Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dani balan View Post
    codurile sunt pe forum
    piesa originala 270 lei

    Valva originala delphi o gasesti si la 250 ron. Eu cu atat le iau.

    Comment


    • În mod normal, dacă veţi folosi carburant de calitate şi veţi schimba filtrul de carburant la timp, nu ar trebuii să aveţi nici un fel de probleme. Personal, am adăugat ulei (ulei normal marca Aral 10w40 - pentru că nu am avut ulei pentru motoare în doi timpi) şi benzină în motorină, pentru a nu mai avea probleme cu pornirea pe al minus 19 grade celsius, ocazie cu care am constat că totul merge OK.

      Comment


      • Vezi ca uleiurile astea nu sunt recomandate pentru amestec cu combustibili. Baga ulei 2t pentru ca e special conceput pentru amestec.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Aşa am să fac. Mulţumesc.

          Comment


          • Din cate am inteles, la un injector ptr dci 65 cp doar aceasta valva delphi poate sa cada sau mai este ceva pe-acolo ? Intreb asta pentru ca am posibilitatea sa cumpar un injector original ( care nu este tocmai ieftin - 1240 lei ) , desi multumesc Domnului nu am probleme cu acestea. Sau sa cumpar 4 valve Delphi si as fii tot acolo cu banii , doar ca ar fi rezolvata problema pentru toate cele 4 injectoare daca o sa se intample ceva , Doamne fereste ! Multumesc.

            Comment


            • ai vreun injector defect ?
              sau mai multe ?

              Comment


              • Nu am nici unul din fericire , dar printr-o conjunctura favorabila din punct de vedere financiar am posibilitatea sa cumpar piese de o suma mai mare si am zis sa fiu pregatit ptr viitor.

                Comment


                • un carburant bun, eventual aditivat este cheia succesului.Apoi mersul cu motorul turat in regim de autostrada duc la fenomenul de autocuratare a injectorului.
                  La golf unele motoare sunt pompe en duse,PD, foarte scumpe si extrem de sensibile la carburant.Dar eu am asa ceva si alimentez cu un carburant relativ bun si la fiecare scanare cu calculatorul totul e ok.
                  Se mai poate face o curatire a injectoarelor cu solutie care se toarna direct in filtru de motorina si masina merge circa 15-30 minute pe acel lichid.Rezultatele sunt foarte bune uneori.
                  Deci mai bine cativa lei la un plin de carburant decat o mie de lei sau chiar mai mult la un injector.

                  Comment


                  • NU mai compara PD cu DCI. PD are injectoare bosh care sunt de 1000 de ori mai bune decat cele delphi de pe logan.

                    Comment


                    • Originally posted by Flipper View Post
                      NU mai compara PD cu DCI. PD are injectoare bosh care sunt de 1000 de ori mai bune decat cele delphi de pe logan.
                      Asta e parerea ta

                      Comment


                      • si totusi CAT VA TIN DUZELE SCHIMBATE?
                        intreb deoarece vad ca unii colegi de forum schimba relativ des diuzele de la injectoare. La 10 000, 50 000? Mersi anticipat de raspuns!
                        Spun asta deoarece am schimbat intr-un service duzele, in urma cu vreo 4000 de km.
                        mersi!

                        Comment


                        • Pt. licrimon2002 cat sa tina supapele ,,,pana se strica din nou,,, depinde de la caz la caz.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • da,foaret corec,dar si reciproca e valabila respectiv ca vor functiona atata timp cat sunt bune... Asta inseamna ca daca la vechea dacie nu trebuia sa lipseasca din porbagaj un patent, o bujie, platina, si un capac de delcou,la noua dacie e de ajuns 4 diuze, 2 chei (parca 17 si 14), torsul (de 40 parca) pt scos injectoare . . .

                            si un raspuns pt ingineria flipper: daca infunzi returul, este sansa sa se scurga mai multa motorina in piston si sa topesti pistonul (la fel cand se blocheaza injectorul pe deschis)

                            cel mai corect dupa schimbarea diuzei se verifica parametrii tur/retur a injectorului pe un tester.

                            Comment


                            • Originally posted by alindincluj View Post
                              Nu am nici unul din fericire , dar printr-o conjunctura favorabila din punct de vedere financiar am posibilitatea sa cumpar piese de o suma mai mare si am zis sa fiu pregatit ptr viitor.
                              sfatu` meu e sa nu iei nimic pentru moment , tot ce apare mai nou se ieftineste in timp in nici un caz nu se scumpeste nu vad rostul sa dai banii .
                              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                              Comment


                              • Asa este MariusTm29 , am fost la un atelier specializat in reparat/reconditionat injectoare si mi-au spus ca nu are rost sa cumpar - exact cum ai spus tu - si la ei un reconditionat injector costa 400 lei cu piese noi in injector si garantie 1 an , in aceasta suma intra si rescrierea acestora, verificat parametri -tot , tot ca la carte. Un injector nou Delphi , made in France costa la ei, 840 lei. Sa auzim de bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google