Turatie Ciudata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Ciudata

    Am un mcv de 1,6 16v cu 3300 km. Stiu ca pe vreme rece, motorul functioneaza la turatii mai mari, la mine cam pe la 1500 apoi scade la 800. Acum vine partea interesanta..Plecare de pe loc...De regula schimb pe la 2500-3000..Apas ambreiajul scot pe liber...Turatia masinii creste desi iau piciorul de pe acceleratie..Scade doar in momentul in care am bagat in treapta urmatoare de viteza. Azi la semafor, pe liber, era turata la 3000..Am miscat-o putin...Cand am scos-o din nou pe liber iar a urcat la 3000. In alta seara la relanti mergea 800-1000-800-1000.. Toate astea la face doar pana la un moment dat..Sa zicem maxim 10 minute..A mai patit cineva la fel...Duminica trebuie sa plec la un drum mai lung, si nu vreau surprize mai mari.

  • #2
    Motorasul pas cu pas cred ca are probleme pentru faptul ca s-a turat singura stand pe loc(la semafor).
    Cresterea de turatie la schimbarea de viteza este relativ normala in sensul ca daca este doar o crestere scurta urmata de "caderea" la ralanti este normala la MPI-uri, daca ramane turata nu-i normala si du-te la service.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      La 3000 de km nu are ce sa aiba si mie mi-a facut treaba asta odata si nu am bagat de seama acum tu faci ce vrei ori treci cu vederea ori te duci la service si sti ce urmeaza
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #4
        Si mie mi a facut de 2 ori dar numai dupa ce i-am dat pana ii taie injectia
        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

        Comment


        • #5
          Mai mult ca sigur sunt probleme la corpul clapeta, daca asa se manifesta.
          Totusi, schimba benzina o perioada, pune Carrera 100, sa vezi daca mai face.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Cred ca e vorba de acea piesa de plastic numita bieleta...Au mai fost probleme...

            Comment


            • #7
              Cu turatia am patit-o si eu (cam pana la 3000-3500 de km) de vreo 4-5 ori si am dat vina pe covoras.Dar odata sunt sigur ca nu a fost de la el,urcam o panta cu 50 km/h fara sa apas acceleratia insa masina tragea la 3000 de ture;m-am speriat putin;m-am uitat si covorasu nu avea nici o treaba.
              Pana acum nu am mai avut probleme...(12700km)

              Comment


              • #8
                si eu am o problema cu turatia.mai exact :accelerez (mai nervos)iar cand schimb treapta se tureaza singura pina la 6000 singura fara sa apas pe pedala timp de cateva secunde si dupaia isi revine!! ce sa fie oare???

                Comment


                • #9
                  Ramane agatata cumva pedala la multe se intampla asa......mai ales daca ai un covoras din ala dreptunghiular si iai taiat tu coltul ca sal poti tine si la acceleratie....asta e mai fuge si blocheaza pedala....daca nu...cu siguranta e altceva..pai na astia de la service sa nu mai ia si ei o paine
                  Last edited by Cezar; 16 December 2008, 19:07.

                  Comment


                  • #10
                    @alex_comisaru: Ori e de la ambreiaj, ori de la cablul de acceleratie sau se blocheaza pedala.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Ambition 1.6 MPI, 45.000 km. Fara probleme pana azi, cand, deodata, s-a turat la 3000-3500 ture. Am bagat varful pantofului sub pedala de acceleratie sa o aduc indarat, dar nu a fost cazul de vreo "agatare"-(covor sau cablu)- pedala nu reactiona pur si simplu..eram in trafic intens, stress..etc. Mi-am continuat drumul cu vitezele 1-2-3 si, cam peste 5 minute, fara sa apas pe pedala intre timp, si-a revenit la normal. Ajuns acasa(cu bine) , am turat de 3 ori pana la 4000-4500 ture si si-a revenit normal la relanti. Nu m-am uitat la motor sa vad daca nu e ceva "agatat" la cablu pe acolo, sau cablul nu are "mustati", etc. Sunt mare fan Logan, dar asta m-a pus pe ganduri, mai ales ca la verificarea de 45000 km , mi s-a spus sa revin dupa Sarbatori, cat mai repede, ca e "ceva " la distributie, se pare ca se pierde ulei, sare pe cureaua de transmisie,(simering?), etc.Alta "bucurie" de Anul nou...Pana azi a mers "mai mult ca perfectul", ca in gramatica. La multi Ani!!!
                      Be blessed!

                      Comment


                      • #12
                        Se intampla si la case mai mari, la Golful V de la servici la fel patesc, dar numai cand motorul e rece.Pe tester, nu da eroare...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google