Becul de la ulei se stinge tarziu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Octavian___31, cred ca am gresit eu. Adica: in mod normal la Logan, cand pui contactul, ultimii martori care raman aprinsi sunt: uleiul, apa, bateria. Nu?!? ...care la randul lor se sting odata cu pornirea motorului. Corectati'ma daca gresesc!

    Eh, aici e buba. De fapt martorul de la ulei se comporta normal, cei care se sting inainte de pornirea motorului sunt cei de la apa si baterie.
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #92
      Salut!
      eu am urmatoarea problema : uneori dupa ce se stinge becul de ulei (aproape instant),pt. o fractiune de secunda se reaprinde apoi se stinge ,asta numai la rece.
      e o problema ?
      ulei castrol magnatec 10w40+filtru de origine(sper).
      multumesc.
      1.4 mpi 18000km

      Comment


      • #93
        Ma inscriu si eu aici, cu aceeasi problema. Chiar am vrut sa fac azi filmulet sa il pun dar cand am vizionat filmuletul lui valeriuciprian am constatat ca e "copie la indigo", si la mine e la fel.
        Asa cum spunea cineva iarna se stinge martorul imediat, la mine a aparut faza inainte de schimbul de ulei, am zis ca e uleiul uzat, 9000km, ca e semn ca trebuie schimbat, dar nu, se pare ca si cu asta nou, aceeasi marca si tip face la fel. Curios ca inainte pana prin martie nu facea asa, adica cand era mai rece, deci cred ca si temperatura exterioara are o legatura in ecuatia asta.
        Eu imi faceam griji sa nu fie pompa de ulei uzata, apropo unde se afla pozitionata? ca habar nu am

        Comment


        • #94
          aceasi problema o am si eu . aveam in motor dacia oil si l-am schimbat cu castrol 5w40 si filtru de origine si nu s-a schimbat nimic becu la ulei tot tarziu se stinge

          Comment


          • #95
            La fel se intampla si la mine,dar din moment ce la toata lumea cu dci se intampla la fel si la nimeni nu a aparut vreo problema din cauza asta atunci inseamna ca e ok.Altii au deja peste suta de mii si nu au avut probleme ca se stinge becul putin mai tarziu.

            Comment


            • #96
              nu e nici o problema daca dureaza 2 ,3 secunde pana se stinge martoru,motoru oricum are ungere,e mai rau cand vezi ca se stinge dupa vre-o 5 secunde si incepe sa bata axa cu came

              Comment


              • #97
                Si eu am aceeasi problema.
                Am constatat azi cand am pornit motorul ca martorul de ulei a stat inca 1-2 secunde aprins.
                Si la fel si dupa-amiaza.
                Faza e ca pana acuma s-a stins odata cu celelalte.
                Motorul e 1.4mpi 97.000 km.

                Comment


                • #98
                  e cald afara si i-a scazut vascozitatea

                  Comment


                  • #99
                    Si eu am patit acelasi lucru ,doar ca nu-mi explic de ce atunci cand am luat-o de noua nu facea asa . Am schimbat uleiul si filtrul pe la 6000 km (am bagat Mobil super S turbo diesel 10w40 ) si a mers bine mersi pana pe la 12500 km cand a inceput sa se stinga becul la ulei mai greu la prima pornire de dimineata. Ok , am zis ca este uleiul de vina , asa ca l-am schimbat cu unul proaspat , Castrol Magnatec diesel 10w40 si filtru de origine etc , dar becul face la fel . Deja nu stiu ca sa mai cred despre motoarele Renault , asa ceva nu este normal la nici o masina contrar celor spuse aici pe forum ca n-ar fi nici o problema , poblema este ca lagarele raman fara ulei pe ele si la pornire daca ascultati bine se aude un usor sunet metalic pana se stinge becul , ceea ce nu este "normal" cum zic unii . Dupa parerea mea motoarele care echipeaza Dacia Logan sunt facute in Turcia si nu tocmai de cea mai buna calitate. In 20 ani am condus tot felul de masini , dar asa ceva am vazut numai la masinile care aveau probleme cu sistemul de ungere sau cu lagarele . Un ulei oricat de prost ar fi el (doar sa respecti indicativele) cel putin 1500 km nu are voie sa nu-ti stinga becul de ulei la prima invartire a motorului. Uleiul nu trebuie sa se scurga complet de pe lagare cand masina este oprita.

                    Comment


                    • Baga ulei bun si vezi daca mai face la fel. Recomand Castrol Edge Turbodiesel 5w40 sau Mobil 1 0w40 Turbodiesel.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • AlexS stai tu linistit ca nu ramane nici un lagar fara ulei,cat despre tacanit de de la axa cu came,stai fara griji

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Baga ulei bun si vezi daca mai face la fel. Recomand Castrol Edge Turbodiesel 5w40 sau Mobil 1 0w40 Turbodiesel.
                          Adevar graiesti, eu de cand am pus ulei de care spui tu, am iesit din "clubul celor a caror bec de ulei se stinge tarziu" , club in care aderasem de cand am inceput sa pun Mobil 10w40.

                          Comment


                          • eu am scapat

                            am avut in motor castrol magnatec 5w40 si filtru de origine si martorul se stingea dupa 2-3 sec acum am castrol magnatec 10w40 si se stinge instantaneu cu cel de la baterie. dar cred ca e din cauza nivelului la ulei pe joja prima oara nivelul era pana la maxim chiar 1mm peste acum am pus mai putin nivelul este cam la 0.5 cm sub maxim

                            Comment


                            • eu cred ca e din cauza vascozitatii
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • am un diesel 1.5 85 cp am facut revizia acum 2 zile si am schimbat si distributia, pana acum nu am avut probleme si am bagat numai castrol edge td 5w40,am observat ca nu se mai aprinde senzorul de ulei la punerea contactului atunci cand motorul este rece si am incercat o oprire fortata adica sa moara motorul si nu se apinde ,cand am pornit apoi la cald motorul am observat ca se aprinde normal, am fost la un service dacia si au spus din start ca este sonda ,ati mai intalnit problema undeva????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google