Probleme Capota Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si totusi o poza (sau un filmulet) cu acel joc putem vedea pentru a nu bate campii degeaba?

    Comment


    • #17
      Precizare

      Imi cer scuze daca cineva s-a simtit ofensat de ceea ce am spus in postul anterior.Consider Loganul o masina care iti ofera tot ceea ce ai putea sa ceri de la o masina de valoarea ei.Chiar daca are probleme mai mici sau mai mari,ramine o masina de mare incredere.Si totusi ginditi-va ca tampoanele cu reglaj au fost facute cu un rol anume(probabil ca o alternativa la "banda de izolat").Inca odata imi cer scuze daca am suparat pe cineva!

      Comment


      • #18
        @tweety am sa postez un filmulet cand ma fac bine(am picioru in gips)
        :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

        Comment


        • #19
          Si yo am avut aceeas problema cu inchizatorea la capota si am rezolvato.....Are 2 suruburi pe care tr sa le slabesti si sa o dai mai jos.....(nu pot sa va dau mai multe detalii ptr ca nu am reglato yo dar o sa il sun pe unchiumeo si o sa va dau mai multe detalii)

          Comment


          • #20
            Multumesc anonimboy.Astept detaliile.......
            :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

            Comment


            • #21
              Inca o problema pe care mi-am amintit-o legat de incuietori.La incuietoarea de la portbagaj se misca partea metalica a ansamblului.Si cateodata tre sa inchid de mai multe ori capota portbagajului ca evectiv portbagajul sa fie inchis.Vreo parere?Vreun sfat?S-a mai intamplat cuiva?Eu am intrebat cativa prieteni care au logan si mi-au zis unii ca nu au probleme,altii ca li-i s-a intamplat si lor si au lasat problema asa deoarece nu au gasit rezolvare la ea.
              :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

              Comment


              • #22
                Salut tuturor si scuze ca nu am mai intrat aici sa va spun ce am rezolvat.Am mai reglat din suruburi dar tot mai are un pic de joc.Ideea e ca a trebuit sa dau jos bara fata ca sa am acces acolo.Multumesc tuturor de ajutor si daca nu mai e nimeni care sa aiba ceva de adaugat se poate inchide aici.Mursi inca odata pt tot
                :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                Comment


                • #23
                  foloseste cheder

                  pt a mai atenua din zgomot la inchidere poti pune pe marginea interioara a motorului(aripi si sort fata)cheder de usa,gen vechea dacie,poti pune pe incuietoare un manson cauciucat,dar poti desface apoi strange la loc,dupa cateva verificari si lasa mai jos broasca(adica sistemul de blocare al capotei,unde bagi mina si dezasiguri capota pt a putea fi deschisa),toate aceste 3 aspecte vor duce la lipsa jocului capotei motor
                  cat despre partea metalica unde se inchide capota portbagaj si la mine se misca,nu e porblema,e un fel de autoreglaj,capota portbagaj se mai inchide greu si din cauza arcurilor care tin capota portbagaj si ajuta la ridicarea lui atunci cand deschizi cu cheia
                  iti atasez si o poza cu unde trebuie pus chederul,pe cea cu reglajul broastei si unde sa pui mansonul sau banda izolier,nu o am,dar promit sa fac si am sa o pun...pt operatiunea lasarea broastei trebuie data bara jos
                  Attached Files
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Mersi colega.O idee foarte buna.Tin sa precizez insa ca eu la inchiderea capotei o las pana la primul clanc care se aude(cand o blocheaza acea siguranta) si dupa apas un pic pe capota pana se inchide.deci zgomot nu face la inchidere(asta vroiam sa subliniez defapt),deoarece nu ii dau drumu de sus sa se inchida ea singura.Fac asta deoarece cred eu ca se mai protejeaza si incuietoarea in sine( daca gresesc in afirmatii te rog sa ma corectezi).Oricum mersi inca o data de ajutor si am sa aplic si ideea ta.
                    :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by V@ly 1.4 MPI View Post
                      Mersi colega.O idee foarte buna.Tin sa precizez insa ca eu la inchiderea capotei o las pana la primul clanc care se aude(cand o blocheaza acea siguranta) si dupa apas un pic pe capota pana se inchide.deci zgomot nu face la inchidere(asta vroiam sa subliniez defapt),deoarece nu ii dau drumu de sus sa se inchida ea singura.Fac asta deoarece cred eu ca se mai protejeaza si incuietoarea in sine( daca gresesc in afirmatii te rog sa ma corectezi).Oricum mersi inca o data de ajutor si am sa aplic si ideea ta.
                      de apreciat cum inchizi capota,eu ti-am spus cum sa atenuezi si din zgomot si din faptul ca ai joc
                      in cartea service este si specificat,capota motor trebuie inchisa dandu-i drumul de la cca 20-30 cm,numai stiu exact,asa stii ca faci o inchidere sigura
                      in rest ce iti pot spune,decat sa reusesti sa scapi de miscatul capotei cat mai repede cu putinta
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #26
                        ok.mersi de sfat.
                        :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                        Comment


                        • #27
                          si eu am probleme cu capota. de la frig, cred ca a inghetat cablul care o deschide. mi-e frica sa nu rup clapeta din interiorul masinii care e din plastic. partea nasoala e ca bateria e scoasa, am luat-o in casa din cauza gerului pana nu vine caldura, nu pot deschide capota

                          Comment


                          • #28
                            Salut tuturor.a dat caldura pe afara si am coborat la masina sa rezolv problema jocului.Cu putina banda izolier am rezolvat problema.Multumesc colegului B 74 NYT.
                            :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                            Comment


                            • #29
                              Si eu am avut ceva probleme la capota , ,,zornaia,, la trepidatii si am pus un furtunel de cauciuc pe tija metalica care intra in yala prins cu banda izoler(1 strat) ,acum se inchide fest si fara zgomot ,sper sa ma tina lucrarea.

                              Comment


                              • #30
                                Ai grija cu improvizatiile in zona aia...
                                Sa nu te trezesti cu capota blana peste parbriz, la o anumita viteza!
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google