mei baieti eu am logan dci din 2007 iulie si am cu el 120 mii de km si nu am schimbat nimic la el si merge f bn ...acum de fiecare cu norocul lui...eu fac cu el germania o data la 3 luni si deaia am km atunci dar nu am prf cu el
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@BeYh3m "de aceea la motorul diesel se strica cand e folosit timp indelungat la turatii fff mari ... poata sa imi spuna mie 1000 de forumisti k nu e adevarat asta ... eu stiu pt ca m-a invatzat oameni cu greutate in mecanica"... daca ti-as spune ca bati campi (dupa aproximativ 500.000km parcursi din '97 pana in momentul de fata numai pe diesel... blana inclusiv masina personala, fara absolut nici un defect la motor)
Comment
-
Are cineva idee de vre-un magazin in judetul Constanta sau in apropiere unde se pot gasi supape de retur pentru injectoarele de la logan 1.5 dci??? Nimeni nu vrea sa spuna unde se gasesc...iar schimbarea tuturor injectoarele costa prea mult...Orice informatie este folositoare!
Comment
-
GGI78 poate ai avut noroc iar dak tu imi zici mie ca ai mers cu el blana ... scuza-ma dar tu intrii in categoria "criminali de masini" si nu ar trebui sa conduci taticule ... asa ca sa mergi cu el turat 500.000 te rog frumos scuteste-ma ca nu are cum ... tu bati campii ;)) te rog sa numai zici asta la nimeni ca sa nu rada si cu fundul de tine ... tine pt tine duma asta .. te rog frumos...dupa cunostintele mele in 97 nu se fabrica loganul
uite aici si ai sa vezi cand a fost cumparat primul logan din romania
noi aici vorbim de logan ... ceilalti offtopic nu au ce cauta ... te rog frumos ...sigpic
Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.
Comment
-
Originally posted by Cristiana View PostAre cineva idee de vre-un magazin in judetul Constanta sau in apropiere unde se pot gasi supape de retur pentru injectoarele de la logan 1.5 dci??? Nimeni nu vrea sa spuna unde se gasesc...iar schimbarea tuturor injectoarele costa prea mult...Orice informatie este folositoare!
Comment
-
Intrebare pt cei ce cunosc cat de cat mecanica masinilor logan diesel sau care macar au auzit pe la vreun mecanic:
Dupa ce carburantul,in spetza motorina ajunge in rezervor, mai exista vreun "prag" pana ajunge la filtrul de motorina/pompa inj/injectoare? mai exista vreo sita/pahar decantor/filtru simplu? care sa impiedice impuritatzile sa ajunga la filtru de motorina?
S-a gandit Renault la asa ceva?din cate imi amintesc pana si dacia 1310 avea un "pahar decantor" cu o sita mica,iar pompa de benzina avea si ea o sita. Cu toate acestea daca ramaneai fara benzina tragea gunoaiele de pe fundul rezervorului si se infunda jigleorul.
Cred ca vorba asta cu "trasul gunoaielor de pe fundul rezervorului" este una reala si practic de la orice peco ai pune combustibil tot se va ajunge la depuneri pe rezervor. Deci nu ar fi normal ca Renault sa fi luat in considerare ca soferii care vor ramane in pana vor ajunge sa aiba probleme cu motorul?
Sau e suficient acel filtru de motorina in caz nu mai e nici o sita pe traseu?
De ce intreb asta....am fost la peco,am pus motorina,dar cand am scos pompa din rezervor sa o pun la loc am observat ca avea gunoaie pe margini-ulei ars,funigine nu stiu ce naiba era- probabil ca de la vreun tzaran care avea capacul de la revervor murdar,nu stiu,dar cu siguranta ca o parte din acea mizerie a ajuns si la mine in rezervor
Comment
-
@BeYh3m ... se vorbea in general de motoarele diesel fabricatie renault... am un Megane 1.9dTi din 2000 cu 122000km pe bord (reali) din care primi 3000km in regim normal de rodaj 120-130km/h restul cat a putut masina... toate reviziile la timp... nu am curatat sistemul de injectie nici o data... nu consuma ulei... trage de rupe... Ai grija cum te exprimi pustiule
Comment
-
salut ,am o problema loganul meu de 90 000 km porneste greu la cald sau chiar deloc trebuie sa astept sa se raceasca sa pot porni am fost cu ea la service au pus o pe tester si nimic,mecanicii mi au spus ca daca nu da nici o eroare pe tester sunt injectoarele.Mentionez ca la rece porneste bine ,nu scoate fum,nu e puturoasa ,nu arata nici o eroare la bord .a si am scos si niste motorina din filtru si am probat o cu magnetu sa vad daca are pilitura si nu are .a mai patit cineva asa ceva ?si cum a rezolvat o ? va multumesc anticipat
Comment
-
Testul cu furtunul de retur de la injectoare [daca scoate motorina in abundenta ]la service au facut ?
si inca o problema la plutitorul de la rezervor se desface capacul si acol poti vedea daca ai pilitura in rezervorul de motorina
cam greu sa vezi pilitura din filtru de motorina, numai daca pui pe mina motorina si pui mina la soare si vezi sclipind in palma
Comment
-
Dar pompa de injectie se poate reconditiona (inlocui componentele uzate care produc pilitura)?
Mi-au cazut si mie 2 injectoare (nu stiu exact daca din cauza piliturii dar vad ca in 99% din cazuri asta e problema). Mi-am cumparat 4 injectoare noi dar nu stiu ce sa fac cu pompa. Am inteles ca ar fi bine sa schimbi si pompa odata cu injectoarele dar parca e prea mult pt. o singura reparatie.
Daca a produs pilitura din cauza motorinei proaste (nu am inteles ce inseamna motorina proasta; cu apa, cu mizerie, de la ce se uzeaza pompa si face pilitura?) iar acum imi schimb injectoarele, curat rezervorul si conductele va mai face pilitura daca nu mai bag motorina "naspeta"?
Comment
Comment