Nu Accelereaza Mai Mult De 170

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A mea a mers si a lui gigi "mareom" tot asa, chiar are filmulet pe youtube. Cu benzina de 95 tre sa mearga macar 200 cu 3 oameni in masina. Vb de viteza pe ceas, nu de aia reala. Apropo, daca mergeti mult in oras si n-o taplaiti, dureaza cam 20km ca ecu injectie sa se readapateze la noul stil de condus si sa gestioneze motorul in consecinta. De aia cand mai zice lumea, ocazional aratatii-i si 4500-5000rpm ca n-are nimic, merita sa ascultati si sa actionati in consecinta. Cand ati luat 16v trebuie sa va ganditi ca aveti un motor ce trage la 4000rpm, nu un dizal ce trage la 1800. Degeaba mergeti 3 luni prin oras cu 60 in tr5 si apoi vreti cocs, ca n-o sa aveti parte de el.
    tavi, motorul ala de 2000 ce castiga 8 cai cu benzina de 98 in loc de 95 e ala de subaru, benzinar turbo (echivalent aspirat de 3200-3500cmc) de 300 de cai. nu vorbim de aspiratoare, ca in acelasi test, clio cu motor 1.6 n-a facut nici o diferenta nici la putere, nici la consum. vorbim de aceeasi emisiune de pe discovery, parca...
    apropo, trebuia sa vii macar o data cu mine de la tm la sannicolau, sa vezi ce des isi lua "picaje" masina. am zis clar ca pe ceas a mers 210. pana una-alta nici avionul lui felix n-a fost filmat facand tot vitezometrul, dar de 16v cu peste 200 e plin youtube-ul.
    Last edited by Seba; 3 December 2008, 15:57.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Ideea era simpla, la un motor mare chiar se castiga cativa cp in plus (era si un VW Golf aspirat, a luat si ala cativa cp in plus).
      Dizalu lu' Felix n-o sa mearga tot ceasu pt ca nu-i permite cutia, cu alta cutie cu rapoarte mai lungi sigur trece de 210, corect?

      Margelatu: masina lu' Seba a mers cu 210 pe ceas dar avea cauciuce ceva mai mici in diametru (deci clar abaterea si mai mare).
      1.6 16V merge maxim 183 dupa datele constructorului, in ce conditii crezi tu ca poate mai mult? Vale, vant din spate...Cauciuce mai mici (dar aici e abaterea mai mare, acelasi drac). In mod normal cu tot cu abatere cu cauciuce stock ar trebui sa vezi un 190-195 pe ceas. Ce e peste e poveste. )) Lasa-l drac ca n-are 150 cp...Si aerodinamica de bmw.

      Comment


      • #18
        210 pe ceas cum a spus SEBa este viteza la care se poate ajunge cu 1.6 16v - PE CEAS , eroare la viteza aceea fiind de 210-183 (viteza la care ai ajuns tu - viteza maxima declarata de constructor - err de vitezometru) Dupa parerea mea este ca ar trebui sa depasesti lejer . Eu am alergat Faza I dupa ce a stat 8 luni numai in oras - nu a vazut mai mult de 70 - ca o conduce tata si am ajuns la primul mers pe autostrada la 170 (1.6MPi) si mai mergea, dar era destul de aglomerat si degeaba pui semnalizarea la noi in tara ca romanu tot nu stie ce inseamna .
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #19
          Sigur drumul pe care ai mers avea ceva panta sau batea vantul, altfel nu vad de ce nu ar trece de 170 km/h pe ceas. Daca ai pus pneuri de iarna, scade putin viteza maxima, deci si asta poate fi un motiv.

          @balanescuadrian: Nu exista filtru de benzina exterior.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Curios dar adevarat eu am 1.4 si cand Ii dau blana merg cu ea 180 acul se aseaza si nu mai vrea parca sa traca de valoarea asta. Stiu ca este abatere dar pe GPS imi arata 173 km/h. Probata nu 1 data ci de mai multe ori.
            La vale i-am dat 190 (pe ceas).
            Si 1 data pe autostrada am prins vant si oscila de la 160km/h la 175km/h cu pedala impinsa la maxim.
            P.S. Nu i-am facut nici o modificare motorului

            Comment


            • #21
              Tura bura... Iao pe afara dai forje tineo 120-130in a4a cativa kilometri dupaia blana a5a ia sa vezi cum fuge...

              sigpic

              Comment


              • #22
                Mai tavi, uita-te la filmuletul lui gigi de pe youtube si o sa vezi ca a scos 205-210 cu anvelope stock, si cu eroarea standard de kilometraj. Al meu tot asa. Dupa ce-am schimbat gumele si-am dat ceasurile inapoi tot asa a mers.Nu vrei tu si gata, sa pricepi ca pe ceas, 16v-ul face toate gradatiile si mai si trece de capat. Sheiss egal de eroarea kilometrajului, de cx, de roti, de bemveuri si avioane, a facut 205-210 pe ceas. Pt ca poate! Si nu-i trebuie 150 de cai, ii ajung aia 105...Gica contra ce esti
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  190 impins de uragan nu vale sau era panta 10-15% de alerga asa de tare masinutza Geonny . Am mai vazut 1.4 al unui prieten ajunge la 170-175. Poate nah` adrenalina te-a facut sa vezi altceva .
                  Dar sa revenim la subiect : 170 pt 1.6 de orice fel e prea putin pentru viteza maxima . Du-te bai nene pe DYNO si da-i 2 teste de maxspeed sa vezi cum zboara bordu` la peste 210++++ Si mai incerci apoi . Ori tu bagi combustibil din "galeata" ori e praf motoru` ala . CONSTRUCTIV LOGANUL TAU are 183 sau 185 . Am vazut taloane si si .. Deci inca nu stiu pe care s-o cred
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Seba View Post
                    Mai tavi, uita-te la filmuletul lui gigi de pe youtube si o sa vezi ca a scos 205-210 cu anvelope stock, si cu eroarea standard de kilometraj. Al meu tot asa. Dupa ce-am schimbat gumele si-am dat ceasurile inapoi tot asa a mers.Nu vrei tu si gata, sa pricepi ca pe ceas, 16v-ul face toate gradatiile si mai si trece de capat. Sheiss egal de eroarea kilometrajului, de cx, de roti, de bemveuri si avioane, a facut 205-210 pe ceas. Pt ca poate! Si nu-i trebuie 150 de cai, ii ajung aia 105...Gica contra ce esti
                    Ia un gps si vezi cat e abatarea la 160 sa spunem. Nu e chiar sheiss egal sa ai abatere de ~25 km la viteza maxima...E chiar batjocura din partea constructorului, poate da vise la unele persoane.
                    Si sa cred ca ar merge un 195 real la 16V....Sa fim seriosi. Vorbim de conditii normale, fara favoritisme. Eventual spune si drumul unde a mers si colegu cu 210 pe ceas (daca mai erau gradatii poate mai urca vreo 10 km...)

                    Geony: vezi ca e topic dedicat cu viteza maxima la 1.4, ai acolo cativa colegi de bresla care au mers cu 190 si mai aveau pedala...
                    Sau verifica sa n-ai cumva motor de 1.6 (cine stie, la schimbu de noapte au gresit aia in fabrica motoarele) si poate chiar initiatorul subiectului nu stie de ce nu mai trage 16V mai mult de 170 (s-a nimerit sa fie la el motorul de 1.4) )))))
                    Last edited by Octavian; 4 December 2008, 00:19.

                    Comment


                    • #25
                      Hai sa revenim la topic si sa lasam viteza maxima.

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic sa ii dai in a2a sau in a3a pana isi taie injectia.

                        Comment


                        • #27
                          Asta e asa din ciclu laudate vulpeo cu dudele ca strugurii tot acri raman
                          Last edited by SoNyKeL; 4 December 2008, 04:38.

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Am pus intradevar cauciucuri de iarna pe ea. Am pers pe aceeasi portiune de drum pe care merg deobicei (carpinis-jimbolia pt cei din timis care cunosc)

                            Comment


                            • #29
                              Eu sunt aproape sigur ca masina ta n-are nimic.
                              Daca ai posibilitatea sa mai faci vreo 2-3 incercari (desi nu instig la asa ceva!) ai sa vezi ca va trece de 170.
                              Banuiesc ca 170/h ai atins in conditii bune, fara prea mare chin, sa tragi asa de ea asa...La nesfarsit (cum facem noi cu 1.4 ) ).

                              Comment


                              • #30
                                Tavi, o eroare de 10% cand bordul afiseaza 200, nu inseamna 20km/h? Ce ti se pare asa de mult? Chiar nu pricep unde bati. N-a zis nimeni ca loganul merge real peste 195, am zis ca pe ceas trebuie sa treaca de 200. In fine, nu mai comentez. Te-ai uitat la filmare sau continuam sa discutam daca atinge acul 210 sau nu?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google