Relantiu Si Farurile Parca Clipesc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relantiu Si Farurile Parca Clipesc

    cine i-mi poate spune daca e de rau sa nu-ti steie in relantiu intotdeauna constatnt? cateodata joaca cate 100-200 ture!! La lasarea ambreajului parca i-mi clipec farurile o idee! nu ar trebui bateria sa la tina aprinse constatant?? (masina noua). Am condus si alte masini, si diesel, si nu avea decat cu 8Ah mai mult si muzica in ea 150-200RMS dar tot nu face asa ceva!

  • #2
    nu are treaba bateria, alternatorul baga curent dupa ce motorul este pornit acum nu stiu ce sa zic la mine de exemplu la ralanti clipesc ledurile din bord si nu am bagat de seama
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      Dak e Diesel se intampla mai ale dak stai la semafor cu faruri,proiectoare aprinse ,ti si pedala de frana calcata eventual si AC,alternatorul nu face fata sa asigure intreaga cantitate de energie...... Intradevar AC-ul nu consuma curent, numai ventilatia cabina, dar ia din puterea motorului.

      Comment


      • #4
        Variatia de turatie la ralanti (nu relantiu...) in ce conditii apare? Daca nu ai nici un consumator prnit tot apare?
        Eu totusi nu cred ca variatia e de +/-100-200 rpm fata de 750 rpm cat e normal, fara nici un consumator pornit.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Da, apara si fara nici un consumator, si relantiul i-mi sta la cca 500rpm, si nu la 750. Am un prieten care si-a luat sandero, la el ii statea chiar si la 300, abia ii merea... ii tremura toata masina, ci AC numa ca nu se oprea! Ar fii bine sa ma duc inapoi la ei? la Dacia?

          Nu mai da quote la mesajul anterior! ! !
          Last edited by darksid3; 21 December 2008, 13:59.

          Comment


          • #6
            s-a mai discutat pe forum, turometrul pa logan incepe gradatia de la 500 rpm nu de la 0. la 300 este imposibil sa se invarta motorul.

            chiar si cu consumatorii porniti variatia de turatie ar trebui sa se sesizeze doar pentru o fractiune de secunda dupa care revine turatia la normalul de aprox 750rpm (cu motorul cald). la mine acest fenomen l-am observat cand am avut motorasul pas cu pas stricat, revenea la normal foarte incet.

            Ps: daca tu credeai ca turometrul incepe de la 0, inseamna ca de fapt turatia iti oscileaza doar 50rpm si nu 100. 50 nu e foarte grav, se intampla la multi.
            Last edited by loganar; 20 December 2008, 14:40.
            Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

            Comment


            • #7
              1: am observat, prima linie e la 500 si al doilea, mai lung e de 1000? Corect? si mie i-mi scade o idee sub prima linie, si nu sta constant intre cele 2 lini (prima si a doua).
              2: fractiunea de secunda e de cca 2-4 sec la mine, chiar si daca invart volanu (servo).

              Nu mai da quote la mesajul anterior ! ! !
              Last edited by darksid3; 21 December 2008, 13:58.

              Comment


              • #8
                n-am inteles prea bine despre ce linii vorbesti, dar pentru a inlatura orice neintelegere ti-am atasat o poza cu turometrul.
                Attached Files
                Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                Comment


                • #9
                  Acolo nu sunt 500 rotatii unde arati tu.
                  500 sunt unde ai pus 750.

                  Daca gresesc nu ma supar sa fiu corectat.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #10
                    gresesti! turometrul este gradat de la 500 nu 0. citeste inainte sa vorbesti, am scris mai sus
                    Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      @bbszilveszter: Daca fluctuatia de turatie apare fara pornirea unor consumatori, e o problema la corpul clapeta.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        asta presupune ceva reglaje? trec pe la service, la ei, nu? mrs

                        Nu mai da quote la mesajul anterior! ! !
                        Last edited by darksid3; 21 December 2008, 13:58.

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai garantie da. Daca nu ai garantie la orice service te poti duce. Si depinde ce are corpul clapeta, exista posibilitatea ca trebuie schimbat.
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #14
                            la corpul clapeta nu prea are ce sa-ti regleze, eventual o curatare (sanse de reusita mici). probabil se schimba. daca masina e in garantie atunci e ok, daca nu e mai complicat si mai ales scump.

                            vezi ce am patit eu aici:

                            Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                            poate fi ceva asemanator.
                            Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              da baieti, e in garantie, e masina de 1 luna ), multumesc de sfaturi.l o se ma duc la service
                              Last edited by bbszilveszter; 21 December 2008, 16:09. Reason: am citit regulamentul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google