Si rulmentul nu face parte din kitul de ambreiaj? Ce intelegi tu prin treaba "gospodareasca".
Tacantit Ambreiaj ... Placa De Presiune?
Collapse
X
-
Placa se fixeaza pe volanta iar discul este fixat, dupa ce se face o centrare corecta, de placa de presiune, si da rulmentul de presiune lucreaza pe arborele care iese din cutie si care trece prin canelurile discului si se centreaza pe o bucsa de bronz din capatul arborelui cotit.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu ti-am zis mai sus ca am schimbat un ambreiaj si se poate doar prin cracanare ;). o sa dai si placa jos ca sa poti scoate rulmentul daca nu ma insel>nu mai tin minte exact, dar sunt 95% sigur ca nu iese rulmentul daca nu dai placa jos. Ma refer aici la metoda "prin cracanare".
IancuMIC : lasa dacia 1300 ca la logan nu ai nici o bucsa de bronz ;) Priza nu intra in arbore.sigpic
Comment
-
Rulmentul e agata in 2 urechiuse de furca, da nu are siguranta nimic. Cand cracanezi cutia tragi de el si iese. Motorul a fost suspendat pe un suport ca in poza.Attached Filessigpic
Comment
-
In aceasta seara, dupa ce am incetinit pt a evita gropile din astfel, am trecut din tr.3 in tr. 2, si urcam o mica panta....a inceput masina sa se hataie....si sa aud un zgomot de frecare de metale......parca nu avea vlaga sa traga, desi nu o turam..tineam constanta turatia. Apasam ambreiajul, zgomotul disparea.
Am incercat pe loc drept, sa ii dau o forja, si deja pe la 2000 tr...incepea simtomele. M-am oprit.
Pareri, solutii...costuri ....va rog.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Daca presupunerea mea e corecta, atunci nu prea e indicat. Socurile la fiecare cuplare/decuplare se resimt in transmisie, pentru ca lipsesc elementele de amortizare; acum e posibil sa se fi rupt doar un arc din cele 4 sau 6 cate sunt.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salutare.
Pot spune ca si eu ma confrunt cu acest zgomot, care nu stiu de unde ar fi, dar stiu de cand a inceput sa faca si anume cand am schimbat kitul de ambreaj pe la 47mii si ceva de km, pentru ca pedala era incredibil de tare (trebuia apasata cu 2 picioare, scartaia, trosnea). Bun. Schimb kitul, dupa care la cateva zile incepe un sunet ca de o tabla in care s-ar bate cu un bat (sau ca o tabla care intra in rezonanta cu vibratia motorului), daca apas pedala de ambreaj odata, de doua ori, dispare sunetul, si reapare cand vrea ea. Deci nu-mi suna zi de zi asa, face cand vrea ea. Ce sa fie oare?
Eu am schimbat kitul de ambreaj impreuna cu cablul in service dacia-renault.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
Comment