Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un nimeni tot "nimeni" ramane; asta ai inteles tu? ca se trece la electric.......
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • Ceva de genul...
      Attached Files

      Comment


      • Alta ar fi insa problema cei de la Renault se gindesc sa reloce productia in Maroc.unde au costuri de productie mai mici si profituri mai mari!

        Motorizarea va fi tot mai mica si implicit tot mai economica conform cerintelor U.E.
        Last edited by D.Vali; 23 May 2012, 12:53. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • cred ca vor incerca cu motorizarea 1.2 tce prezenta pe Lodgy

          Comment


          • Originally posted by popavlm View Post
            un nimeni tot "nimeni" ramane; asta ai inteles tu? ca se trece la electric.......
            vorbim peste 4-5ani!! asta se urmareste!!daca le-a iesit cu varza asta de 1.5dci; de ce nu le-ar iesi si cu aia electrica??
            tot japonezii raman in top! sunt in teste cu o cale de rulare electrica; adica asfaltul sa fie o mare bobina; de fapt daca stii principiul de funtionare al motorului electric; in asfalt va fi statorul si automobilul rotorul.
            cu alte cuvinte asa pentru tine; baga niste cupru in calea de rulare si prin inductie se creaza un camp electromagnetic ce ajuta la deplasare!!!
            ASTA DA VIITOR!!
            si mai simplu; cum merg masinutele in parcul de distractie (alea cu plasa de sarma pe sus)!!
            ce vreau sa zic; alternative la petrol exista dar ...!! va dati seama ca se schimba ordinea mondiala!!
            energia cinetica!! alt domeniu neexplorat; ia gandeste la un mecanism ca la ceasul mecanic care dezvolta energie!! daca la ceasuri se poate; la masini ?? de ce nu??
            sau aplicatie pentru casa; un bloc de beton suspendat la o inaltime oarecare; coboara constant pe o sina si in urma coborarii antreneaza o curea sau un dispozitiv;curele;scripeti ce invart un alternator sau mai multe alternatoare la o turatie constanta si calculate toate in asa fel incat alternatorul respectiv sa aiba o viteza constanta de rotatie care sa genereze 4 kilowati/ora; necesarul de energie pentru o locuinta!!
            si tot sistemul calculat in asa fel incat coborarea blocului de beton sa se faca in 24 de ore sau o saptamana (nu trebuie neaparat sa-i faci un catarg; se poate sa fie si un put); dupa ce se apropie de coborat tu cu manuta practic il ridici la loc printr-un sistem de scripeti; asta sa-ti fie usor ca doar nu inhami calul la el. ideea este ca energia rezultata sa nu fie inmagazinata ca asta costa bani multi (practici ajungem la fotocelule cel mai ineficient sistem energetic; cat dai pe acumulatori dupa 4 ani mai bine platesti factura la enel)!! deci aici este problema; inmagazinarea energiei costa foarte mult!!
            am zis bine?!?sau....!!

            Comment


            • Eu cred ca ar trebui sa scrii pe un blog, nu pe topicul "probleme injectoare logan 1.5 dci 65cp" esti off-topic...

              Comment


              • Un_nimeni lasa nee lasa nee.
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • FLR zine te rog de filtrele tale de montate pe conducte cum se prezinta pana acum si cati km. ai facut cu ele , sau inegrit ?
                  Last edited by 77sky; 25 May 2012, 15:50.

                  Comment


                  • filtrele le schimb la 5000km(10 ron ambele) mizerie nu prea am pt ca de curand mi am spalat rezervorul dar recomand tuturor aceste filtre.un + de protectie.
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • Ai gasit ceva specimene prin rezervor? Cati km are masina ta?
                      Oricum ideea ta cu cele 2 filtre este una foarte buna....decat sa tratezi mai bine previi...cred ca o sa o aplic si eu...si o sa ii mai pun o supapa unisens pe tur pentru ca cea din para de amorsare nu mai tine, dupa ce opresc motorul se aude in para cum se dezamorseaza, se duce motorina inapoi in rezervor...dimineata porneste la prima cheie dar mai greu...daca amorsez para inainte la prima pornire dimineata porneste la sfert...

                      Comment


                      • radutu mizerie mare nu am gasit,masina are 58.000 km.pune o supapa unisens si scapi de probleme iti garantez.
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • Ai ceva recomandari cu privire la supapa unisens? Stii ce diametru (Fi) are furtunul de tur? Atasez o poza ca sa vezi cam ce am gasit prin magazinele de piese auto (inca nu le-am cumparat deoarece cand am suflat in ele trecea aerul si intr-o parte si in cealalta, si nu mi s-au parut a fi functionale, nu inchideau perfect)...
                          Attached Files

                          Comment


                          • Din cate stiu diametrul este de 8 mm. Mare grija ca sunt si supape de 10 mm, alea nu sunt bune.

                            Comment


                            • dupa ce ati montat va rog sa puneti cateva poze pe forum ca sa vedem si noi

                              Comment


                              • Originally posted by D.Vali View Post
                                Epoca Logan se apropie de final,Dacia-Renault pregateste un nou proiect cu o noua motorizare.La finalul acestui an Dacia Logan nu se va mai fabrica.
                                La cat de "reusit" a fost acest model de Dacia.., nici nu ma mir ca inceteaza productia. Singurul avantaj al masinii este pretul (relativ) mic de achizitie.
                                1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google