Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa tot ce se scrie pe aici ar trebui sa o vand si sa cumpar ce?? second cu 500-600mii de km la bord?? Dupa cum se vede nu fac decat 10000 pe an, oare o sa traiesc ca sa fac si eu 500 mii de km cu ea si sa o dau atunci la altul si sa spun ca mai buna decat una noua??

    Comment


    • La 10 000 pe an nu trebuia sa iti iei diesel in primul rand. Nu trebuie sa o vinzi si sa iti iei SH cu 500 000 km dar macar sa o intretii pe asta cum trebuie, macar consumabilele sa fie de calitate (si schimbate, vezi filtrul de motorina care ar trebui schimbat la 10 000) daca tot ii dai motorina la galeata.

      Masina consuma putin, motorina o iei mult mai ieftin la galeata si nici macar consumabilele nu i le schimbi cum trebuie ? Asta e bataie de joc, reversul medaliei o sa vina cu factura de reparatii de cateva zeci de milioane - presupun ca ai citit thread-ul.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • Cu norocul meu chior am trecut de 50000 fara probleme(testat pe ddt), pe cand altii care schimba toata ziua filtre(si pun altele de proasta calitate) si baga motorina cea mai scumpa ajung sa aiba probleme inaintea mea, cum va explicati aceasta problema?? Eu cred ca mai tine si de exploatarea masinii! iar la consumabile, degeaba le schimbati cu unele ieftine de pe net (facaturi de 2 lei) mai bine nu le schimbati deloc pana nu puneti lucru original.

        Comment


        • 50 000 km e o distanta ridicol de mica, e hilar sa "lauzi" masina ca a mers 50 000 km si nu s-a stricat. Nici 100 000 nu e cine stie ce, macar 200 000 km sa mearga fara defectiuni majore sa spui ca e ok dpdvd al fiabilitatii. Motoarele pe benzina de pe Logan merg 350-400 000 in regim de taxi fara sa faca figuri.

          Plus ca daca ai citi putin mai atent topicul ai observa ca de obicei dCi-ul face figuri mai tarziu de 30-40 000, rulajul asta e ridicol de mic si cazurile alea sunt exceptii. Oricum ai da-o, per total motorul nu e culmea fiabilitatii (sistemul de injectie Delphi fiind cauza principala).

          Daca vrei sa te duca cat mai mult schimba-i consumabilele la timp, evident folosind piese de calitate. Sa nu ii schimbi filtrul de motorina la 10 000 mai ales cand ii dai motorina la galeata e bataie de joc, sincer iti spun ca tot tu o sa postezi aici (nu peste mult timp) injurand dCi-ul ca te costa de te rupe la reparatie dar ti-ai facut-o cu mana ta, ai accelerat procesul. Sunt 49 de pagini care o confirma. Bafta.

          LE - filtrul de aer doar o data la 40 000 ? Sincer chiar sunt curios cum arata masina ta, in orice caz numai impecabil nu cred ca arata la ce tratament ii oferi, no offence.
          Last edited by Shakar; 18 June 2012, 02:24.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Eu le multumesc tuturor celor care ne sfatuiesc sa procedam cum e mai bine pt a nu avea nevoie de reparatii la masina, dar majoritatea celor care posteaza au probleme si de aici si concluzia ca loganurile in special dci nu sunt bune ca se strica repede injectia la ele si mai cred ca aceia care au probleme cu injectia destul de devreme ori sunt intradevar ghinionisti ori ascund amanunte din exploatarea masinii inclusiv cum o alimenteaza. Am un vecin care face taxi pana la 100 mii de km decat consumabile, dupa care a inceput cu directie, bucsi tot ce tine de suspensie le schimba intr-o veselie, pt ca nu mai era calitatea pieselor cum a fost din fabrica, iar injectoarele le-a schimbat la 180 mii de km. Pe mine daca ma tine atat, masina o sa o fac cadou dupa asta.

            Comment


            • am o nedumerire usor off topic. pana acum o luna sau putin mai mult CB-ul imi arata in bucuresti 6,3-6,5. de vreo luna imi arata 7,3-7,5. motorina la fel, top diesel omv (maxx motion). a mers doar primii 30k pe top diesel si top nordic de la petrom.
              oare ce sa aibe ? zicea cineva ceva de purjarea filtrului de motorina si suflarea celui de aer. amandoua schimbate pe 20 dec. am si power box care s-a comportat bine. am trecut si itp-ul cu el pe masina. sa fie numai de la caldura?! stiam ca daca e frig ia mai mult. si as vrea o redirectionare catre un topic de motorina. sau poate stie cineva care e cea mai buna. ati simtit ceva diferente? multumesc!

              Comment


              • Originally posted by Shakar View Post
                50 000 km e o distanta ridicol de mica, e hilar sa "lauzi" masina ca a mers 50 000 km si nu s-a stricat. Nici 100 000 nu e cine stie ce, macar 200 000 km sa mearga fara defectiuni majore sa spui ca e ok dpdvd al fiabilitatii. Motoarele pe benzina de pe Logan merg 350-400 000 in regim de taxi fara sa faca figuri.

                Plus ca daca ai citi putin mai atent topicul ai observa ca de obicei dCi-ul face figuri mai tarziu de 30-40 000, rulajul asta e ridicol de mic si cazurile alea sunt exceptii. Oricum ai da-o, per total motorul nu e culmea fiabilitatii (sistemul de injectie Delphi fiind cauza principala).

                Daca vrei sa te duca cat mai mult schimba-i consumabilele la timp, evident folosind piese de calitate. Sa nu ii schimbi filtrul de motorina la 10 000 mai ales cand ii dai motorina la galeata e bataie de joc, sincer iti spun ca tot tu o sa postezi aici (nu peste mult timp) injurand dCi-ul ca te costa de te rupe la reparatie dar ti-ai facut-o cu mana ta, ai accelerat procesul. Sunt 49 de pagini care o confirma. Bafta.

                LE - filtrul de aer doar o data la 40 000 ? Sincer chiar sunt curios cum arata masina ta, in orice caz numai impecabil nu cred ca arata la ce tratament ii oferi, no offence.
                Chiar daca este greu de crezut, masina nu ca arata bine , arata impecabil si asta nu ca ma laud. As pune poze, dar nu am momentan, o sa fac maine.

                Comment


                • Eu iti doresc sa te tina 300 000 fara sa ai probleme cu ea dar sincer la cum o intretii tare imi e ca nu apuci 100 000 si bagi bani serios in motor.

                  Ca sa te duca cat mai mult, musai revizii la 10 000 km incluzand filtre aer/ulei (OEM sau Mann / Mahle / Purflux / etc), filtru motorina neaparat OEM, ulei de calitate (Elf Evolution SXR 5W40, Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, Motul 8100 5W40 si asa mai departe).

                  Ulei de care ii bagi ? La cum iti place sa o intretii sunt aproape sigur ca e vorba de un 10W40 low cost...
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Am gasit niste poze de acum cateva luni. Ulei folosesc mobil1 si bineinteles 10w40.
                    Attached Files

                    Comment


                    • eu garantez ca nu ajunge la 100.000 km fără sa schimbe un set de injectoare, mai vorbim pe forum când o sa trimită un mesaj ca trebuie schimbate injectoarele. antoniodan eu iti doresc sa nu ai probleme dar mai vorbim pe forum.

                      Comment


                      • Pana sa inceapa problemele, eu ma bucur ca masina merge foarte bine. Timpul si km isi vor spune cuvantul. Deocamdata nu am probleme cu injectoarele. Intentionez sa schimb si eu filtrul de motorina, ca de are 50000, o sa-l desfac sa vad daca are ceva prin el, eventual sa faca si niste poze. Am citit ca la multi dupa ce au schimbat filtrul au inceput sa apara problemele, eu cred ca desi pe filtrele schimbate este codul original renault, sunt de fapt niste facaturi. De aceea nu am schimbat filtrul pana acuma, nu din alta cauza, de frica ca o sa pun unul mai prost.
                        Va multumesc pt sfaturi!

                        Comment


                        • 50.oookm cu un singur filtru???)

                          Comment


                          • Exact! este filtru original al masinii si am 51000km mai exact, fara probleme la injectoare! Am spus mai sus ca intentionez sa-l schimb si ca o sa fac si poze sa vad daca necesita inlocuirea sau nu!! Mai sunt persoane care vad ca le-au schimbat si pe la 35000 si filtrele erau impecabile in interior, asa ca nu vad nici un fel de problema ca nu l-am schimbat pana acum.

                            Comment


                            • @antoniodan, tu gandesti ce faci?Cum sa tii un filtru de motorina pe masina 50.000 km?
                              Din cate zici tu eu zic sa nu mai schimbi nici uleiul ca cine stie poate e contrafacut sau ceva.Sper ca motorul sa te tina 1 milion de km dar trebuie sa-i acorzi si un minim de atentie pentru asta....

                              Comment


                              • Originally posted by antoniodan View Post
                                Am gasit niste poze de acum cateva luni. Ulei folosesc mobil1 si bineinteles 10w40.
                                Ce folosesti tu se numeste Mobil nu Mobil 1...Mobil 1 e gama de top de la Mobil si nu include 10W40. Apropo, de ce "bineinteles 10W40" ? E o alegere proasta, ieftina dar proasta. Un 5W40 cum ti-am exemplificat sus ar fi mult mai potrivit.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google