Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pica injectoarele cu motorina top de la Omv, pe banda rulanta, nu va faceti iluzii.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • du te ma de aici. says who ? nu e adevarat !!! are omu DCI si nu are probleme

      daca nu as avea prieteni care repara injectoare de PD uri si DCi uri as zice. la ei la usa e coada ca la sarmale gratis

      Comment


      • Cei care cedeti ca dieselul va ajuta sa faceti economie va cam inselati...exista costuri ascunse, problemele de fiabilitate...nimic pe lumea asta nu e gratuit. Motorina era mai uleioasa in trecut, acum zici ca e benzina, chiar imi spunea un mecanic ca pe vremuri cand mai inghitea dupa furtun o gura de motorina nu avea nimic, acum il arde )

        Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

        Comment


        • Cati nu zic ca n-au probleme, apoi ii vezi la shufa...
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            esti pe langa rau. E3 difera de E5 in proportii foarte mari nu doar din sulf.

            ma repet pune mana si citeste.

            pana atunci eu am iesit din discutie
            stiu ca e putin sulf in E5 dar eu ti-m zis ca nu conteaza ca e de top sau nu,
            pentru ca ambele sunt E5. unde ai vazut ca am sustinut ca E3 nu e nai bun? doar ca nu se mai vinde de o mie de ani. cteste bine posturile mele si nu mai sari.

            Comment


            • Va salut!
              Am 2 logan 1.5 dci 2006 si nu am avut nici o problema cu injectoare sau alte treburi. Ambele au in jur de 150 000 km.
              Am citit cu mare interes discutiile de aici inainte sa achizitionez alte 3 logan 1.5 dci. Am vazut ca multi dintre voi ati avut probleme cu injectoarele si/sau turbina. Nu am reusit sa ma conving sa nu iau diesel. In concluzie am luat 2 de 90 cp si unul de 75 cp. Sper ca nu m-am fript.
              Faptul ca nu am avut probleme cu ele eu am pus-o pe faptul ca nu toate reviziile au fost facute la timp si am schimbat ce era de schimbat, nu am lasat pe alta data, am pus motorina doar de la P....m (sa nu fac reclama) si doar ocazional din alta parte insa nu de la NO NAME.
              Sper sa am parte si in continuare de noroc daca asta a fost. Si va doresc si voua multi km si putine reparatii.

              PS: Am bagat mereu motorina standard si nu top.
              sigpic
              Logan 1.5 dci 90 cp

              Comment


              • Originally posted by darksid3 View Post
                Pica injectoarele cu motorina top de la Omv, pe banda rulanta, nu va faceti iluzii.


                -----------------------------------------

                Buna ziua! Injectoarele la logan 1.5 dci pica indiferent de unde se alimenteaza..petrom ..omv..galeata...parerea mea este ca exista o problema in fabricarea injectoarelor cat si in realizarea motorului 1.5 dci ..daca este asa de fiabil si de bun , de ce la DACIA DUSTER au schimbat inclusiv tipul de injectoare, cat si motorul ?

                Am ajuns sa vindem loganurile 1.5 dci (daca vom gasi clienti) din cauza injectoarelor , pompei de injectie inclusiv pompa de inalta presiune ,din cauza costului .Daca schimbam de 2-3 ori injectoarele cumparam loganul din nou .

                Comment


                • Originally posted by adelyn10 View Post
                  -----------------------------------------

                  Buna ziua! Injectoarele la logan 1.5 dci pica indiferent de unde se alimenteaza..petrom ..omv..galeata...parerea mea este ca exista o problema in fabricarea injectoarelor cat si in realizarea motorului 1.5 dci ..daca este asa de fiabil si de bun , de ce la DACIA DUSTER au schimbat inclusiv tipul de injectoare, cat si motorul ?

                  Am ajuns sa vindem loganurile 1.5 dci (daca vom gasi clienti) din cauza injectoarelor , pompei de injectie inclusiv pompa de inalta presiune ,din cauza costului .Daca schimbam de 2-3 ori injectoarele cumparam loganul din nou .
                  cu cat il vinzi ? sa fim seriosi.. ati dat-o in isterie.
                  "pica injectorele pe capete...", "ne vindem masinile..."
                  eu vad multi care n-au probleme. cum e si Ocatv79.
                  bucurestiul e PLIN de taxiuri dci si nu i-am vazut trasi la marginea drumului.
                  ce-i drept unii (putini, de altfel) mai scot fum dar depinde mult de exploatare...
                  daca e masina de la firma nu se omoara sa aiba grija de ele.
                  pe aici pica mai mult motoarele diesel ale celor ce au masini pe benzina.

                  Comment


                  • Diuze Injectoare

                    cam cati km duc injectoarele dupa ce se schimba diuza,ma refer la toate cele 4,curatare rezervor...instalatie,filtru,in cazul meu nu este pilitura in rezervor,masina porneste greu dupa ce sta 2-3 zile nu mai porneste decat impinsa si la turatie cam scoate prea mult fum negru.la tester au iesit 3 injectoare care sant cam duse.am inteles ca dupa ce schimb diuzele la injectoare mai tin undeva 40.000 km.de ce numai atat,doar sant delphi,si cam alea am inteles ca sant problema la injectoare.de ce numai atat?

                    Comment


                    • gaby2010 ai rezolvat problema dar nu ai eliminat cauza!!! In marea majoritate a cazurilor pompa de inalta presiune este cauza defectarii injectoarelor. In mod normal daca ai certitudinea ca ea este cauza defectarii injectoarelor (produce pilitura) atunci ar trebui schimbata altfel degeaba repari injectoarele.

                      Comment


                      • am inteles ca dupa ce schimb diuzele la injectoare mai tin undeva 40.000 km.de ce numai atat,doar sant delphi,si cam alea am inteles ca sant problema la injectoare.de ce numai atat?
                        cunosc persoane care au inlocuit doar valvele de retur la sistemul de injectie, si i-au tinut 120 000km, iar masina era pe taxi, cu valve tot Delphi, bineinteles. si asta in conditiile in care producatorul Delphi recomanda inlocuirea valvelor de retur la 50 000km,si obliga la inlocuirea valvelor la 100 000km.

                        Comment


                        • Buna ziua . Am si eu o problema cu loganul meu legata de injectoare + pompa de injetie ( mentionez ca am stat ore in sir sa citesc pe forum dar nu am gasit raspuns )
                          totul a inceput asta vara cand am lasat masina lu taicamiu la tara .
                          Cand am fost sa iau masina de acolo ( dupa vreo 2 saptamani ) am costatat ca am aprins in bord martorul de bujii . N-am prea bagat de seama pe moment pana cand dupa aproximativ 150 km parcursi , dupa ce-am oprit motorul , am cosntatat ca nu mai porneste masina .Intr-un final i-a dat cineva cu spray si a pornit . am ajuns la destinatie ( dupa inca 150 km ) si la fel .. masina nu pornea doar cu spray . In acel moment ( multumita lui Cristiulea ) am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb filtrul de motorina . lucru pe care l-am si facut , reusind astfel sa scap de acel martor din bord dar neavand nici-un efect la pornirea masinii .
                          . In timp ce reveneam in capitala , mi-am dat seama ca motorul se oprea in mers daca scadea turatia sub 1500 rpm . Am fost cu ea la service la Meridian unde mi-au pus diagnosticul
                          toate cele 4 injectoare + pompa de injectie stricate .
                          Foarte multa lume mi-a spus ca este aproape imposibil sa se fi stricat toate injectoarele.
                          Acum va rog sa-mi spuneti si mie ce as putea sa fac si daca cunoasteti vreo solutie cat mai ieftina a problemei.
                          ps: va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi povestioara mea

                          Comment


                          • probleme injectoare

                            Originally posted by zapp_aleq View Post
                            Buna ziua . Am si eu o problema cu loganul meu legata de injectoare + pompa de injetie ( mentionez ca am stat ore in sir sa citesc pe forum dar nu am gasit raspuns )
                            totul a inceput asta vara cand am lasat masina lu taicamiu la tara .
                            Cand am fost sa iau masina de acolo ( dupa vreo 2 saptamani ) am costatat ca am aprins in bord martorul de bujii . N-am prea bagat de seama pe moment pana cand dupa aproximativ 150 km parcursi , dupa ce-am oprit motorul , am cosntatat ca nu mai porneste masina .Intr-un final i-a dat cineva cu spray si a pornit . am ajuns la destinatie ( dupa inca 150 km ) si la fel .. masina nu pornea doar cu spray . In acel moment ( multumita lui Cristiulea ) am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb filtrul de motorina . lucru pe care l-am si facut , reusind astfel sa scap de acel martor din bord dar neavand nici-un efect la pornirea masinii .
                            . In timp ce reveneam in capitala , mi-am dat seama ca motorul se oprea in mers daca scadea turatia sub 1500 rpm . Am fost cu ea la service la Meridian unde mi-au pus diagnosticul
                            toate cele 4 injectoare + pompa de injectie stricate .
                            Foarte multa lume mi-a spus ca este aproape imposibil sa se fi stricat toate injectoarele.
                            Acum va rog sa-mi spuneti si mie ce as putea sa fac si daca cunoasteti vreo solutie cat mai ieftina a problemei.
                            ps: va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi povestioara mea
                            -------------------------------------------------\

                            asa am patit si eu..a picat la 43000 km ..am cumparat alte 4 inj noi..si au picat la 4000 km..in concluzie..nu stiu ce sa"i mai fac..regret ca am ales loganul//1.5 dci ..mai bine luam altceva..

                            Comment


                            • Originally posted by zapp_aleq View Post
                              Buna ziua . Am si eu o problema cu loganul meu legata de injectoare + pompa de injetie ( mentionez ca am stat ore in sir sa citesc pe forum dar nu am gasit raspuns )
                              totul a inceput asta vara cand am lasat masina lu taicamiu la tara .
                              Cand am fost sa iau masina de acolo ( dupa vreo 2 saptamani ) am costatat ca am aprins in bord martorul de bujii . N-am prea bagat de seama pe moment pana cand dupa aproximativ 150 km parcursi , dupa ce-am oprit motorul , am cosntatat ca nu mai porneste masina .Intr-un final i-a dat cineva cu spray si a pornit . am ajuns la destinatie ( dupa inca 150 km ) si la fel .. masina nu pornea doar cu spray . In acel moment ( multumita lui Cristiulea ) am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb filtrul de motorina . lucru pe care l-am si facut , reusind astfel sa scap de acel martor din bord dar neavand nici-un efect la pornirea masinii .
                              . In timp ce reveneam in capitala , mi-am dat seama ca motorul se oprea in mers daca scadea turatia sub 1500 rpm . Am fost cu ea la service la Meridian unde mi-au pus diagnosticul
                              toate cele 4 injectoare + pompa de injectie stricate .
                              Foarte multa lume mi-a spus ca este aproape imposibil sa se fi stricat toate injectoarele.
                              Acum va rog sa-mi spuneti si mie ce as putea sa fac si daca cunoasteti vreo solutie cat mai ieftina a problemei.
                              ps: va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi povestioara mea
                              Exact asa am patit si eu. A picat pompa de motorina si toate injectoarele odata. La mine au picat de tot injectoarele(cu tot cu electrica lor). Adica imi trebuie alte injectoare. La tine e posibil sa fi norocos doar prin schimband duzele de retur!

                              Mai multe detalii gasesti aici: http://www.loganclub.ro/forum/span_p...cp-t45250.html

                              Eu prefer sa schimb motorul cu unul de benzina si sa'l trec pe GPL, sau sa iau alta masina.
                              sigpic

                              Comment


                              • E posibil ca injectoarele sa se fi dus din cauza vreunui filtru de motorina neoriginal. Daca nu te pricepi cat de cat si te iei dupa vorbele mecanicilor, o sa bagi la bani in ea de te plictisesti... Pompa de motorina se poate repara, costa undeva la 700 de lei, pe langa Sinaia. Cati km ai?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google