Probleme Capota Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Capota Motor

    Salut tuturor loganistilor de pe forum.Am o problema la inchiderea capotei de la motor.Am observat ca dupa inchiderea capotei aceasta are un joc destul de "maricel" ceea ce nu mi-i se pare normal.Daca s-a mai intamplat si altora va rog sa imi dati si mie ceva idei pentru a rezolva aceasta problema deoarece pe mine ma cam sacaie.
    :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

  • #2
    Incuietoarea e stricata, ar trebui schimbata.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Daca jocul este undeva sub 5 mm este normal, asa sunt toate. Am studiat si noi problema pe la intalniri. Solutia a fost invelirea tijei de pe capota intr-o banda de cauciuc. Nu mai are joc, si sunetul la inchidere este mai infundat.
      Mai multe detalii si poze poate pune Lucian, el a fost cu ideea.
      GL-22-TOF

      Comment


      • #4
        Precizare

        Pentru anularea jocului la capota,exista tampoane reglabile(este vorba despre tampoanele pe care se sprijina capota cind se inchide)Nu se afla in dotarea de uzina ,dar exista.

        Comment


        • #5
          Mersi andrei si am o precizare de facut in privinta jocului.Cred ca este un pic mai mare de 5mm.
          :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

          Comment


          • #6
            Pui tampoane si apoi se freaca pe ele capota si te mai alegi si cu un scartait de toata frumusetea.
            Ar trebui verificat sistemul de prindere al capotei.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • #7
              Incearca totusi solutia lui daniel.La mine nu facea zgomot ,dar la apasare avea joc.Dupa bandajare cu banda izolatoare nu mai are joc deloc la apasare.La urma urmei, nu este o avere o bucata de banda, care o schimbi la 5-6 deschideri ale capotei.
              Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
              Andreea Trifu

              Comment


              • #8
                Fain am ajuns sa punem banda izolanta si la capota.

                Comment


                • #9
                  Daca sistemul de prindere al capotei e ok, cea mai buna solutie e cea cu schimbatul incuietorii.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Pai are joc din incuietoare si trebuie reglat de acolo
                    Pazea ca vine AND-ul

                    Comment


                    • #11
                      Dragii mei,forumul asta al nostru ,pentru mine,am mai spus-o si o mai spun, nu a facut decat sa ma felicit pentru"fapta" mea de a-mi lua logan. Dezvolt:am stiut la putin timp dupa ce l-am luat ce poate sa apara ici-colo.
                      cand s-a intamplat, am remediat in cunostinta de cauza si nu am suferit de sindromul" am ajuns sa...".
                      credeti ca a fost printre noi cineva care si-a dorit un golf si a renuntat in favoarea golanului?
                      poate ca am divagat, dar micile smiorcaieli de aci parca nu-si au rostul,atata timp cat ridici capota mai rar decat la batrana dacie sau in cazul meu oltcit.
                      stima!
                      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                      Andreea Trifu

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TopCat View Post
                        Pui tampoane si apoi se freaca pe ele capota si te mai alegi si cu un scartait de toata frumusetea.
                        Ar trebui verificat sistemul de prindere al capotei.
                        Oricum ,rolul lor este sa sprijine capota in momentul in care o inchizi si dupa ce ai inchis-o,deoareca mecanismul de inchidere nu cred ca rezista mult timp daca sta capota numai in el(uitati-va la o marca de masina care se respecta si vedeti daca reusiti sa impingeti in jos sau sa ridicati in sus capota dupa ce a fost inchisa).Haideti sa stam sa analizam o problema inainte de a ne repezi sa dam un raspuns!Fara suparare!

                        Comment


                        • #13
                          Inseamna ca Loganul meu e marca de masina care se respecta, pentru ca dupa ce am inchis capota nu mai reusesc "sa o imping in jos sau sa o ridic in sus".
                          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                          Comment


                          • #14
                            Si al meu e la fel adica sunt "smecher"


                            trebuie sa se regleze intr-un fel din incuietoare. Trebuie sa existe un reglaj. Daca nu cred ca solutia cu acei suporti din cauciuc este foarte buna .
                            1.5 dc

                            Comment


                            • #15
                              Nu exista reglaj, la incuietoare.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google