Baieti, relaxati-va, ce e cu voi? Ganditi asa: la vechile dacii sau la masinile care au indicator de presiune al uleiului cu ac indicator, dureaza cateva secunde pana ajunge acul sus, nu creste instantaneu la pornirea motorului; ganditi la fel si aici; becul se stinge cand acul imaginar ajunge la maxim, nu cand porniti si incepe sa se ridice, deci care e problema? Si la mine la fel se stinge un pic mai greu, dar nu imi fac deloc griji.... Si nu cred ca ar trebui sa va faceti nici voi! ;)
Becul de la ulei se stinge tarziu.
Collapse
X
-
Eu am acum mobil si tot dureaza un pic... Cred ca e o chestie de precautie montata de astia de la dacia, sa nu pleci de pe loc imediat ce pornesti motorul, si sa astepti sa circule uleiul peste tot....1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Singura masina diesel pe care am condus-o de la Renault a fost un Symbol dci 85 cp si iti zic ca se inchidea martorul imediat...Alte diesel pe care le-am condus au fost de la VW si tot imediat se stingea martorul....La benzina nu mai zic, ca se opreste imediat!Sa nu fie uleiul contrafacut sau probabil pur si simplu asa functioneaza senzorul respectiv, caz in care nu e nici o problema!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by iuli81 View PostNici nu prea stiu ce sa fac. Sa mai merg la ei sa-i bat la cap sau s-o las asa ca nu are nimic?
Comment
-
E mai vascos decat 5w40 si de aia pana "se imprastie" mai dureaza cateva secunde. E bun 10w40 si nu-ti face probleme cu martorul.
Comment
-
Si la mine a aparut problema cu senzorul de presiune, dar dupa schimbul revizia de 30k. Inainte de schimbul de ulei becul de stingea odata cu cel de baterie, si vara si iarna. Am facut si film, sunt asemanari foarte mari cu cel de la inceputul topicului. Am platit la revizie ptr Mobil1 5w40 dar nu garantez ca l-au si pus in motor. Si nivelul de ulei era mai mare, peste limita maxima. La service mi-au spus ca esta perfect asa. Oricum nu ii cred.
Comment
-
Imi aduc aminte cum faceau mesterii in trecut la diesel la pornire: dadeau o cheie scurta sa ''rupa'' uleiu' apoi la a doua porneau.
Nu cred ca e o problema ca nu se stinge becul de pres o data cu cel de la baterie.
Am vazut la mai multi treaba asta si motorul merge brici (diesel)
Comment
-
Originally posted by Octavian___28 View PostImi aduc aminte cum faceau mesterii in trecut la diesel la pornire: dadeau o cheie scurta sa ''rupa'' uleiu' apoi la a doua porneau.
Nu cred ca e o problema ca nu se stinge becul de pres o data cu cel de la baterie.
Am vazut la mai multi treaba asta si motorul merge brici (diesel)
Comment
-
Nu cred ca trbuie comparat benzinaru cu diselachele dpdv al uleiului. Sunt uleiuri diferite, motoarele merg in regimuri diferite.
intarzierea cred ca este normala. Am doar 2000 cu logand diesel dar asa face dimineata. Si mi sa parut cu cat e mai frig cu atat sta mai multice. Adica cand e mai vascos circula mai greu prin toate orificiile din motor. De aceea trebuie lasat un pic. Nu cum l-ai pornit gata ai plecat. Asta faci cand e cald dar daca e rece in nici un caz.1.5 dc
Comment
-
am si eu problema asta
Am constatat ca martorul de presiune la ulei incepe sa faca figuri in special dupa circa 8000 de km de la revizie. Adica am luat masina noua stock la inceputul lunii august 2007 si prin octombrie cand aveam 8000 deja martorul ramanea aprins circa 2-3 secunde, in special dimineata. Prin noiembrie cand am fost la revizia de 10000 nu mai conta se aprindea oricum, indiferent ca era friga afara sau nu.
Dupa revizia de 10000 si pana spre 18000 nicio problema. Dupa a reaparut faza. Am crezul ca uleiul e prost (daciaoil) si m-am jurat ca la revizia de 20000 nu mai pun daciaoil.
La revizia de 20000 ma duc si le cer sa puna castrol gtd magnatec ca e mai bun. Nu mai mentionez ca m-am bucurat mult ca au fost de acord sa puna uleiul cerut de mine, si ce dezamagit am fost cand am remarcat ca acum faza cu martorul de ulei e oarecum aleatoare si a aparut dupa 2000 de km de la revizie, deci pe la 22000. Nu mai sta asa mult aprins ca inainte, dar nu ma bucur ca e inca devreme, ma aproprii de 25000.
Am intrebat si in service si pe un prieten care are o statie de itp si toti spun ca e normal si ca au vazut fenomenul pe la toate masinile renault echipate cu motoare diesel K9K, deci intra la capitolul "asa face toate".
Eu am tot sperat ca prin serviceurile cica renault (foste dacia) daca semnalezi o problema lucrurile sunt mai serioase cel putin in materie de stiinta, daca nu si de comportament al angajatilor, adica macar sa aiba bunul simt sa te lamureasca in ce problema ai - dar de unde, sa mai treaca 50 de ani.
Daca cineva de pe forum considera intemeiat ca este o problema cu acest martor sa ne avertizeze (motivat tehnic) ca sa stim ce cerem de la service.
Numai bine.
Comment
-
Macar ai citit tot threadul? Ai vazut ce am zis eu si ceilalti despre aceasta "problema"?
Nu e o problema, sa fie clar pentru toata lumea, citeste tot threadul si te vei lamuri cum sta treaba.
Comment
Comment