Dupa cum scrie si in titlu la masina mea(1.5 dci) becul de la ulei se stinge aproape dupe 3 secunde dupa ce a pornit motorul...asta dupa cel putin 6 ore de stationare...daca o pornesc dupe 3-4 ore becul se stinge cam in acelasi timp cu pornirea motorului...La benzinarul de la munca nu face asa...
Becul de la ulei se stinge tarziu.
Collapse
X
-
Becul de la ulei la dci se stinge mai greu cand se porneste "la rece" datorita vascozitatii uleiului. Iarna se stinge odata cu cel de la baterie, iar vara mai sta 2-3 sec. aprins dupa stingerea celui de la baterie.
Comment
-
Probabil uleiul e intai mai vascos, si are presiune mai mare iarna, iar vara e mai fluid si are presiune mai mica la pornire.
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian[...]dupa 1 secunda s-a mai aprins pentru foarte scurt timp si s-a stins iarasi.E normal?
Comment
-
Originally posted by valeriuciprianDa...multumesc am inteles...oricum la prima revizie vreau sa ii schimb uleiul cu unul mai de calitate full-sintetic cum ai zis tu Andrei.
Comment
-
Am un 1.6 -16v i-am facut schimbul la 10 mii si nu am avut probleme acum dupa 2500 km cu uleiul bagat de ei a inceput sa se stinga becul mai greu. Ei au spus ca au schimbat cu ulei dacia si au schimbat si filtrul. Nu stiu ce dracu sa mai cred. Mai am un pic si fac anul. O sa il schimb atunci cu elf si sa vad daca mai are problema asta.:flower:B 96 RFB:flower:
:dirol:
Comment
-
Precizare
Vin cu niste completari_sfaturi, pe langa cele spuse mai sus.
Unul din cele mai critice momente ale motoarelor il reprezinta pornirea.
In primele secunde este foarte important sa nu accelerati (pana este dirijat fluxul de ulei in toate "sectiile" motorului); lasati acceleratia libera, in relanti; in aceste momente se dovedeste calitatea uleiului, de aici apar "avertizarile" acelui manometru de presiune.
O problema cu adevarat o constituie aprinderea si mentinerea aprinsa a respectivului bec, dupa ce motorul a fost pornit.
P.S. Am un vecin pe langa bloc, care, fie vara, fie iarna...Isi biciuie masina (o chinuita Dacia) o aud cum urla la niste turatii de ti-e mila de ea, zici ca mai are putin si zboara motorul din sasiuLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Si eu am aceiasi problema si chiar am fost pentru asta la service. Mi-au pus-o pe tester si au zis ca nu are nimic dar pe mine sincer nu ma linisteste deloc chestia asta. Sunt la 13.000 iar la 10.000 am schimbat si filtrul si uleiul, am pus Mobil. Nici nu prea stiu ce sa fac. Sa mai merg la ei sa-i bat la cap sau s-o las asa ca nu are nimic?
Ideea e ca daca merg pana la ei, acolo se stinge imediat la pornire ca e motorul cald si nu prea am ce sa le demonstrez.Last edited by iuli81; 21 May 2008, 12:19.
Comment
Comment