Mi se arde in continuu un bec!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    si eu am aceeasi probleme ,se arde pe partea stanga in prostie ,in schimb pe dreapta e cel original ,si n-are treaba de 2 ani jumate.Daca imi pun kit de xenon ,risc sa ard becu de xenon sau balastu ?

    Comment


    • #47
      Am vazut tarziu acest post.
      Cauza care duce la arderea becului de faza scurta stanga este legatura de masa la acest bec si se verifica cu ohmetrul intre borna de minus (borna de plumb a bateriei) si papucul de masa care vine la bec. Rezistenta pe care o arata multimetrul trebuie sa fie identica cu cea pe care o arata cand se unesc cele doua borne ale multimetrului. Mai simplu se urmareste firul de masa si se verifica contactul acestuia sa fie ferm (adica OK din toate punctele de vedere).
      Se poate masura si cu ajutorul voltmetrului si se poate vedea direct caderea de tensiune daca exista pe bec (sau contactul imperfect).

      Daca nu exista o legatura buna a firului de masa, becul se comporta ca si un fir prin care trece curentul spre un alt consumator. Acesta daca are un consum mare obliga ca prin filamentul becului sa treaca un curent mai mare ducand la arderea acestuia.

      Pentru Xenon recomand firme mai bunicele si verificarea instalatiei electrice. Tensiunea mare de aprindere si functionarea balastului (si pozitia lor de montare) pot duce la interferente si probleme neplacute pe instalatia electrica.
      Last edited by lau; 24 April 2011, 22:46.

      Comment


      • #48
        ma duc sa verific,cam la ce valoare ar trebuie sa fixez multimetru pentru a imi indica valoarea corecta ?

        Comment


        • #49
          Valoarea cea mai mica. De obicei este scala de 200 (de ohmi).

          Comment


          • #50
            am verificat ,valoarea la ohmmetru este mica de tot ,cam 0.1 spre 0 intre firu de masa de la bec si baterie ,am pornit si farurile si am verificat de 2 ori ,odata mi-a indicat in jur de 32 de ohmi iar dupa ce am m-ai miscat cablu de masa sa vad daca e bine prins ,a scazut la 24 de ohmi ,tensiunea cu motoru pornit 14.00 si cu farule pornite in jur de 13 si ceva,cam atata am verificat

            Comment


            • #51
              Ai un contact imperfect la firul de masa. Nu e nevoie sa aprinzi farul, se verifica "la rece" si se misca de fir in toate pozitiile urmarind aparatul de masura.
              Lucrul cel mai simplu pe care poti sa-l faci este sa duci un fir de masa direct de pe borna bateriei la papucul de masa de la bec !

              Comment


              • #52
                motivul arderii becului se datoreaza in special pretului foarte mic al becului cumpara un bec osram ptr logan la 12-15 lei si nu o sa se mai arda,facut pe pielea mea,

                Comment


                • #53
                  salutare!am o dilema:pe logan am becuri cu halogen H4.pot monta becuri cu halogen H7 fara sa se arda ceva?voi avea o lumina mai puternica nu?

                  Comment


                  • #54
                    Nu ai cum sa montezi becuri H7. Au cu totul alta arhitectura si dimensiuni, fata de H4.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      si altceva mai puternic decat H4? nu exista? tot halogen bineinteles.

                      Comment


                      • #56
                        Ba da ma baiete exista ceva mai puternic. Se cheama xenon. Apropo vezi ca H1 nu e mai slab ca H11, difera doar la prinderile din far. Daca ma iau dupa algoritmul tau cam asta inteleg.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google