta electro-mecanica. Am preferat sa merg la service la "profesionisti"... Oricum multumesc mult pentru raspunsuri ! Raman dator

              NU mai cita postul anterior, e logic cui te adresezi. Foloseste Post Reply!
              Last edited by 77sky; 9 April 2012, 23:09.

              Comment


              • Originally posted by 71FGM View Post
                Multumesc pentru raspuns, dar pompa se poate curata ? Pentru ca 2200 lei cat e o pompa noua in momentu de fata ar trebui sa muncesc 1 luna degeaba... E ok daca se curata ? Sau ma tine gen 2000 de km si dupa iar trebuie curatata ?

                Practic nu ai ce sa cureti la ea, sunt niste kituri de reparatii care se schimba, mai exact , un rulment, 2 pastile si cateva garnituri. Dar operatiunea asta o faci cel mai bine la Sinaia. Acolo au stand de verificare a pompelor common rail. Cu injectoarele te pot ajuta eu cu cea mai mare placere. Vezi oferta mea din "anunturi permanente".

                Comment


                • Multumesc frumos ! O sa ma uit si pe oferta ta. Eu sunt din Constanta, nu stii ceva de prin imprejurimi care face verificari ?
                  Last edited by 77sky; 9 April 2012, 23:10.

                  Comment


                  • Originally posted by huffy View Post
                    De obicei,cind un diesel "o ia pe ulei" se tureaza ca toti dracii si daca nu reusesti sa-l omori repede,se tureaza si nu se mai opreste pina nu se caleaza.Masina a venit la "cravata",a pornit foarte greu si nu se mai tura.Omul a fost sfatuit sa faca un test de compresie,deoarece motorul se invirtea foarte usor,atit la mina cit si la demaror.A fost optiunea lui sa se desfaca motorul,fara late teste.Acum,masina asteapta alt motor si alta turbina.
                    E o mare diferenta intre "a consuma ulei" si a o lua pe ulei".Poate altadata o sa discutam mai pe larg...

                    Comment


                    • 71FGM sfatul meu este sa repari injectoarele defecte,s au sa le schimbi,daca masina porneste bine monteza pe conducta de alimentare intre filtru si pompa de injectie, un filtru decantor,*cu pahar de sticla*pui in pahar un maget sa opreasca spanul,toate astea le faci dupa ce schimbi filtru de motorina si cureti rezervorul,..si eu am avut probleme de genul asta si asa am procedat,am mai bine de 21 000 km.paharul este curat, nu lam curatat de cand lam montat.

                      Comment


                      • De unde se poate procura un filtru decantor?

                        Comment


                        • Sunt la unele magazine de piese auto,gasesti si pe net,eu am pus de benzina are o sita foarte deasa nu trece nici apa,..ma asteptam asta iarna sa nu treaca motorina prin sita,..nu am avut nici o problema, si de era... dadeam jos sita.

                          Comment


                          • Originally posted by YLYE View Post
                            71FGM sfatul meu este sa repari injectoarele defecte,s au sa le schimbi,daca masina porneste bine monteza pe conducta de alimentare intre filtru si pompa de injectie, un filtru decantor,*cu pahar de sticla*pui in pahar un maget sa opreasca spanul,toate astea le faci dupa ce schimbi filtru de motorina si cureti rezervorul,..si eu am avut probleme de genul asta si asa am procedat,am mai bine de 21 000 km.paharul este curat, nu lam curatat de cand lam montat.
                            aratane si noua o poza cum ai facut

                            Comment


                            • Originally posted by YLYE View Post
                              71FGM sfatul meu este sa repari injectoarele defecte,s au sa le schimbi,daca masina porneste bine monteza pe conducta de alimentare intre filtru si pompa de injectie, un filtru decantor,*cu pahar de sticla*pui in pahar un maget sa opreasca spanul,toate astea le faci dupa ce schimbi filtru de motorina si cureti rezervorul,..si eu am avut probleme de genul asta si asa am procedat,am mai bine de 21 000 km.paharul este curat, nu lam curatat de cand lam montat.
                              Deci tu ne demonstrezi practic ca problema cu pilitura creata de pompa de inalta este o fantasmagorie!!

                              Comment


                              • antonica vezi probleme logan 1.5 dci euro4, post #97.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google