Tacantit Ambreiaj ... Placa De Presiune?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai si care ar fi problema asta?...sunt destui care au schimbat ambreiajul la aproape 100.000 km. Cu ce te deranjeaza ca tacane daca el isi face treaba corect?...iar zgomotul de AC e de la compresor, nu ambreiaj...si ala e tot un zgomot care nu inseamna un defect de functionare
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei View Post
      Daca se prezinta cum ai zis tu, e o problema, intr-adevar. Daca se manifesta doar la ralanti nu e o problema.
      Deci tot la service ajung . E cum am spus. De altfel nici nu-i tacanitul acela de la ralanti e mai mult un huruit.
      Merci oricum de raspuns.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Yoxi , cati km. ai tu cu masina, si in cat timp? Bineanteles ca poti merge la garantie cu ea, dar cred ca vei pleca tare dezamagit de acolo, ca no sa-ti schimbe aia nimic . Poate cel mult cablul de ambreiaj, si iti va mai unge pe la pedala pe acolo cu vaselina. Atata timp cat tu nu ai o defectiune , prin care masina sa ramana imobilizata din cauza ambreiajului , no sa faca aia nimic. Parerea mea.
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cristi_LCD View Post
          Deci tot la service ajung . E cum am spus. De altfel nici nu-i tacanitul acela de la ralanti e mai mult un huruit.
          Merci oricum de raspuns.
          Posibil sa ai o problema cu rulmentul de presiune...ca fapt divers, d-aia e bine cand schimbi ambreiajul, sa schimbi si rulmentul de presiune chiar daca nu da semne de oboseala
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #35
            N-am schimbat nici un ambreiaj. Masina are doar 17000 de km
            Eu banui ca atunci cand mi-au schimbat cutia de viteze nu au facut treaba cum trebuie ce-i din service . Poate fi priza din cutie cumva?
            Chestia este ca am parcurs un drum mai lung si dupa 2700 rpm devine chiar stresant. Pana in 2700 fiindca este turatia mica nu se aude foarte tare dar peste cam se-mpute treaba.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #36
              Daca ai zgomotul asta de cand ti-au schimbat cutia, eu zic sa te duci in service
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                Nu este de atunci. A aparut mai tarziu(mult mai tarziu). Oricum peste 2 sapatamani am revizia de 2 ani si le spun atunci si de problema asta. Doar ca preferam sa ma duc cu lectia invatata. Sa le spun la ce sa se uite direct.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #38
                  eu am acel zgomot de cand e masina, aprox 4 ani ! de atunci cei de la dacia mi-au zis ca e "sunet tehnologic" ) adica..asa face ea domne si sa nu-mi fac griji !
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by FLORYN View Post
                    Yoxi , cati km. ai tu cu masina, si in cat timp? Bineanteles ca poti merge la garantie cu ea, dar cred ca vei pleca tare dezamagit de acolo, ca no sa-ti schimbe aia nimic . Poate cel mult cablul de ambreiaj, si iti va mai unge pe la pedala pe acolo cu vaselina. Atata timp cat tu nu ai o defectiune , prin care masina sa ramana imobilizata din cauza ambreiajului , no sa faca aia nimic. Parerea mea.
                    Pai masina o am de un an si 2 luni si am facut aprox 10.000 km cu ea. O sa incerc sa ajung in service cu ea si poate reusesc sa scap de chestia cu "asa face toate".
                    Dar marea problema ramane: se pare ca nu a rezolvat nimeni problema prin schimbarea ambreiajului.
                    sigpic LOGAN -> ABS Plus -> 1.4 -> Albastru
                    http://picasaweb.google.com/tudoremanuel/GOLANULMEU#

                    Comment


                    • #40
                      Si mie imi face zgomot grohait cand calc pedala , ma gandesc sa schimb rulmentul ,e mai usor de dat doar cutia jos?

                      Comment


                      • #41
                        pai cutia se da jos. pe dedesubt. daca e bun mecanicul doar o cracaneaza un pic si il schimba

                        reglati ambreiajele cu distanta precizata de uzina / manual si nu veti mai avea probleme

                        Comment


                        • #42
                          Pai rulmentul nu culiseaza pe arborele primar care iese din cutie? Nu cred ca se poate schimba fara sa dai cutia in totalitate jos, doar sa o departezi putin.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            merge. dar trebuie sa cracanezi serios cutia.

                            Comment


                            • #44
                              Poti schimba ambreiajul cu cutia cracanata. Probat pe masina unui prieten.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Aici se vorbea de rulmentul de presiune, care intra pe arborele cutiei; discul si placa probabil se schimba mai usor, in acest fel cu cutia cracanata; in orice caz parerea mea ca nu e o treaba chiar gospodareasca, dar ma rog, nu mai comentez.
                                Last edited by IancuMIC; 12 April 2012, 13:10.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google