Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aiurea ! bag numai elf evo 5w40 si merge beton si nu mamanca niciun gram. daca voi credeti ca 1w40 ar fi mai bun va mintiti singuri vedeti si pe topicul de uleiuri,. nu se compara..

    Comment


    • salut
      am si eu o intrebare se pot pune alte injectoare si alta pompa de motorina pe logan ca eu le-am schimbat la 66000km si acum a inceput sa porneasca iar greu si am89000km

      Comment


      • Poti pune si motor de racheta!! Problema principala de care se loveste toata lumea este BANUL!! Pentru a face o treaba buna cu costuri reduse si sa mai fie si fiabila, trebuiesc cantarite toate optiunile!! Eu le-am rumegat mult si am ajuns la urmatoarea varianta; eficienta si cu costuri reduse!!
        Achizitionat motor nou cota 0 km si pus in locul celui vechi; cost maxim 2000 de euro.
        Vandut cel vechi pentru piese cu 500-800 de euro.
        Daca tragi linie; ai motor nou pe masina cu aproximativ 1500 de euro.
        Ceea ce iti ofera o liniste de cel putin 60000-80000 de km!!
        Bafta!!

        Comment


        • Ok! E foarte buna afacerea cu motorul nou, dar motorul nou vine echipat si cu pompa de injectie si turbina??? ca astea se duc mai repede.
          Ca banuesc ca injectoarele le are,,

          Comment


          • Sigur ca da!! Motor+cutie+subansamble+rezervor+conducte+planetar e; cereau unii 1700 de euro+tva!! Am mai scris intr-un topic ca am dat de unii pe net care achizitionau loganuri noi; trimiteau caroseria in state si motoarele noi noute le vindeau aici!!
            Tot nu inteleg ce draq fac americanii doar cu caroseria??!! Pentru mine a ramas o necunoscuta!!

            Comment


            • Posturile off au fost sterse, unele au fost lasate datorita utilitatii lor.
              Va sfatuiesc in continuare sa dicutati doar despre injectoare si cele conexe lor.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Daca loganul ar avea o injectie Bosch sau altceva in afara de Delphi nu am mai avea probleme cu injectoarele. un prieten are un Hyundai cu 170 mii km la bord baga ce motorina gaseste, si nu a avut nici un fel de probleme cu injectoarele....

                Comment


                • Din ce mi-au zis mie 2 mecanici problema e la pompa de injectie care produce pilitura, iar de aici cu timpul se duc si injectoare. Numai ca majoritatea repara, schimb, injectoarele fara a se atinge de pompa, ori prima data trebuie eliminata cauza ...

                  filtrul de motorina poti sa il schimbi de 10 ori pe luna, ca el filtreaza inaintea pompei, ori pilitura pleaca din pompa in injectoare
                  Last edited by gigiman; 14 August 2012, 09:14.

                  Comment


                  • ) Pompa e in rezervor din cate stiu eu, filtrul este intre pompa si injectoare.
                    Desfa un filtru folosit sa vezi pilitura din el.
                    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                    Comment


                    • Pilitura este data de catre pompa de inalta presiune ca e fixata pe motor, e antrenata de catre cureaua de distributie, fitrul de motorina e inainte de pompa. Ordinea e rezervor-filtru-pompa-injectoare si retur, injectoare-pompa-filtru-rezervor

                      uite foto aici:



                      In filtru regasesti pilitura ca intra pe retur.
                      Last edited by gigiman; 14 August 2012, 10:15.

                      Comment


                      • Originally posted by me_catalin View Post
                        ) Pompa e in rezervor din cate stiu eu, filtrul este intre pompa si injectoare.
                        Desfa un filtru folosit sa vezi pilitura din el.
                        pompa nu e in rezervor ci in pompa de inalta presiune

                        Comment


                        • si in filtru cum ajunge pilitura? crististrulea gasise pilitura in filtru..nu ?
                          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                          Comment


                          • returul de la injectoare intra tot in filtru ca sa tina motorina calda inainte de pompa pentru perioada de iarna
                            sigpic
                            Ambition 1.5 dc

                            Comment


                            • salutare imi spuneti si mie un pret corect pentru un injector Euro 4 pentru un logan 1.5 dci din 2009

                              Comment


                              • salut
                                am schimbat si eu injectoarele de 4 zile numai ca la relanti numai cand este motorul cald are un mers anormal ca si cum variaza turatia , am turat motorul pe la 3000-4000 si am auzit un zumzait la pompa
                                am fost la reprezentanta unde mi-au montat injectoarele si nu le apare nimic pe tester , azi de dimineata le-am lasat masina sa programeze din nou calculatorul care se face cu motorul rece asa zic ei , foarte ciudat inainte chiar daca pornea greu masina (la a 3 cheie sau chiar a 5 cheie) nu mergea motorul balbait ca acum cu injectoarele schimbate
                                ieri au desfacut debitmetru de comb.(asa ii ziceau ei) au pus unul de la ei si nici o schimbare
                                daca cineva ma poate ajuta cu o sugestie sau o ideie raman dator

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google