Pai la Clio sistemul de injectie e un pic diferit de Logan, pompa de joasa presiune, care e suspectata de producerea piliturii se afla in rezervor, adica inainte de filtru.
Probleme Injectoare - dCi !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Cu toate acestea, am un coleg care are Renault Clio Symbol, 1,5 DCI, 85 CP, care a schimbat toate injectoarele şi pompa de înalte la 45.000 km. Mecanicul i-a spus că a avut pilitură în pompă şi injectoare. Colegul mi-a povestit că a alimentat motorină de pe la un tractor al tatălui său. Un alt prieten alimentează la un Renault Clio Symbol de 1,5 DCI, 85 CP, tot din rezervorul tractorului tatălui său (fără ca acesta să ştie) şi nu a avut nicio problemă. Are acum vreo 90.000 km. Cu toate acestea, pe la 45.000 km a schimbat în garanţie injectoarele şi pompa (cu o atenţie în service), după ce, în prealabil alimentase motorină cumpărată de la angajaţii civili ai unei unităţi militare (a bănuit că au pus cherosen în motorină pentru a o "spori"). Se pare că faza cu ceva ulei în motorină, ar fi benefică totuşi. Dar, cine are curajul să "testeze" şi să ne spună şi nouă? Poate cineva care are un Logan Diesel de serviciu?Last edited by mariussuiram; 27 December 2009, 23:41.
Comment
-
trebuie rescrise injectoarele. Masina porneste si cu ele nescrise dar doar ca tu sa poti merge pana la sevice. Orice injector schimbat la logan trebuie scris
Originally posted by margelatu View Postforumistii opel erau invatati de un neamt sa adauge ulei la un plin de motorina.neamtul sustinea ca merge bine masina de cand baga ulei in motorina.incercati si voi.pana una alta eu am probleme cu dopurile de gheata formate pe conducte de la apa din motorina.am incercat sa pornesc motorinarele.din 3 de la firma a pornit unul.deci ...benzina rulz.Diferenta intre geniu si prostie este urmatoarea: geniul are limitele sale in timp ce prostia nu are limite .
Comment
-
am un laureate 1,5 dci 65 cai din vara 2006, 50.000 km. alimentez numai din peco de la pompa, fara sa am vreo preferinta anume la petrom, sau lukoil ,sau alte statii si pana acum nici o problema. m-am ingrozit insa citind aici , imi vine sa vand masina... parca ma si vad dand la cheie in gol. as vrea sa cred ca forumul fiind mai mult pentru cei cu probleme asta se discuta ...injectia e proasta, sistemul delphi mai ieftin si prost...oare cei de pe forumuri la ford, sau opel isi lauda masinile, sau se vaita si ei cu problemele pe care le au ? oricum a iesit o legenda cu injectoarele logan. sper sa mai fac cel putin 50 mii km si sa nu revin cerand ajutor. va doresc masini bune si km multi. si sa ii auzim si pe cei care au sarit de 150 k km fara interventii la injectoare, poate ne mai ridica si noua, celor care am scapat , moralul.
Comment
-
Salut! Am si eu o problema cu un logan 1,5 dci 70 cp De aproximativ 2 luni oscileaza turometrul, adica scade aproape de tot si masina da sa se opreasca. Zilele trecute mi s-a aprins martorul de la apa si masina mergea foarte urat. Am fost cu ea la dacia, au pus-o pe tester si mi-au spus ca injectoarele 2 si 3 nu sunt bune...as incerca cu un aditiv prima data poate totusi isi revine...cand ma gandesc cat costa un injector ) stie cineva de la ce ar putea fi???
Comment
-
Originally posted by cristy90 View PostSalut! Am si eu o problema cu un logan 1,5 dci 70 cp De aproximativ 2 luni oscileaza turometrul, adica scade aproape de tot si masina da sa se opreasca. Zilele trecute mi s-a aprins martorul de la apa si masina mergea foarte urat. Am fost cu ea la dacia, au pus-o pe tester si mi-au spus ca injectoarele 2 si 3 nu sunt bune...as incerca cu un aditiv prima data poate totusi isi revine...cand ma gandesc cat costa un injector ) stie cineva de la ce ar putea fi???
Piesa care trebuie schimbata este o valva care se afla in interiorul injectorului. Aceasta deobicei se strica la un injector delphi. Piesa costa undeva in jur de 250 ron bucata,deci mai ieftin fata de un injector nou care de duce la 12 milioane bucata. Daca vrei sa iti recomand un service bun din Bucuresti, cauta'ma pe privat.
Cu stima.Last edited by ady24; 3 February 2010, 12:02.
Comment
-
Originally posted by johan View PostAi cumva codul de la piesa de schimb ? si de unde se poate procura
(Nu Fac Publicitate), acesta asta este codul pentru valva delphi 9308-621C. Uite si o poza sa vezi cum arata
Comment
-
Originally posted by gigi-kent View Postce stiti despre problemele avute de motorul diesel cu injectoarele.pe fiecare zi aud tot mai multi oameni ca se vaita ca au cazut injectoarele si culmea la masini cu 40000 km.se curata,se inlocuiesc sau se schimba diuza?
Mie miau cazut njectoarele la 80.000 si ma costat reparatia 400 de lei ) in cazul in care nu este dusa si pompa inca nu am depistat remediul pt ea dar numai dureaza mult asa ca nu mai e asa de rau .... daca va cad injectoarele
Comment
-
La injectoarele astea se duce supapa de retur si scapa multa motorina pe retur asta e defectul lor. VIn si eu cu o intrebare sa nu radeti ca e posibil sa gresesc:
La injectoarele noi cantitatea de motorina trimisa pe retur e aproape 0, daca leam infunda sau optura cumva returul atunci teoretic nu mai scapa motorina pe retur ciar daca se uzeaza acea supapa si ar merge mult si bine fara reparatie. Oare e viabila ideea mea?
Comment
Comment