Becul de la ulei se stinge tarziu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pai e de la ulei, pe frig tare (-7...-12 grC) e mult mai vascos decat un 5W40.
    Schimba-l si baga un 5W40.

    Comment


    • #77
      Originally posted by soldatzelu View Post
      Aceeasi problema o am si eu.1,6 16 valve,55000km.Cat nu a fost frig afara nu au fost probleme dar de cand cu temperaturile astea scazute a inceput sa mi se aprinda martorul imediat dupa pornire,sta 2 secunde si se stinge.Ulei am bagat elf 10w40.Lucrul asta se intampla cand pornesc masina de pe o zi pe alta.Nu stiu ce sa zic.Astept sa se mai incalzesca afara sa vad dak mai face la fel
      Exact asa facea si la mine (1.5) cu Dacia Oil 10w40, la urmatorul schimb am pus Castrol Magnatec, tot 10w40 si se stinge becul si stins ramane.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #78
        si la mine face la fel se stinge putin mai tarziu....am fost in service s a zis ca e normal ca sa se stinga dupa 2 3 secunde dinc auza uleiului.mentionez ca am mobil 5w40
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • #79
          e normal , pana reuseste pompa de ulei sa traga din uleiul care rece e mult mai vascos sa intarzie mai mult decat la o pornire cu motorul cald
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #80
            Daca martorul de ulei se stinge greu, este uleiul de proasta calitate, nare nici o legatura ca motorul este dci sau mpi, la mine martorul se stinge odata cu cel de la alternator, pornire dimineata, am urmarit filmuletul se stinge foarte greu martorul, uleiul este varza, serios!

            Fratilor, nu va dati seama ce timpenii faceti cu uleiul 10w40? Daca nici cel 5w40 nu este chiar atat de stralucit la unele marci producatoare, cred ca intre motorul de dacia 1310 si motorul de logan nu faceti nici o diferenta, le bagati in aceeasi oala, GRESIT!

            Treaba cu ingrosatu la rece si subtiatul la cald se aplica la uleiurile slab calitative, cele performante se modifica foarte putin la rece/cald datorita componentei si aditivarii acestuia, este putin sesizabil in privinta vascozitatii, deci prea putin probabil din cauza gerului, si eu am pornit pe ger de crapau pietrele si nu am avut aceasta manifestare, chiar, uleiul 10w40 nu i-l recomand deloc!
            Last edited by Golanu 1; 3 March 2010, 00:59. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #81
              Originally posted by Golanu 1 View Post
              Daca martorul de ulei se stinge greu, este uleiul de proasta calitate, nare nici o legatura ca motorul este dci sau mpi, la mine martorul se stinge odata cu cel de la alternator, pornire dimineata, am urmarit filmuletul se stinge foarte greu martorul, uleiul este varza, serios!

              Fratilor, nu va dati seama ce timpenii faceti cu uleiul 10w40? Daca nici cel 5w40 nu este chiar atat de stralucit la unele marci producatoare, cred ca intre motorul de dacia 1310 si motorul de logan nu faceti nici o diferenta, le bagati in aceeasi oala, GRESIT!

              Treaba cu ingrosatu la rece si subtiatul la cald se aplica la uleiurile slab calitative, cele performante se modifica foarte putin la rece/cald datorita componentei si aditivarii acestuia, este putin sesizabil in privinta vascozitatii, deci prea putin probabil din cauza gerului, si eu am pornit pe ger de crapau pietrele si nu am avut aceasta manifestare, chiar, uleiul 10w40 nu i-l recomand deloc!

              Treaba cu subtiatul la cald si la rece se aplica la toate uleiurile si se poate vedea din cifrele de pe bidon(alea sunt din clase) 5w40 de ex -> la rece cifra 5 indiferent de marca si modelul de ulei trebuie sa fie cuprins intre x si y la nu stiu ce temperaturi.
              La cald ca sa aibe 40 trebuie ca vascozitatea sa fie intre 12,5 - 16,3 la 100C.
              Pentru detalii http://www.lukoil.ro/produse/despreUleiuriMotor.php => Clasificarea uleiurilor in functie de vâscozitate.

              Am vazut filmuletul si sa zic si eu cate ceva
              10W40 -> este un ulei semi-sintetic. Este un ulei la care temperatura minima(in motor) e pe la -20C si -25C in cazuri exceptionale. Fiind un ulei semi-sintetic devine o semi-marmelada la temperaturile astea. Uleiul semi-sintetic se uzeaza mai rapid decat cel sintetic. Daca ai 1000km cu uleiul asta o sa observi ca se stinge repede becul, daca ai 15000km se stinge mai greu, saracu si-a pierdut din proprietati si sta sa inghete
              Pentru Romania uleiul cel mai potrivit este 5w30 sau 5w40 sintetic, de preferat uleiul sa fie agreat de producator si schimbat cum zice la carte (a se citi si * de pe foi deoarece zic ceva de injumatatirea reviziilor).

              Comment


              • #82
                Originally posted by Golanu 1 View Post
                Daca martorul de ulei se stinge greu, este uleiul de proasta calitate, nare nici o legatura ca motorul este dci sau mpi, ...............
                Fals. La dizal po' sa bagi si 5w40 sau 0W40 (in loc de 10W40) n-ai sa observi un timp mai scazut la stingerea becului de presiune.
                La mpi se observa o oaresce intarziere (max 1 sec) la un 10W40 fata de 5W30 sau 5W40 sau 0W40 (cu astea se stinge aproape instant cand porneste motorul). Nu vorbim de temp extreme.

                La Astra 1.4 spre exemplu (cu ulei 5W30) la toate becul se stinge cam dupa ~2 sec de la pornire si n-am vazut pana acum un motor bulit din cauza asta.
                Nu rezulta ca uleiul e slab calitativ, pur si simplu asa se stinge la ele.

                Comment


                • #83
                  Becul de la ulei se stinge cu intarziere daca filtrul de ulei e mai slab calitativ. Daca supapa de sens din filtru nu etanseaza cum trebuie, uleiul se scurge in sens invers (dupa oprirea motorului) pana se echilibreaza presiunile ante si post supapa.

                  Comment


                  • #84
                    Cand m-am referit la ingrosat/subtiat nu m-am referit la vascozitatea uleiului in sine, m-am referit la schimbarea viscozitatii in functie de mediu ambiant in care se afla uleiul, respectiv cand motorul are 80 grade sau dimineata cand motorul are -15 grade.

                    SAE 5W40 : 5 reprezinta clasa de performanta in care este incadrat acest ulei. w vine de la winter[ iarna ]. 40 reprezinta clasa de vascozitate. Mai sant normele API si ACEA plus acreditarile date de diferiti producatori auto.
                    Last edited by Golanu 1; 3 March 2010, 14:19. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      Am schimbat si eu uleiul ieri, am pus Elf 10W40.

                      Problema: am observat ca martorul din bord se stinge doar dupa ce pornesc motorul. Care ar fi o posibila cauza?
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • #86
                        E mai vascos la rece decat ce ai avut inainte, o posibila cauza, sau ai pus alt filtru de oloi (fata de cel original).

                        Comment


                        • #87
                          Filtrul de ulei este de origine; inainte am avut ulei Elf 5W30.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • #88
                            Becul de la ulei se stinge tarziu.....este defecta sonda....schimb-o.Nu are prea mare importanta uleiul...

                            Comment


                            • #89
                              Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca nu sonda este de vina... asa coincidenta, sa se duca sonda odata cu schimbul de ulei!
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • #90
                                E de la ulei.
                                5W30 e mult mai subtire (la rece) fata de 10W40 si ajunge mai repede in lagari.
                                Dar nu e o problema (banuiesc ca nu-ti sta aprins 2-3 secunde).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google