Becul de la ulei se stinge tarziu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becul de la ulei se stinge tarziu.

    Dupa cum scrie si in titlu la masina mea(1.5 dci) becul de la ulei se stinge aproape dupe 3 secunde dupa ce a pornit motorul...asta dupa cel putin 6 ore de stationare...daca o pornesc dupe 3-4 ore becul se stinge cam in acelasi timp cu pornirea motorului...La benzinarul de la munca nu face asa...
    sigpic

  • #2
    si eu am un dci... si la mine e tot la fel... dar nu iam acordat prea mare atentie... pornesc motoru astept sa isi ia ulei sa se stinga becu si pornesc la drum... are cineva cunostinte suficiente in materie.. ca sa ne lamureasca..
    sigpic

    Comment


    • #3
      Becul de la ulei la dci se stinge mai greu cand se porneste "la rece" datorita vascozitatii uleiului. Iarna se stinge odata cu cel de la baterie, iar vara mai sta 2-3 sec. aprins dupa stingerea celui de la baterie.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Pai vascozitatea uleiului este prea mare sau prea mica ?
        sigpic

        Comment


        • #5
          Probabil uleiul e intai mai vascos, si are presiune mai mare iarna, iar vara e mai fluid si are presiune mai mica la pornire.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Zilele acestea cand am pornit masina dimineata becul de la ulei s-a stins la fel de greu ca in filmulet dar in schimb dupa 1 secunda s-a mai aprins pentru foarte scurt timp si s-a stins iarasi.E normal?Acum am 9 000 km...la anu' ma duc la revizie.
            sigpic

            Comment


            • #7
              E oarecum normal. Asa mai face Dacia mea. Am ulei 20W50 in ea... deci macar stiu cauza.
              Last edited by Marius; 23 December 2007, 21:22.
              numar secundele

              Comment


              • #8
                Originally posted by valeriuciprian
                [...]dupa 1 secunda s-a mai aprins pentru foarte scurt timp si s-a stins iarasi.E normal?
                Si uleiul prost are o contributie la asta. Trebuie pus un ulei full-sintetic. Nu mai trebuie lasat Texaco 5w30 care e acum.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Da...multumesc am inteles...oricum la prima revizie vreau sa ii schimb uleiul cu unul mai de calitate full-sintetic cum ai zis tu Andrei.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by valeriuciprian
                    Da...multumesc am inteles...oricum la prima revizie vreau sa ii schimb uleiul cu unul mai de calitate full-sintetic cum ai zis tu Andrei.
                    Posibil si filtrul sa fie infundat daca tot ai 9000 km eu cred ca si uleiul e posibil fiind destul de ars si daca nu e nici de calitate

                    Comment


                    • #11
                      Am un 1.6 -16v i-am facut schimbul la 10 mii si nu am avut probleme acum dupa 2500 km cu uleiul bagat de ei a inceput sa se stinga becul mai greu. Ei au spus ca au schimbat cu ulei dacia si au schimbat si filtrul. Nu stiu ce dracu sa mai cred. Mai am un pic si fac anul. O sa il schimb atunci cu elf si sa vad daca mai are problema asta.
                      :flower:B 96 RFB:flower:
                      :dirol:

                      Comment


                      • #12
                        Precizare

                        Vin cu niste completari_sfaturi, pe langa cele spuse mai sus.
                        Unul din cele mai critice momente ale motoarelor il reprezinta pornirea.
                        In primele secunde este foarte important sa nu accelerati (pana este dirijat fluxul de ulei in toate "sectiile" motorului); lasati acceleratia libera, in relanti; in aceste momente se dovedeste calitatea uleiului, de aici apar "avertizarile" acelui manometru de presiune.

                        O problema cu adevarat o constituie aprinderea si mentinerea aprinsa a respectivului bec, dupa ce motorul a fost pornit.

                        P.S. Am un vecin pe langa bloc, care, fie vara, fie iarna...Isi biciuie masina (o chinuita Dacia) o aud cum urla la niste turatii de ti-e mila de ea, zici ca mai are putin si zboara motorul din sasiu
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          Salut.Si eu am cateodata acelasi problema,dar numai atunci apare cand stationeaza masina mai mult timp.(8,10 ore).Nu stiu care-i motivul dar ca ulei am pus Elf 5W30 SXR.Poate sa-mi spuna cineva o parere?

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceiasi problema si chiar am fost pentru asta la service. Mi-au pus-o pe tester si au zis ca nu are nimic dar pe mine sincer nu ma linisteste deloc chestia asta. Sunt la 13.000 iar la 10.000 am schimbat si filtrul si uleiul, am pus Mobil. Nici nu prea stiu ce sa fac. Sa mai merg la ei sa-i bat la cap sau s-o las asa ca nu are nimic?

                            Ideea e ca daca merg pana la ei, acolo se stinge imediat la pornire ca e motorul cald si nu prea am ce sa le demonstrez.
                            Last edited by iuli81; 21 May 2008, 12:19.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am aceeasi problema la un dci , am inteles ca asa este normal. Problema o aveam si inainte de revizie si dupa aceasta , cand am schimbat uleiul si i-am pus magnatec 5w40.
                              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google