Becul de la ulei se stinge tarziu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Aia e normal.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #47
      Am si eu o problema asemanatoare.
      Masina o am de noua, a mers cu uleiul din fabrica pana la 7000 km.
      Pana la 5000 km becul se stingea instantaneu, imediat, de la 5000 km la 7000 km a inceput sa se stinga dupa 2-3 secunde.
      La 7000 km am schimbat uleiul de fabrica (rodaj) si facea la fel, ramanea aprins cam 2-3 secunde dupa pornirea motorului.
      Uleiul a fost schimbat la service (Elf 10W40 cumparat de mine la indemnul mecanicului), iar filtrul de ulei si filtrul de aer le-am luat de la service (noi ambele).
      La 10700 km am schimbat iar uleiul, ca oricum vroiam stampila pe cartea service, am luat Elf 5W40 (cumparat de mine), filtrul de ulei l-am luat de la service (era in cutie, nou, sigilat), iar becul ramane in continuare aprins la pornire (mai ales de pe o zi pe alta) 2-3 secunde.
      Deci sa fi nimerit eu 2 filtre de ulei cu supapele defecte?

      Comment


      • #48
        XEW (daca nu te-ai ''mutat'' pe celalalt subiect, poate ne muta Andrei posturile): la multe dizaluri becul ramane mai mult aprins. Daca in loc de ulei 10W40 ai fi bagat un
        0W40 (un Mobil1 Turbo Diesel, sau Castrol spre exemplu) ai fi remarcat ca becul se stinge mai repede.
        Dar nu e o problema, la un amic (1.5 dci) are peste 100000km si tot asa i se stinge becul, dupa 2-3 sec, motorul merge ''ceas''.

        Comment


        • #49
          Scuze, topicul asta il gasisem, daca se poate sa mute cineva postarile dincolo.
          Inca odata imi cer scuze.
          Si totusi de ce s-a stins becul instantaneu, dupa pornirea motorului cu uleiul din fabrica, pana la 5000 km?
          Ce ulei era acela?
          Am bagat 10W40, apoi 5W40, ambele Elf si nu e nici o diferenta.

          Comment


          • #50
            Uleiul din fabrica era ori 10w40, ori 5w30, semi-sintetic. Daca se stinge mai tarziu becul la motor nu se intampla nimic.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Ok.
              Multumesc frumos, mai urmaresc si sper sa nu fie probleme pe viitor.

              Comment


              • #52
                Eu inca nu am auzit pe nimeni sa zica ca din cauza ca nu se stinge becul instantaneu sa aiba probleme la motor asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #53
                  Originally posted by X@by View Post
                  Eu inca nu am auzit pe nimeni sa zica ca din cauza ca nu se stinge becul instantaneu sa aiba probleme la motor asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji.
                  Cred ca problema cu stingerea martorului presiune ulei este cauzata datorita faptului ca sonda de presiune ulei este pozitionata in alta parte fata de motoarele ce sunt puse pe renault. Sunt pozitionate ceva mai departe de pompa de ulei, si pana ajunge presiunea de ulei treca ceva timp.

                  Comment


                  • #54
                    Hm...Dar de ce sa faca treaba asta?

                    In fine, mai Andrei, in dizal dci se baga si 5W30?
                    Din manual eu stiu ca se interzice clar 5W30 la dizalu 1.5 dci.

                    Comment


                    • #55
                      Numai 5w40 si 10w40 se pot pune in dCi.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Eu am masina cumparata nou-nouta din iunie si la fel face si la mine becul nu se stinge instantaneu. Am deja 2500km si inca nu am avut probleme la el si nici nu-mi fac griji.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #57
                          e normal ca la dci becul sa se stinga mai greu la rece, circuitul de ulei este mai mare ca la mpi, care are in plus turbo la care trebuie sa-i asigure ungerea si schimbatorul de caldura cu placi care raceste uleiul. Din cauza gravitatiei, in plus fata de mpi, in max 6 ore uleiul are timp sa se scurga si din aceste 2 componente in plus. Logic la pornirea motorului dureaza ceva mai mult pana uleiul strabate circuitul mai complex!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by X@by View Post
                            Eu am masina cumparata nou-nouta din iunie si la fel face si la mine becul nu se stinge instantaneu. Am deja 2500km si inca nu am avut probleme la el si nici nu-mi fac griji.
                            Este o functionare normala.

                            Comment


                            • #59
                              Am 22.000km la 20.000 am bagat Castrol GTD Magnatec 10w40, pana la 20.000 am bagat mizeria de la service (era in garantie); de la 0km si pana acuma am avut in permanenta acelasi comportament (adica se stinge becul supa 2 sec).

                              Chiar daca masina sta in garaj incalzit (adica nu am sub 5 grade) tot asa face la pornire.

                              Masina nu a avut nicio problema; singura noutate este ca motorul parca e mai silentios si raspunde mai repede la acceleratie de cand am bagat uleiul sintetic.

                              Comment


                              • #60
                                Nui nici o prtoblema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google