Tacantit Ambreiaj ... Placa De Presiune?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si rulmentul nu face parte din kitul de ambreiaj? Ce intelegi tu prin treaba "gospodareasca".
    sigpic

    Comment


    • #47
      Pai discul si placa de presiune vin prinse de volanta iar rulmentul pe axul cutiei,nu
      /

      Comment


      • #48
        Placa se fixeaza pe volanta iar discul este fixat, dupa ce se face o centrare corecta, de placa de presiune, si da rulmentul de presiune lucreaza pe arborele care iese din cutie si care trece prin canelurile discului si se centreaza pe o bucsa de bronz din capatul arborelui cotit.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          pai vezi ce legatura sa aiba cu tot kitul de ambreiaj ? la ala hidraulic e mai complicat.
          Intrebarea esra daca a facut cineva operatiunea asta si daca are ceva sfaturi !

          Comment


          • #50
            Eu ti-am zis mai sus ca am schimbat un ambreiaj si se poate doar prin cracanare ;). o sa dai si placa jos ca sa poti scoate rulmentul daca nu ma insel>nu mai tin minte exact, dar sunt 95% sigur ca nu iese rulmentul daca nu dai placa jos. Ma refer aici la metoda "prin cracanare".

            IancuMIC : lasa dacia 1300 ca la logan nu ai nici o bucsa de bronz ;) Priza nu intra in arbore.
            sigpic

            Comment


            • #51
              Pai stai un pic rulmentul nu vine prins de furca ? si furca nu apasa pe soarele placii?

              Motorul cum l-ai suspendat ? Ai facut jug?
              Last edited by cristimar; 16 April 2012, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Rulmentul e agata in 2 urechiuse de furca, da nu are siguranta nimic. Cand cracanezi cutia tragi de el si iese. Motorul a fost suspendat pe un suport ca in poza.
                Attached Files
                sigpic

                Comment


                • #53
                  In aceasta seara, dupa ce am incetinit pt a evita gropile din astfel, am trecut din tr.3 in tr. 2, si urcam o mica panta....a inceput masina sa se hataie....si sa aud un zgomot de frecare de metale......parca nu avea vlaga sa traga, desi nu o turam..tineam constanta turatia. Apasam ambreiajul, zgomotul disparea.
                  Am incercat pe loc drept, sa ii dau o forja, si deja pe la 2000 tr...incepea simtomele. M-am oprit.

                  Pareri, solutii...costuri ....va rog.
                  Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                  Comment


                  • #54
                    Discul de ambreiaj; posibil sa fi sarit arcurile de amortizare a socurilor.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      bun...si mai pot merge in halul asta???.....
                      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                      Comment


                      • #56
                        Daca presupunerea mea e corecta, atunci nu prea e indicat. Socurile la fiecare cuplare/decuplare se resimt in transmisie, pentru ca lipsesc elementele de amortizare; acum e posibil sa se fi rupt doar un arc din cele 4 sau 6 cate sunt.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Salutare.
                          Pot spune ca si eu ma confrunt cu acest zgomot, care nu stiu de unde ar fi, dar stiu de cand a inceput sa faca si anume cand am schimbat kitul de ambreaj pe la 47mii si ceva de km, pentru ca pedala era incredibil de tare (trebuia apasata cu 2 picioare, scartaia, trosnea). Bun. Schimb kitul, dupa care la cateva zile incepe un sunet ca de o tabla in care s-ar bate cu un bat (sau ca o tabla care intra in rezonanta cu vibratia motorului), daca apas pedala de ambreaj odata, de doua ori, dispare sunetul, si reapare cand vrea ea. Deci nu-mi suna zi de zi asa, face cand vrea ea. Ce sa fie oare?
                          Eu am schimbat kitul de ambreaj impreuna cu cablul in service dacia-renault.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • #58
                            Azi dimineata am filmat, pt a se auzi simptomele.....de la secunda 9 incepe a se auzi acele piese care se freaca.....si sa nu mai spun de zdruncinatura.

                            videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
                            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                            Comment


                            • #59
                              Deci, pana la urma, am schimbat cutia....pinionul de angrenare fu problema..
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google