Vezi sa nu fie rulmentul de la compresor, in general si astea au acel zumzait zpecific.
Problema alternator
Collapse
X
-
Buna ziua,
Am inlocuit recent bateria (originala era din fabrica, anul 2010) cu un BOSCH 56 Ah. La garantii au constatat ca tens. de incarcare depasea 14,4 V, mai exact este 14,57 in gol si 14,51 V in sarcina ( lumini aprinse ) .....au refuzat sa-mi acorde garantie. Din cate am citit, producatorul Dacia afirma ca tens de inacarcare poate atinge 14,8 V, limita superioara. N-am de gand sa ma tiganesc, ( timpul pierdut si nervii nu merita) dar asa "de amorul artei" este corecta functionarea alternatorului ?
Multumesc.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
Bateria originala a tinut foarte ok, 6 ani ! decent!
Trebuia sa nu mai cumperi de la respectivii daca nu vroiau sa-ti dea garantie pentru ca iti incarca alternatorul prea mult chipurile.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
trebuia sa le dai bateria inapoi si sa ii pupi pe frunte.....
ca idee, si eu stiam ca este pana in 14.4V...
Aparatul lor era ok? exact cum spunea si Goodoane....avizul metrologic? pentru ca tu nu aveai 15.8v ca sa sustina "domne ai praf alternatorul, nu iti dam garantia"....ci 14.57 si daca aparatul lor de c....., are abateri mari, na' problema...
Comment
-
Bateria am cuparat-o de la un mag. de piese auto, garantia este acordata de importator (AutoTotal) conditionata de prezentarea la un service agreat din lista pentru masurarea sistemului electric. La primul service din lista tiparita pe certif. de garantie, mi-au solicitat plata, lucru care l-am refuzat din principiu ( garantia nu este conditionata de plata unei sume de bani cf. legii ), la al doilea service au invocat ca nu este trecut pe certificat marca, modelul, VIN-ul auto pe care se monteaza bateria, trimtandu-ma inapoi la magazin sa complecteze ei datele, etc... ce mai..."e magari d.le". Aseara am masurat tens. de incarcare folosind doua aparate destul de precise ( Fluke ) amandoua au aratat in intervalul 14,49-14,52 fara consumatori si 14,38-14,45 cu lumini aprinse. Daca pornesc si ventilatia, scade la 14,35-14,38 V masurate la 2000 rot.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
eu nu am luat in calcul faptul ca achizitionezi dintr-un loc bateria si te duci la verificare in alt loc....
Eu asa selectez magazinele de unde cumpar (sa se faca verificarea pe loc...in acelasi loc...)
Nu are sens sa te consumi...."doamne ajuta" sa nu pice si cam atat.....Daca ai masurat si tu si incarca ok, bateria te tine maxim 3 ani....(cu sau fara garantie). Atat sa nu fie probleme de productie si sa pice la scurt timp dupa achizitie...
Eu in Ianuarie mi-am luat baterie noua Rombat de 62 si in urmatoarea dimineata (erau gerurile vietii) a pornit mai prost masina decat cu prima baterie care era a masinii din 2009. M-am dus la ei, i-am "blagoslovit" si le-am spus ca ori imi dau banii inapoi, ori imi dau alta (dar nu tot Rombat ca erau acelasi lot toate) si mi-am luat Caranda de 55.
Nu am probleme momentan si nici nu imi doresc...
Ce vreau eu sa spun ca daca nu are probleme la inceput, in mod normal merge 2-3 ani...
Comment
-
De cand s-a modificat acest termen de garantie?
Ai din intamplare si un document care sa confirme cele spuse de tine?
Nu de alta, dar la gama Rombat este 2 ani garantia, de ani de zile...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
-
Bonus- nu prea cred ca merge fara sa umblii la ACAttached Files
Comment
Comment