Zgomot Lichid De Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    TopCat, daca va pune lichid de racire pana la nivelul maxim, cand e motorul e rece...va avea surprize.
    De aceea se face cum am zis mai sus
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #17
      Spre exemplu daca pui lichid de racire cu motorul rece , pana la semnul "max", cand motorul se va incalzi, lichidul de racire va creste peste semnul "Max"....daca pui lichid cu motorul cald pana la semn, cand motorul va fi rece, lichidul va fi scazut sub nivelul "max" dar in exploatare lichidul va fi exact la "max"....suna alambicat dar daca cititi cu atentie prindeti ideea
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        are dreptate "saptezecisisaptecer" verificarea se face cu motorul cald, pe loc drept, dar la cateva minute dupa oprirea motorului. operatiunile de verificare/inlocuire lichide se fac deobicei la temperatura camerei, adica nu cu motorul cald si afara sa fie -40 de grade...ci cu motorul caldut, temperatura ambientala de 25 de grade
        Last edited by Seba; 21 January 2009, 14:31. Reason: operatiunile se fac, nu se face...:)
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          In primul rand, multumesc, $Darksid3, eu am fost laconic, iar $ Seba...chiar vroiam sa trimit pm (multumesc, banui tu de ce )
          Intrebarea mea: ati avut curiozitatea sa va uitati la lichide cand ati receptionat masinuta?
          Nivelul lichidului de racire (caci nu prea avem antigel) nu cumva era intre cele doua niveluri?
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #20
            Ba parca da(90% sigur). Alelalte erau la maxim.
            A mint zgarcitii dracu mi-au pus numai 1l de lichid de parbriz.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              Ai dreak' tie ti-au facut plinul de carburant si mie mi-au dat 5 L, ca sa ajung pana acasa...

              Sorry!
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #22
                La mine pe vasul de expansiune este un semn cu carioca din fabrica...cand motorul era cald lichidul urca pana la semn, cand motorul era rece, lichidul cobora pana la "max"....acum i-am completat cu antigel si tot cam asta e nivelul
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #23
                  dracu de nesimtiti...ca mie tot 3 litrii de benzol mi-au bagat. inca mi-au zis sa nu ma risc din calea lugojului pana la omv-ul de la gara, sa merg la cea ma apropiata benzinarie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    ii dau si eu draq. mi-a zis dealer-ul ca mai am vre-un litru in rezervor, aidca cat sa o pornesc odata, sa fac o tura de curte si sa ma duc la cea mai apropiata benzinarie (care ei stiu de ce si-a ridicat-o acolo)

                    dar se pare ca o dam in nesimtirea celor de la mioveni

                    mai bine revenim la ONTOPIC

                    si eu am o liniuta verde pe vasul de expansiune
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      toti avem liniuta aia, dar pe langa aia mai ai doua liniute din turnare, pe care si scrie "max" respectiv "min"... alea sunt gradatiile "oficiale", nu mazgalelile cu carioca...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        dunga aceea cu carioca ,cel putin pe mine,m-a ajutat sa vad variatiile nivelului lichidului de racire.
                        de cate ori revine acolo, imi dau seama ca nu e cazul sa-mi fac inca griji.
                        Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                        Andreea Trifu

                        Comment


                        • #27
                          Mai nou nu o sa mai fie ca si carioca costa bani. Probabil o sa traga un semn cu un cui.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #28
                            niet! se vede ca nu lucrezi in industria auto. prima data se face o comisia de experti care sa analizeze cate rezervoare se pot zgaria cu un cui si cat costa cuiul, se raporteaza la cate rezervoare se marcheaza cu o carioca si cat costa gunoiul ala de marker. se alege varianta cea mai ieftina, indiferent de rezultatul analizei...intre timp, pretul masinii creste, ca deja ai 4 experti in plus in procesul de fabricatie, deci costuri suplimentare. dupa 6 luni de la concedierea expertilor se ieftineste masina cu 2 eurocenti dar intre timp se angajeaza alta echipa de experti care sa studieze eficacitatea vopsirii cu vopsea lavabila de zugravit a capotei motorului . asta pt inceput, ca de fapt se doreste realizarea unei economii substantiale, vopsind toata masina cu lavabila. nu dufa, ca aia e nemteasca si e scumpa, nu da bine in politica reno de scadere a costurilor...
                            vrei sa mai continui ideea sau crezi ca am batut campii suficient?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              @floradi2001: Masina ta are AC sau nu?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                are AC...

                                e logan gpl laureate cu AC...benzina-1,4. eu pana acum, de cand am luat-o am bagat aproape 2 litri de lichid de racire...de la dealer a venit la minim...cand a venit frigul, eu am pus un litru de lichid si l-am facut la maxim...dupa un timp a inceput sa scada...iar am mai completat cu aproape un litru si l-am dus la maxim.acum urmaresc sa vad ce se intampla...tendinta e de scadere..dar,inca o data spun, nu e nicio urma pe nicaieri...
                                Last edited by floradi2001; 22 January 2009, 19:47. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google