Motor Asa De Zgomotos?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu te alarma inca,asa a facut si Loganul meu de 1,4 cand era nou,cam dupa 3000 km a devenit mai silentios la turatii ridicate.Cat despre pneuri,banuiesc doua motive:-presiunea ridicata sau modelul suprafetei de rulare(pneurile de iarna dau un sound mai grav la viteze mari). Ar mai putea fi soseaua insasi,anumite tronsoane asfaltice au o consistenta aparte ce contribuie la amplificarea enervanta a zgomotului rularii.

    Comment


    • #17
      Ooook ! Thanks ! Toate cele bune tuturor !

      Comment


      • #18
        Si eu cand am venit de pe Matiz pe Logan 1.4, mi s-a parut mai silentios cel din urma.
        Intamplator, m-am plimbat zilele acestea cu un Logan MCV 1.6 16v si am constatat cu stupoare ca este mai silentios decat 1.4-ul meu. Se simte de la pornire, unde trepidatiile sunt aproape inexistente, nici la esapament nu pufaie ca al meu si nici nu se "zbate" la fel, nu tremura schimbatorul de viteze, nu are rezonanta la 2000rpm si nici nu se accentueaza anormal zgomotul motorului intre 2500-3500 rpm. Stiu ca MCV-ul are cutie JR5 cu actionare pe cabluri, deci nu se transmit vibratiile in schimbator, dar numai de la atat sa fie toate rezonantele din masina mea? Si ce este diferit la esapament de nu tremura si nici nu pufaie?
        Mentionez ca am facut drive test si cu un Sandero de 1.6 8v, aceleasi rezonante ca si la mine.
        De asemenea, am montat deja pe al meu blanitele (pe capota si pe tablier) preluate de la un motor dci, deci din acest punct de vedere n-ar trebui sa fie diferente.
        De cine este data rezonanta joasa care este omniprezenta la motoarele 1.4 si 1.6 8v montate pe Logan si Sandero?

        Comment


        • #19
          Inclusiv suportii motor sunt low-cost, apoi cum ai zis si tu, tujele si cablurile ce leaga motorul de caroserie/cutie de viteze, tot ce poate transmite vibratii. La mcv cred ca si ambreiajul e hidraulic, nu pe cablu, cutia e pe cabluri...E antifonat din start mai bine ca berlina...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            De antifonat mai bine decat berlina mea ph2 nu este (verificat pe sub mocheta), nu stiu cum sta treaba cu suportii de motor, la cutia de viteze intr-adevar este un plus comanda pe cabluri, la ambreiaj nu cred c-ar fi diferenta intre cel hidraulic si pe cablu dpdv transmitere vibratii, ramane esapamentul si actionarea cutiei de viteze. Daca stiti alte cauze, va rog sa postati, eventual cu argumente.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google