Am Dat Cu Roata Intr-o Groapa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si eu am strambat o roata, am pus rezerva....n-am apucat sa o roluiesc inca, dar nu sunt inca repercursiuni...nu se simte nimic la masina
    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

    Comment


    • #17
      Azi am luat din pacate groapa de pe zizinului din brasov la vreo 45 km. La roata nu se observa nimic , ce mai pot verifica eu pana ajung la service si vulcanizare ? Am servo la directie.
      Gazduire web

      Comment


      • #18
        dam prin gropi

        Eu am luat destule gropi adanci la viteze de 60 - 80 de KM / h si nu a avut nimic Loganul.

        Daca nu se aude vre-un zgomot suspect si nu vibreaza directia sau sa stea volanul stramb nu are nimic masina.

        Deocamdata sunt uimit cat de bine a rezistat masina

        Multi kilometri inainte si nu lasati paranoia sa va cuprinda
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #19
          E bine , mai trebuie sa ai si putin noroc ... am fost acuma la service si are putin joc roata, au zis ca s-a dus "putin" capu de bara din dreapta.
          Gazduire web

          Comment


          • #20
            s-a dus el mai demult dar cu ocazia asta ai aflat si tu de el.
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #21
              Eu am intrat cu loganul in copac si nu a avut nimic .Voi va temeti pentru o groapa.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Originally posted by Pacco View Post
                Eu am intrat cu loganul in copac si nu a avut nimic .Voi va temeti pentru o groapa.

                uau, suuper

                ontopic: cum va dati seama daca volanul este drept? ce luati ca reper cochilia volanului - linia ceasurilor de bord, ? ?
                un domn ce lucreaza cu metrologizarea echipamentelor de reglare geometrie directie imi spunea ca reperul corect este linia ce uneste cele doua manete stanga - dreapta (semnalizare si stergator parbriz, evident ambele pe pozitia de mijloc).

                Cochilia volanului, este inclinata foarte putin spre stanga - deci nu poate fi luata ca reper.

                , ar mai fi o metoda cu nivela ..

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google