aiurea ! bag numai elf evo 5w40 si merge beton si nu mamanca niciun gram. daca voi credeti ca 1w40 ar fi mai bun va mintiti singuri vedeti si pe topicul de uleiuri,. nu se compara..
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Poti pune si motor de racheta!! Problema principala de care se loveste toata lumea este BANUL!! Pentru a face o treaba buna cu costuri reduse si sa mai fie si fiabila, trebuiesc cantarite toate optiunile!! Eu le-am rumegat mult si am ajuns la urmatoarea varianta; eficienta si cu costuri reduse!!
Achizitionat motor nou cota 0 km si pus in locul celui vechi; cost maxim 2000 de euro.
Vandut cel vechi pentru piese cu 500-800 de euro.
Daca tragi linie; ai motor nou pe masina cu aproximativ 1500 de euro.
Ceea ce iti ofera o liniste de cel putin 60000-80000 de km!!
Bafta!!
Comment
-
Sigur ca da!! Motor+cutie+subansamble+rezervor+conducte+planetar e; cereau unii 1700 de euro+tva!! Am mai scris intr-un topic ca am dat de unii pe net care achizitionau loganuri noi; trimiteau caroseria in state si motoarele noi noute le vindeau aici!!
Tot nu inteleg ce draq fac americanii doar cu caroseria??!! Pentru mine a ramas o necunoscuta!!
Comment
-
Din ce mi-au zis mie 2 mecanici problema e la pompa de injectie care produce pilitura, iar de aici cu timpul se duc si injectoare. Numai ca majoritatea repara, schimb, injectoarele fara a se atinge de pompa, ori prima data trebuie eliminata cauza ...
filtrul de motorina poti sa il schimbi de 10 ori pe luna, ca el filtreaza inaintea pompei, ori pilitura pleaca din pompa in injectoareLast edited by gigiman; 14 August 2012, 09:14.
Comment
-
Pilitura este data de catre pompa de inalta presiune ca e fixata pe motor, e antrenata de catre cureaua de distributie, fitrul de motorina e inainte de pompa. Ordinea e rezervor-filtru-pompa-injectoare si retur, injectoare-pompa-filtru-rezervor
uite foto aici:
In filtru regasesti pilitura ca intra pe retur.Last edited by gigiman; 14 August 2012, 10:15.
Comment
-
salut
am schimbat si eu injectoarele de 4 zile numai ca la relanti numai cand este motorul cald are un mers anormal ca si cum variaza turatia , am turat motorul pe la 3000-4000 si am auzit un zumzait la pompa
am fost la reprezentanta unde mi-au montat injectoarele si nu le apare nimic pe tester , azi de dimineata le-am lasat masina sa programeze din nou calculatorul care se face cu motorul rece asa zic ei , foarte ciudat inainte chiar daca pornea greu masina (la a 3 cheie sau chiar a 5 cheie) nu mergea motorul balbait ca acum cu injectoarele schimbate
ieri au desfacut debitmetru de comb.(asa ii ziceau ei) au pus unul de la ei si nici o schimbare
daca cineva ma poate ajuta cu o sugestie sau o ideie raman dator
Comment
Comment