Becul de la ulei se stinge tarziu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC unde este unitatea care gestioneaza presiunea uleiului?
    Attached Files

    Comment


    • Gestionarea martorilor de bord se face cu ajutorul unui controller.
      Asta am spus; aceasta unitate , daca pot sa-i spun asa, face parte din tabloul de bord.
      Era doar o ipoteza pentru probleme la stingerea martorului presiune ulei.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • IancuMIC eu cred ca scrii de dragu de a face posturi,daca vrei o sa caut si schema electrica/electronica a ceasurilor de logan,sa te convingi ca de la sonda de ulei vine la ledu indicator un simlpu fir,si intarzierea lui la stingere are o mare legatura cu vascozitatea uleiului,pe timp friguros,sonda de ulei o data ce sa defectat asa ramane,nu se mai repara decat cu alta noua
        Loganu nu are un motor atat de performant incat presiunea scazuta a uleiului,sau ,,clipirea,,ledului sa aprinda check engine,nu crezi scoate firu de la sonda de ulei cu motoru in functiune,merge bine mersi,porneste motoru cu firu scos de la sonda de ulei,va porni la prima cheie

        Comment


        • pai cu firul scos nu se mai aprinde deloc becul , ce eroare sa memoreze , asta e cea mai mare ciobanie pe care am vazut`o, vrei sa nu se mai aprinda becu , scoti firul ,moare sonda ... se stinge becul ,de-ar fi toti senzorii ca asta ar fi meserie )
          Eu am mers cu el jumate de an pana mi-am dat seama ca nu e ceva in regula si ca nu se mai aprinde ,apoi la verificare era firul zburat din senzor l-am bagat inapoi fortat si de vreun an vad ca sta acolo .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Cristi_Xp de ce nu citesti si mai sus,Iancu zicea ca becu de la ulei e gestionat de ECU si eu iam raspuns,oi fi tu bun dar nu esti unicat mai sunt si altii ca tine

            Comment


            • si la mine tot la fel se intampla.nu ai de ce sa iti faci griji lucru asta se intampla la toate masinile daca a apucat sa ajunga uleiul in baie in totalitate

              Comment


              • biancamarius5 uleiu este in baie ca daca este sub baia de ulei e grav,problema este pe frigu asta ca se stinge mai greu becu la ulei,de la frig devine mai vascos si urca mai greu pe rampa de ulei,sa stinga becu si sa unga toate componentele motorului

                Comment


                • ........m da.

                  Comment


                  • Originally posted by nikuniku View Post
                    Cristi_Xp de ce nu citesti si mai sus,Iancu zicea ca becu de la ulei e gestionat de ECU si eu iam raspuns,oi fi tu bun dar nu esti unicat mai sunt si altii ca tine
                    nu te-am contrazis, am completat doar ce-ai zis tu,adaugand parerea mea , ca mi se pare o mare ciobanie cum functioneaza senzorul/becul )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • am pornit motorul dupa aproximativ 2 saptamani
                      dupa circa 1 minut, s-a aprins martorul de ulei, dupa cateva secunde s-a stins, dupa aceea s-a aprins si tot asa
                      uleiul a fost schimbat acum 500 de km
                      e prea vascos uleiul?
                      sonda,senzorul a inghetat?
                      masina are 5000 de km

                      Comment


                      • O explicatie poate fi legata de faptul ca supapa care se deschide in cazul cresterii presiunii in elementul filtrant si-a facut treaba, in acest caz a crescut cantitatea de ulei nefiltrat trimisa catre elementele ce trebuiesc lubrifiate, dar cu o presiune scazuta (volum mare sub presiune mica).
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • nu va mai faceti probleme, la mine s-a stins mereu becul de la ulei mai tarziu de cind am cumparat masina si am acum 70.000km in trei ani si tot asa face, multe fac asa, vorbim de 1,5DCI, asa ca nu-l mai bagati in seama

                          Comment


                          • ce ulei folosesti? si la mine facea asa ca la tine(am scris pe paginile anterioare) pana cand citind pe forum am trecut la Castrol 5w40, si in general la 5w40, de atunci zau iti spun ca se stinge si iarna destul de repede, chiar si dupa o saptamana de cand nu a mai pornit.

                            Comment


                            • am trecut la castrol magnatec 10w40 de mult.la fel face,se stinge dupa cam 2 sec.raman la ideea ca e de la vascozitate

                              Comment


                              • Sau cat de repede amorseaza pompa si filtrul.
                                La mine dupa ce am pus Edge 5w40, se stinge in momentul pornirii, chiar as putea spune un piculet inainte.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google