If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
firma are sediul in Bistrita ,dupa ce comanzi online te suna ei pentru confirmare si modalitatea de livrare, sunt prompti si seriosi , eu unul ii recomand.
salut domnilor,un sfat daca se poate,imi licare becul de la baterie din bord si am fost sa vad daca e vreo problema la baterie,incarca decat 12,7 alternatorul,se poate repara alternatorul,daca el este buba,sa nu dau bani pe altul nou?va multumesc
1.5 DCI an 2007 38000 KM masina sta in garaj, nu prea o folosesc.
La mine am urmatorile valori, tensiune alternator:
14.63 cu motor pornit fara consumatori. la prima pornire.
14.56 fara consumatori dupa un timp.
14.50 cu faza scurta pornita.
14.30 faza scurta si aeroterma poz 2.
14.12/14.19 faza scurta, aeroterma, priectoare.
14.25 doar aeroterma poz 2.
Oare sun parametri normali ?, trebuie schimbat releu incarcare alternator ?
Gasesc releu sa stea in parametri 13.8/14.4 ?
Proba facuta cu doua baterii, adevarat una are 2 ani una 4 ani.
Verificat si consum la rece ( fara motor pornit), 0.53 A. Am alarma cu modul confort geamuri si senzor perimetru.
Buna ziua. M-ar interesa si pe mine de unde se poate cumpara sau cum se numeste acest suport de carbuni de la alternator. Si daca se pot schimba doar carbunii din el.
Am pus masina pe tester deoarece se oprea in mers cand si cand, nu a aparut nici o eroare, decat mi s-a specificat faptul ca incarcarea este oarecum slaba, tensiunea sta undeva la 13.4-13.7 maxim cu motrul pornit. Cei de la service au spus ca probabil sunt momente scurte cand nu incarca si de aceea motorul se opreste. Injectoarele au fost testate si nu sunt probleme. Stiti de la ce ar putea fi? Ce sa verific, eventual contacte slabe? Am sa pun totusi si multimetrul pe baterie sa vad ce tensiuni am, deocamdata nu am acces la masina deoarece este a socrului meu din alta localitate.
Masina este Logan 1.5 dci 85 CP, 83000 km, an 2007
salut am si io un logan 1.6 8v si astazi am masurat daca incarca si am observat ca incarca 13.5 ma poate ajuta cineva sau stie cineva ce ar putea avea?
astazi am sesizat si eu o problema. am caderi de tensiune in mers cu motorul pornit , dar becul " baterie" din bord nu se aprinde. tensiunea fluctueaza de la 13.8 , 14 spre 12.5 cate o secunda la 10 , 15 secunde indiferent de turatie si palpaie toti consumatorii (becurile) , iar cd-playerul se inchide si imediat se deschide. banuiesc ca-i un contact imperfect sau alternatorul stricat (dar nu se aprinde martorul in bord). bornele le-am verificat , is bune , bateria e ok.
costi da jos alternatoru si schimba releu de incarcare(se vinde cu carbuni pe releu)si scapi de acele fluctuatii de tensiune,demontezi releu de pe alternator,cu atentie sa stii cum sa-l pui la loc,si cu el in mana te duci la magazinu de piese auto,sunt cateva modele diferite
„Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment