Performante scazute si rezolvarea acestora.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Performante scazute si rezolvarea acestora.

    Stiti vorba aia cu masina de care nu ai grija merge mai bine pt ca trag toti la maxim ? si motorul merge cum l-ai invatat ?..Eu nu am crezut niciodata

    EI bine masina de la servici un logan "chel" 1.4benzina pare sa-si iese din tipare...Merge de m-a dus cu gandul ca ar putea fi motorizarea gresita (in sensul ca in acte scrie 1.4 dar se comporta ca 1.6) ...VB SERIOS
    A personala tot 1.4 Benzina nu e nici pe departe la performantele la care se ridica a de servci ...Testat pe linie dreapta de 2 km(cu ajutorul unui coleg,el cu masina mea sa nu am dubii ca nu m-as da tare la ea ca e personala...)..Rezultatul umilitor,masina de care nu are nimeni grija castiga detasat.
    Vreau sa precizez ca masina de servici merge la drum lung in regim de schimbare de viteze la 4500-4700 si mai tot timpul cu pedala la fund....(la depasiri in treapata III si IV chiar la 5000 ture...Merge perfect o conduc in medie 3-4 oameni (eu personal ador depasirile in treapta III la 5000 ture))
    Care sa fie explicatia? M-am dus cu gandul sa merg la service si sa le spun ca a mea are o problema dar mai mult ca sigur ca aia o sa ma scoata pe usa afara....
    Astept si parerile voastre...Eu personal la aceleasi optiuni as da masina mea pe cea de servici....(nu o fac pt ca nu pot asta cu toate ca a mea are cu 50 000 km mai putin ,iar cea de srvici nu are AC

  • #2
    Nevoie de cox asta are masinuta ta
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      Confirm ce a scris skynetmhmh.Si eu mi-am schimbat de cateva ori parerea despre masina(in bine) in comparatie cu ce auzisem de la asa zisii "atoatestiutori"

      Comment


      • #4
        Originally posted by ten View Post
        Nevoie de cox asta are masinuta ta
        Subscriu si eu la parerea lui ten. Am patit exact la fel si m-am dus la reprezentanta unde am fost invatat cum se tureaza o masina. Si cred ca 3500-4500 rot/min nu e exagerat deloc.
        It's nice to be important but it's more important to be nice!

        Comment


        • #5
          a mea personala se comporta exact cu cea de servici care o ai
          i-am facut rodajul foarte bine; si dupa rodaj nu am menajat-o de loc; nu am mers subturat mai niciodata; am preferat sa o supraturez; mai ales ca e diesel; de cand i-am facut si remaparea...zboara...pentru un motor de 1.5

          eu sunt foarte multumit
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • #6
            E o chestie relativa aici.Ca sa-ti faci o idee fa si versusu-l la consum.Softul se adapteaza(in anumite limite), consumul nu.

            Comment


            • #7
              Scoate bornele de la baterie la ambele masini, lasa-le asa in jur de 15 minute si dupa, mai incearca o data testul. Daca tot nu ies la egalitate verifica filtrul de aer, bujiile si fa un test de injectoare.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Masina are nevoie de cox. Masina de la servici,fiind condusa de mai multi....si in diferite stiluri, si-a "dat drumul", pe cand a ta personala, e mai "stransa"....sa zic asa.
                De aici apare diferenta asta intre cele 2 masini.
                Deci...cum o "inveti' asa o ai.
                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                Comment


                • #9
                  io-s curios cum au dedus aia "batrani si intelepti" ca un ***** (ma scuzati) de carburator poate invata ceva, ca sa dea sau nu benzina in functie de cum e condusa masina? o avea dracului fieru suflet si noi nu stim? la ecu injectie explicatia e simpla, ala face o analiza a modului in care e condusa masina si da, daca nu tragi de ea, atunci cand ai nevoie, ecu-ului i se pare un regim de functionare fortat si incearca sa tempereze lucrurile. mergi vreo 15-20km cu 4000-4500rpm (nu neaparat in tr5, daca nu ai unde) si sa vezi cum va trage si masina mai "lenesa". ecu are nevoe de timp sa corecteze hartile de injectie la noul stil de conducere. 10-15 minute i-ar fi deajuns...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    seba stii tu ceva, dar altfel se invata ecu.

                    scoateti bornele la baterie asa cum a zis andrei mai sus.
                    dupa care va cautati o strada lunga dreapta si neaglomerata. bagati in treapta intai, plecati de pe loc, schimbati a doua si cand e nevoie schimbati treapata 3. accelerati pana la 90 de km la ora in treapta 3 dupa care luati piciorul de pe pedala de acceleratie si lasati masina sa curga pana ajunge la 20 de km la ora<preferabil putin sub 20>, fara sa va atingeti de vreo pedala. evident,daca va iese ceva in cale franati, si repetati procedeul.
                    Last edited by NerviiMei; 14 December 2008, 06:57.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google