Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci 200 mg de apa pe kilogram e legal. atunci merge si mai mult... sunt curios cat inseamna in litri, un kg..
    Last edited by B997NDL; 29 January 2013, 21:33.

    Comment


    • fyrestarter
      Eu am vazut in schimb si cred. Functioneaza dar nu cum ai vazut pe youtube.. In primavara o sa fac si eu modificarea chiar daca nu am probleme. Nu am de gand sa astept pana ma lasa pompa... Doamne ajuta...
      prietene, prietene...
      ai venit de la Sibiu ca sa vezi acel "sfint graal", cum spunea colegul de mai sus, si la cine ma rog ai vazut?
      ti-am facut intr-o ora un briefing pentru care altii fac luni sau ani de studii intense, si nu esti in stare sa recunosti la cine ai vazut? sau vrei sa-ti arogi drepturile de autor?
      altii ar fi dat zeci de milioane doar pentru ce ti-am spus si aratat, iar tu NU AI FOST IN STARE SA DAI MACAR O COLA! DA-TI FIE RUSINE!
      chiar astept sa postezi pe public daca gresesc cu ceva!
      si nu mai cere pe PM alte informatii. daca nu ai fost in stare sa retii acel briefing...problema ta. si mai vrei sa mai faci si bani din treaba asta...

      B997NDL, fa un drum pina la Gaiesti si o sa vezi acel asa numit de tine "sfintul graal", adica acea modificare pe electric.
      eu merg asa de un an si patru luni, am facut 60k, am facut si Bilea, si autostrazi si curse, porniri pe toate gerurile la sfert, etc, numai de bine.
      ELECTRICUL...

      Comment


      • felicitari si bravo tie. serios. eu n-am vazut pana acum, ca de altfel mai nimeni de pe aici, din ce am auzit.
        eu, sincer, inca n-am curajul sa incerc modificare. o fi buna, dar as mai astepta si pe altii intai.

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          deci 200 mg de apa pe kilogram e legal. atunci merge si mai mult... sunt curios cat inseamna in litri, un kg..
          Iti este greu sa calculezi? Ti-a scris colegul acolo mai mult decat suficient. Numai ca nu ai inteles ca volumul se masoara cu litrul si masa cu kg (ca si unitate de masura).

          Daca mai calculezi si densitatile si dilatarile de volume o sa ajungi la concluzia ca mai bine alimentezi numai iarna.
          sigpic

          Comment


          • eu stiu exact care e masa si care volumul. sa nu intram in astea ca te pierzi.
            zi-mi tu ce inseamna in litri un kg de motorina. stii care e masa moleculara a motorinei ? ! la 4 grade Celsius, ca asta e srandardul...

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              fyrestarter

              prietene, prietene...
              ai venit de la Sibiu ca sa vezi acel "sfint graal", cum spunea colegul de mai sus, si la cine ma rog ai vazut?
              ti-am facut intr-o ora un briefing pentru care altii fac luni sau ani de studii intense, si nu esti in stare sa recunosti la cine ai vazut? sau vrei sa-ti arogi drepturile de autor?
              altii ar fi dat zeci de milioane doar pentru ce ti-am spus si aratat, iar tu NU AI FOST IN STARE SA DAI MACAR O COLA! DA-TI FIE RUSINE!
              chiar astept sa postezi pe public daca gresesc cu ceva!
              si nu mai cere pe PM alte informatii. daca nu ai fost in stare sa retii acel briefing...problema ta. si mai vrei sa mai faci si bani din treaba asta...
              Originally posted by Fyrestarter View Post
              Am vazut modificarea facuta de meggeo. Functioneaza fara probleme pe masina lui, de aproape 50 de mii de km. Urmeaza si la mine. Nu va mai luati dupa povesti si faceti modificarea pe electric pana nu aveti probleme cu pompa si injectoarele. Doamne ajuta...
              Postul se gaseste in topicul dedicat modificarii pompe de injectie...
              Nu am ascuns faptul ca la tine am vazut modificarea. Iar treaba cu Cola, sincer, sau daca ai asteptat bani, trebuia sa-mi spui. Am venit aproape 500 de km, pentru ca am vrut sa vad cu ochii mei DACA functioneaza si in ce conditii, fara pretentii din partea ta. Probabil trebuia sa fac putin mai multa reclama, greseala mea. Daca tu consideri ca am gresit cu ceva, spune-mi te rog cu ce sunt dator si se rezolva. Oricum, tin sa-ti multumesc inca o data ca mi-ai aratat cum se face modificarea si functionarea pompei de injectie. MULTUMESC...
              Last edited by Fyrestarter; 30 January 2013, 10:53.

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                eu stiu exact care e masa si care volumul. sa nu intram in astea ca te pierzi.
                zi-mi tu ce inseamna in litri un kg de motorina. stii care e masa moleculara a motorinei ? ! la 4 grade Celsius, ca asta e srandardul...
                Tu ce greutate ai?
                sigpic

                Comment


                • injectoare

                  buna seara, revin din nou cu aceeasi problema,m-am saturat de schimbat diuze de retur si injectoare am un logan euro 3,diesel,am curatat tot,rezervor, pompa de inalta, conducte, nu stiu ce sa ma mai fac cu el la 20.000km tot pica cate un injector care sa fie problema oameni buni???chiar nu ii da nimeni de cap???motorina numai de mol de cand am cumparato.

                  Comment


                  • cind schimbi supapele de retur ,schimba sau reconditioneaza si pompa de inalta presiune de acolo este buba.bafta.
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • Una din cauze poate fi si filtru de motorina.daca nu e original inseamna ca nu filtreaza motorina la 0,2 microni,2 daca ai filtru original e posibil sa aibe un defect de fabricatie,adica nu trece toata motorina din carcasa filtrului prin elementul filtrant,la mine sa intimplat de doua ori sa am filtru de origine cu elementul filtrant ne etansat de carcasa filtrului,ceia ce permitea trecerea motorinei nefiltrata in pompa de injectie,si dupa 6000km.cu un astfel de filtru imi pica injectoarele unu cite unu.

                      Comment


                      • eu asa stiu, ca pompa de inalta produce pilitura care ajunge in injectoare si le infunda ...

                        Comment


                        • zi-mi si mie te rog, daca sti.. cata motorina tre sa scoata pe retur si in cat timp??

                          Comment


                          • Cantitatea de apa din motorina cu regula respectiva e la ce pleaca de la rafinarie, ca in statie nu sta nimeni sa faca analize.

                            Motorina are conditii tehnice impuse pentru scaderea poluarii, se face special cu compozitia care nu favorizeaza frecarile mari dintre unele componente ale sistemului de injectie. La asta se mai adauga si folosirea filtrelor cumparate de la patura din targ sau a filtrelor low cost de prin magazine si rezultatele apar in timp mai lung sau mai scurt in functie de cati km face fiecare de cum conduce etc.

                            Aditivii dozati corect in motorina va scapa si de umiditate si de unele depuneri iar folositi frecvent asigura si o ungere mai buna pentru o perioada de timp.

                            @iulian 8519 - motorina scoasa pe retur se verifica intr-un ciclu de functionare dat din tester si acele cantitati sunt valabile pentru acel test. Daca nu ai tester si documentatia necesara poti verifica comparativ intre injectoare sa iti faci o idee, insa daca sunt toate praf....

                            @gigiman - pompa de transfer (de joasa presiune) produce aceea pilitura.
                            Last edited by Soran; 11 March 2013, 11:29.
                            Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                            Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                            Comment


                            • Reparatii injectoare logan 1,5 euro 4,3, etc

                              Sos .fratilor va rog sa ma ascultati cu atentie si sa nu va mai luati dupa ureche si sa reparati injectoare logan 1,5 dci euro 3,4 la nenea de la coltul stazii ca are el tot cei trebuie si le repara ,poate o sa mearga dar nu asa cum trebuie sa functioneze un motor. Eu an patito si a trebuit sa le mai repar odata ca acelea pe care leam reparat cu nenea de la colt sa zic asa desi avea o fima agreata de rar dar nu avea aparatura necesara sa poata sa faca aceasta treaba asa cum trebuie facuta .in final daca aveti probleme cu injectoarele si aceasta se verifica daca dau pe retur sa u pot fi blokate atunci demontati injectoarele ( si pompa ar fi de recomandat) si impreuna toate le duceti la sinaia pe strada frasinului undeva catre cota 1400 la stanga va pote duce orsice taxi daca intrbati si daca nu o sa fiti multumiti sa ma injurati sa zic asa ,acei meseriasi de la sinaia o sa va dea si o garantie si o sa va dea si niste coduri care dupa montare trebuie introduse in calculatorul masinii ,fara aceste coduri introduse repararea injectoarelor nu are valoare ,si va rog sa ma credeti pe cuvant ca eu spun asta din cele patite de mine ,va mai pot spune ca dezamorsarea instalatiei de alimentare poate sa fie si din cauza injectoarelor reparate prost cum am patit si eu am reparat in brasov la onix la nenea gigi si dupa asta se dezamorsa instalatia de alimentare, concluzia reparatie de proasta calitate si tragea aer prin injector trimitando in filtru si apoi pe tur si iar pe retur si tot asa iar din injector si asta era cauza de dezamorsare .dupa ce leam reparat la sinaia nu am mai avut probleme nu se mai dezamorseaza si nu mai este necesar sa dau la pompita sa porneasca asa ca luati aminte si ne mai auzim. Silviusilviu

                              Comment



                              • asta e reclama ? exista delfi point in bucuresti. de ce sa merg la cota 1400 ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google