Relanti Neuniform La 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti Neuniform La 1.6 16v

    La un logan 1.6 16v motorul merge neuniform si trepideaza la relanti mai ales cand e rece. In momentul eliberarii acceleratiei turatia scade sub 500 rpm apoi revine. Uneori turatia se modifica(creste sau scade apoi revine la valoarea obisnuita). La service mi-au spus ca e din cauza carburantului.

    Sfaturi?

  • #2
    O fi acel senzor despre care se vorbeste pe forum ! Senzorul de relanti sau nustiu sigur......Daca gresesc corectati-ma . Nu le am cu partea mecanica .

    Comment


    • #3
      E nou Loganu?

      Sa stii ca si benzina proasta poate fi un motiv (apropo de unde alimentezi?), uite la fratello cu Focus2 1.6 16V, a alimentat de la Lukoil o data (ca a doua oara nu s-a mai intamplat) si motorul tot asa se manifesta, ralanti sacadat, trepidatii.
      A consumat-o cum a putut, am bagat d-aia de 100 Carrera si am luat-o la forja (desi n-avea decat vreo 3000 km) , si-a revenit

      Comment


      • #4
        Alimentez de la Petrom Eminescu. Are un an jumate masina.
        Last edited by Seba; 14 November 2008, 19:28.

        Comment


        • #5
          Poate sa fie senzorul de turatie. Trebuie curatat acel senzor.
          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

          Comment


          • #6
            Prima data schimba benzina, verifica sa fi etansa tubulatura galeriei de admisie, etansarea la senzorii de presiune si temperatura de pe galeria de admisie, mufele senzorilor.
            apoi curata senzorul de turatie. Mai verifica si mufa de la motorasul pas cu pas si mufa rezistentei de contact a clapetei de acceleratie. Alea le accesezi destul de "dubios", ca nu prea e cine stie ce los, dar le poti totusi verifica; le gasesti in zona clapetei de "gaz", dupa filtrul de aer.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              @ncb: In primul rand nu are cum sa scada turatia sub 500 rpm, asta ar insemna sa scada sub pozitia initiala (cu motorul oprit), ceea ce e imposibil.
              Oricum, daca exista fluctuatii de turatie cu motorul cald (4 linii) nu e normal, cere un test CLIP in service.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Fluctuatii ce inseamna cat de mari?? Cu 1mm sus 1mm jos acul parca face si la mine

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dani p View Post
                  Poate sa fie senzorul de turatie. Trebuie curatat acel senzor.
                  Exact de acolo poate veni problema,sau chiar benzina folosita

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic sa bagi benzina din alta parte
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Nu e de la senzorul de turatie, in cel mai rau caz e de la corpul clapeta.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Cam asa ma gandesc si eu. Cand e senzorul hiba, se opreste la ralanti, nu fluctueaza. Moare direct, nu mai sughite
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Se poate sa fie benzina de vina ca si eu am patit asa ceva .Am alimentat de la petrom si a mers rau tremura si ziceai ca trage sa moara .Am alimentat de la mol si mere bine si la rece.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            Benzina asta omoara masinile....De la petrom personal nu mai pun.Poate sa fie 2 lei / L si Carrera 95 - 3 lei ca tot carrera ii pun.
                            Ma bucur la 20bani / l daca ar fi sa pun de la petrom,dar saracul motor ,injectoare......Te bucuri acum si mai tarziu....Vei avea probleme......
                            Poate sa fie si softul !
                            Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

                            Comment


                            • #15
                              Ai probabil aceasi problema ca si mine, si la mine scadea turatia foarte mult si revenea cateodata, de cele mai multe ori se oprea motorul.
                              citeste aici:
                              Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

                              curata mpp-ul si vezi ce se intampla, poate isi revine, daca nu iti cumperi altu'.
                              Am citit pe alte forumuri (SN, solenza) ca 99% din problemele cu relantiul si turatia la motor se datoreaza mpp-ului stricat.
                              Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google