Tremurat Uniform La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci tre sa le iei pe incercate pana dai de buba?
    si banuiesc ca ar trebui si niste banuti mai multi investiti...
    bujiile le am noi, in rest...
    Better late than never, but never better late

    Comment


    • #17
      Problema e de la canistra de carbon daca e asa cum zici tu. Sau cel mai bine, vezi eroarea aparuta pe tester, in service.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        care inseamna o parte din sitemul de absorbtie al vaporilor de benzina din rezervor... unde poate fi conducta obturata, electrovalva blocata, motorul sa traga aer fals pe langa tubulatura de vapori, etc...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          pe tester nu apare nici o eroare, chiar mi-a zis si mie electricianul ca masina merge ok din toate punctele de vedere. dar tot are intreruperi. deci conform legilor romanesti : las-o ba ca merge asa.

          Comment


          • #20
            Asa face si a mea da luni o duc la doctor sa vedem ce are, insa in plus in 1-a daca o las in frana de motor franeaza da sacadat(scutura).Masina are 35.ooo km bujii de 500 km cu 2 electrozi benzina de 99.Nu stiu ce poate fi

            Comment


            • #21
              Originally posted by mike26ro View Post
              pe tester nu apare nici o eroare, chiar mi-a zis si mie electricianul ca masina merge ok din toate punctele de vedere. dar tot are intreruperi. deci conform legilor romanesti : las-o ba ca merge asa.
              pe tester du apare nici 0eroare (nici o defectiune tehnica)dar parametrii sar putea sa nu fie care ,trebuie amestec ori foarte bogat ori foarte sarac.PR035 cit era?

              Comment


              • #22
                asta nu am mai intrebat...ca de unde era sa stiu . cand o sa ma duc la revizie o sa le spun sa mai insiste pe problema...asta daca vor...ca se spala imediat pa maini de astfel de probleme.

                Comment


                • #23
                  cat ttrebuie sa fie acel parametru PR035, ca vreau sa ma duc la ei sa-mi faca un test si sa stiu lectia. Multumesc.

                  Comment


                  • #24
                    Deci, revin: am schimbat benzina OMV (Carrera 100) cu cea Rompetrol (Efix 95), i-am dat blana cu I-a pana la vreo 3500 rpm (cu motor cald) de vre 4 ori consecutiv, si am scapat de tremurat in habitaclu ) chestia asta m-a invatat un nenorocit de mecanic, vai de mama lui cum arata, insa chiar a functionat...

                    Comment


                    • #25
                      nu merge treaba asta, eu i-am dat si 4500 si degeaba. acelasi tremurat, de fapt sunt intreruperi, mici dar enervante.
                      Mai enervant e ca in frana de motor cam smunceste.

                      Comment


                      • #26
                        problema cunoscuta, din categoria "asa face toate"
                        e un mers usor neregulat al motorului care este prezent si la K7J, K7M, K4M.
                        nu va faceti griji nu este nimic defect.
                        presupun ca in incercarea de a trage cat mai mult de consum in jos s-a ajuns aici...amestec usor sarac in relanti.

                        Comment


                        • #27
                          @mike26ro: PR035 din cate stiu e intre 0 si 255, valoarea normala fiind in jurul a 128, chiar 128 e cel mai bine, altfel intra in imbogatire/saracire.
                          De altfel ar cam trebui sa ii pui sa se uite si la tensiunilor sondelor lambda.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            ok multumesc de ajutor.

                            am dreptul sa cer o copie a fisei de parametri sa-i pot vedea si eu....sau sa ma multumesc cu ce spune electricianul?
                            Last edited by mike26ro; 28 January 2009, 00:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              pana la urma a rezolvat cineva cu mica trepidatie la interval de 2-3 secunde, sau o bagam la categoria "asa face toate"?
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                daca o masina iese ok la noxe inseamna ca motorul merge in parametri normali . am fost sa omologhez gpl si in rar mi-au facut si noxele , eu avand impresia ca motoru merge cam naspa .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google