Pai si care ar fi problema asta?...sunt destui care au schimbat ambreiajul la aproape 100.000 km. Cu ce te deranjeaza ca tacane daca el isi face treaba corect?...iar zgomotul de AC e de la compresor, nu ambreiaj...si ala e tot un zgomot care nu inseamna un defect de functionare
Tacantit Ambreiaj ... Placa De Presiune?
Collapse
X
-
Originally posted by andrei View PostDaca se prezinta cum ai zis tu, e o problema, intr-adevar. Daca se manifesta doar la ralanti nu e o problema.
Merci oricum de raspuns.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Yoxi , cati km. ai tu cu masina, si in cat timp? Bineanteles ca poti merge la garantie cu ea, dar cred ca vei pleca tare dezamagit de acolo, ca no sa-ti schimbe aia nimic . Poate cel mult cablul de ambreiaj, si iti va mai unge pe la pedala pe acolo cu vaselina. Atata timp cat tu nu ai o defectiune , prin care masina sa ramana imobilizata din cauza ambreiajului , no sa faca aia nimic. Parerea mea., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostDeci tot la service ajung . E cum am spus. De altfel nici nu-i tacanitul acela de la ralanti e mai mult un huruit.
Merci oricum de raspuns.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
N-am schimbat nici un ambreiaj. Masina are doar 17000 de km
Eu banui ca atunci cand mi-au schimbat cutia de viteze nu au facut treaba cum trebuie ce-i din service . Poate fi priza din cutie cumva?
Chestia este ca am parcurs un drum mai lung si dupa 2700 rpm devine chiar stresant. Pana in 2700 fiindca este turatia mica nu se aude foarte tare dar peste cam se-mpute treaba.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
eu am acel zgomot de cand e masina, aprox 4 ani ! de atunci cei de la dacia mi-au zis ca e "sunet tehnologic" ) adica..asa face ea domne si sa nu-mi fac griji !sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Originally posted by FLORYN View PostYoxi , cati km. ai tu cu masina, si in cat timp? Bineanteles ca poti merge la garantie cu ea, dar cred ca vei pleca tare dezamagit de acolo, ca no sa-ti schimbe aia nimic . Poate cel mult cablul de ambreiaj, si iti va mai unge pe la pedala pe acolo cu vaselina. Atata timp cat tu nu ai o defectiune , prin care masina sa ramana imobilizata din cauza ambreiajului , no sa faca aia nimic. Parerea mea.
Dar marea problema ramane: se pare ca nu a rezolvat nimeni problema prin schimbarea ambreiajului.sigpic LOGAN -> ABS Plus -> 1.4 -> Albastru
http://picasaweb.google.com/tudoremanuel/GOLANULMEU#
Comment
-
Aici se vorbea de rulmentul de presiune, care intra pe arborele cutiei; discul si placa probabil se schimba mai usor, in acest fel cu cutia cracanata; in orice caz parerea mea ca nu e o treaba chiar gospodareasca, dar ma rog, nu mai comentez.Last edited by IancuMIC; 12 April 2012, 13:10.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment