Probleme Injectoare - dCi !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alindincluj,
    te-as intreba ce atelier da garantie? te intreb pt ca si eu am reconditoinat dar nu mi-a dat garantie. cu garantie 1 an cum spui tu, treaba e supr ok. Dar din pacate nimeni nu a raspuns cam la cat timp "reconditioneaza" injectoarele. Daca e cum spui tu 1 an garantie, un alt coleg de forum a spus ca dupa reconditionare l-au tinut 50 000. Daca ar fi asa, chiar inseamna ca s-a rezolvat problemele cu frica de 1.5 dci.
    Mersi anticipat de informatie. Nu cred ca o informare corecta inseamna reclama si se poate folosi si mailul: licrimon2002@yahoo.com

    Comment


    • Ca sa nu existe suspiciuni de publicitate am raspuns colegului licrimon2002 pe adresa de e-mail.

      Comment


      • da0mi si mie pm cu atelierul acela.merci.
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • Am raspuns prin mesaj privat.

          Comment


          • va salut si eu am un golan la 163000 km si am avut probleme si cu pompa si cu injectoarele dupa asta am auzit de varianta cu ulei in combustibil eu iam bagat de doua ori pana acum ulei de 2 timpi bag cam 5 grame de ulei la litru de motorina fara probleme nu scoate fum si functioneaza ca uns nu uitati ulei de 2 timpi nu de 4 timpi nu merge lasa in combustibil o ceata neagra vo spun din propria experienta bafta si multi km cu dieselaru

            nu va aventurati sa luati ulei de 2 timpi cu 20 lei litru cautati fiecare in orasu care locuiti unde se vinde ulei la vrac eu am luat cu 5 lei litru si merge golanu de rupe
            Last edited by acaret; 4 March 2010, 19:41. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Ai mers 163500km fara probleme pina sa ai probleme cu injectoarele si pompa? Crezi c-ar fii bine sa pui ulei in motorina?De citi km.bagi ulei in motorina si daca Doamne fereste ai belele mult mai devreme (ca nr. de km.).

              Comment


              • ulei bag de vreo 800-1000km nam apucat sa fac mai multi de cand am facut pompa si injectoarele masina am luato la 151800km uleiu nare ce sai faca decit sa unga in cel mai rau caz sa infunde catalizatoru da se sparg sitele de la catalizator si talpa mai departe si de scos nu scoate fum cu uleiu ce il bag merge ca si cand nu ar avea ulei in motorina

                Comment


                • Multumesc alindincluj

                  Comment


                  • Hello!
                    Am si eu un Logan 1.5 dci 85 cp (nu sase cai). anul trecut la 38.000 mi s-au dus injectoarele, au fost schimbate la service in garante (300 RON spaga). De 2 saptamani cand ajung la 130-140 mi se aprinde beculetul de la (apa supraincalzit). Ma poate ajuta cineva in leg. asta?

                    Comment


                    • Schimba filtrul de motorina, e posibil sa scapi de problema.
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • Care e legatura dintre filtru de motorina si martorul de apa?
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • Exista o legatura. Nu stiu din care motive cei care au gandit electronica Loganului au pus o alerta ''defect injectie gravitate 2'' pe martorul de temperatura.
                          Attached Files
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • baieti hai sa va bag eu in ceata cu o problema:
                            mers intins..treapta a 5-a la 3000 ture- se aprinde becu de la apa..si se stinge..
                            3200 de ture..se aprinde becu si ramane aprins...reduc viteza..se stinge becu...maresc la 3200 inapoi..se aprinde iar..
                            ulterior...masina nu mai porneste la cald,nu mai porneste la rece..si mai nou si in treapata a 4-a pe la 3000 de ture se aprinde becu de apa...idei?
                            cei dintr-un service mi-au zis ca-s bulite injectoarele si pompa..am fost acum seara si m-am uitat pe retur la injectoare..ori s-or bulit toate 4 odata,ori merg toate bine ca arunca la fel..
                            va rog idei ca o iau pe aratura

                            PS:fane vreau si eu manualu sau de unde ai rupt aia cu beculetu
                            http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                            Comment


                            • Mai porneste?
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment


                              • eu stiu cand sunt probleme cu injectoarele sau pompa de inalta se aprinde asa martorii:STOP +SPIRALA PORTOCALIE+POMPITA AIA MICA.
                                daca un injector este blocat atentie pe inchis apare martorul spirala .Daca este blocat pe deschis masina nu porneste.Daca vreti sai verificati pe retur se face cu niste furtunase si eprubete gradate .bafta
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google