Am citit tot. Pana acum nu ramanea aprins. Oricum am intrebat la VC si mi-au recomandat sa merg la service pentru "verificari suplimentare". Am intrebat punctual daca este un defect sau nu si mi-au raspuns "nu ne putem pronunta, mergeti in service"
Becul de la ulei se stinge tarziu.
Collapse
X
-
Daca ati baga un ulei mai bun in motor (un Catrol Edge Turbo diesel sau un M1 0W40 Turbo Diesel, sau Valvoline, ...) nu ar mai sta becu de pres cateva secunde aprins (s-ar stinge cum ai invarti la cheie.
10W40 e prea vascos si la rece face mai greu pelicula.
Si la benzinar, un motiv in plus sa NU mai bag in ea SyntS5W40, dupa vreo 3000 km, cand porneam, becu statea o clipa aprins (foarte putin) apoi se stingea.
Cu 5W30 cum invarte demarorul, imediat se stige becu...
Comment
-
La benzinar, cu un 5w40 nu am observat sa se stinga greu martorul, nici iarna, nici vara.
Comment
-
De care 5W40? Eu am facut referire clara la SyntS (si unu' cu Matizu a patit exact la fel) mai clar cum se manifesta: dat cheie, motorul porneste, becul se stinge aproape instantaneu, apoi se aprinde o clipa (cred ca nici o sec) apoi se stinge de tot.
Asta am patit-o numai cu SyntS 5W40 (plus ca la forja motorul scotea zgomot metalic).
Comment
-
Comment
-
Posibil, oricum, daca facea asa, nu ma interesa, atata timp cat masina merge bine.
Comment
-
Cat o merge, nu conteaza. Are garantie, daca se strica ceva (slabe sanse) se schimba.
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian View PostDupa cum scrie si in titlu la masina mea(1.5 dci) becul de la ulei se stinge aproape dupe 3 secunde dupa ce a pornit motorul...Asta dupa cel putin 6 ore de stationare...Daca o pornesc dupe 3-4 ore becul se stinge cam in acelasi timp cu pornirea motorului...La benzinarul de la munca nu face asa...Last edited by cristizzi; 3 August 2008, 22:23.
Comment
-
Normal nu ar trebui sa faca asa. Te poti uita la un Logan care nu are "problema" asta sa vezi.
Comment
Comment