Pana la urma nu ai scapat de demontat bara, eu am avut noroc ,avand mainile mai subtiri au incaput sa desfac cele doua suruburi de jos.
Problema alternator
Collapse
X
-
Nu, nu se deschide niciun circuit, nici cel frigorific, nici cel al direcţiei asistate !
Am slăbit doar cele două şuruburi de fixare a compresorului pentru că altfel nu se putea desface şurubul din dreapta-jos de prindere a alternatorului; exact deasupra acestui şurub, la nici două degete de el este o tulumbă de pe traseul frigorific.
GFN, exact la ce tip de Logan ai făcut tu operaţiunea asta, te rog ?Last edited by ibuzescu; 4 May 2015, 17:27.sigpic
Comment
-
Acu' de ce esti tendentios?
Bineinteles ca si la 1.6 existau aceleasi 3 modele mari si late, ca si la 1.4.
Loganul colegului @GFN avea si AC, vezi primele 2-3 foto (compartiment motor) din postul lui:
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?
Last edited by 77sky; 7 May 2015, 13:33.
Comment
-
Nu-i bai, mai glumim si noi.
Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?
Comment
-
Linkul tău nu duce exact la fulie dar am înţeles ce întrebi, te referi la fulia INA de 1.5dci la 185 lei. Observ că are alt cod intern de fabrică decât a mea, dar codul constructiv ar trebui să fie acelaşi şi anume 535 0105 10. Iată, ataşat, fulia mea.sigpic
Comment
-
Asadar si prin urmare, am schimbat si eu fulia alternator si fulia arbore cotit. ODO 176.000Km
Fulia alternator nou montata este exact modelul folosit si de Buzescu, s-a potrivit perfect. Mersi ptr. info, mi-au fost utile!
Fulia veche, inlocuita, prezenta uzura caracteristica, cum a specificat si colegul si in plus in interiorul ei (dupa desfacera partii cu hexagonul) exista sub forma de reziduu, o pulbere fina neagra (banuiesc ca e vorba de cauciuc / neopren etc). Oricum, viata lunga e clar ca nu mai avea.
Pe de alta parte, dupa schimbarea fuliei arborelui cotit, aceasta nu mai fuleza ca cea veche (am avut ceva transpiratii, sa nu fie problema din axul arborelui, sa fie deformat, desi teoretic n-ar fi avut de ce) si acum transmisia functioneaza perfect.
Era sa uit, totodata, cu operatiunile astea, am schimbat (din nou, dupa numai cca. 7000km si aspect aparent ca nou) si cureaua de accesorii, fiind mai catolic decat papa.
Cateva foto reprezentative:Attached Files- DSC08389.jpg (54.1 KB, 249 views)
- DSC08390.jpg (51.5 KB, 247 views)
- DSC08391.jpg (48.9 KB, 249 views)
- DSC08392.jpg (28.3 KB, 247 views)
- DSC08393.jpg (31.2 KB, 246 views)
- DSC08395.jpg (48.6 KB, 112 views)
- DSC08396.jpg (44.0 KB, 95 views)
- DSC08397.jpg (34.6 KB, 112 views)
- DSC08398.jpg (101.9 KB, 114 views)
Last edited by Kojak; 13 May 2015, 10:37.
Comment
Comment