IancuMIC unde este unitatea care gestioneaza presiunea uleiului?
Becul de la ulei se stinge tarziu.
Collapse
X
-
Gestionarea martorilor de bord se face cu ajutorul unui controller.
Asta am spus; aceasta unitate , daca pot sa-i spun asa, face parte din tabloul de bord.
Era doar o ipoteza pentru probleme la stingerea martorului presiune ulei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
IancuMIC eu cred ca scrii de dragu de a face posturi,daca vrei o sa caut si schema electrica/electronica a ceasurilor de logan,sa te convingi ca de la sonda de ulei vine la ledu indicator un simlpu fir,si intarzierea lui la stingere are o mare legatura cu vascozitatea uleiului,pe timp friguros,sonda de ulei o data ce sa defectat asa ramane,nu se mai repara decat cu alta noua
Loganu nu are un motor atat de performant incat presiunea scazuta a uleiului,sau ,,clipirea,,ledului sa aprinda check engine,nu crezi scoate firu de la sonda de ulei cu motoru in functiune,merge bine mersi,porneste motoru cu firu scos de la sonda de ulei,va porni la prima cheie
Comment
-
pai cu firul scos nu se mai aprinde deloc becul , ce eroare sa memoreze , asta e cea mai mare ciobanie pe care am vazut`o, vrei sa nu se mai aprinda becu , scoti firul ,moare sonda ... se stinge becul ,de-ar fi toti senzorii ca asta ar fi meserie )
Eu am mers cu el jumate de an pana mi-am dat seama ca nu e ceva in regula si ca nu se mai aprinde ,apoi la verificare era firul zburat din senzor l-am bagat inapoi fortat si de vreun an vad ca sta acolo .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
biancamarius5 uleiu este in baie ca daca este sub baia de ulei e grav,problema este pe frigu asta ca se stinge mai greu becu la ulei,de la frig devine mai vascos si urca mai greu pe rampa de ulei,sa stinga becu si sa unga toate componentele motorului
Comment
-
Originally posted by nikuniku View PostCristi_Xp de ce nu citesti si mai sus,Iancu zicea ca becu de la ulei e gestionat de ECU si eu iam raspuns,oi fi tu bun dar nu esti unicat mai sunt si altii ca tinePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am pornit motorul dupa aproximativ 2 saptamani
dupa circa 1 minut, s-a aprins martorul de ulei, dupa cateva secunde s-a stins, dupa aceea s-a aprins si tot asa
uleiul a fost schimbat acum 500 de km
e prea vascos uleiul?
sonda,senzorul a inghetat?
masina are 5000 de km
Comment
-
O explicatie poate fi legata de faptul ca supapa care se deschide in cazul cresterii presiunii in elementul filtrant si-a facut treaba, in acest caz a crescut cantitatea de ulei nefiltrat trimisa catre elementele ce trebuiesc lubrifiate, dar cu o presiune scazuta (volum mare sub presiune mica).Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment