Probleme Schimbator Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Schimbator Viteze

    Nu stiu daca s-a mai discutat de asa ceva eu nu am gasit nimic despre asa ceva. Problema este ca de cateva zile masina nu mai intra bine in viteza ... ideea e ca nu face asa tot timpul ...ma gadesc ca ar putea fi de la ghidajele schimbatorului....pt ca de exemplu daca vrea sa bag a 3-a si imping de levier normal in fata intra sacadat nu lin cum ar trebui ..dar daca fac aceeasi manevra doar ca dau un pic in stanga de levier intra perfect...sper sa ma puteti lamuri si pe mine in problema asta...multumesc



    Important Moderator or Administrator NoteNu folosi bold excesiv si alt font
    Last edited by Cristi_Xp; 3 January 2009, 00:42.
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

  • #2
    Sa nu fie din cauza uleiului prea vascos sau a actiunii frigului asupra pieselor din CV...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Depinde de cind ai masina ,de km pe care ii are,de felul tau de a minui levierul schimbatorului de viteze ,de multe altele.Dar daca e totul ok din punctul asta de vedere incearca sa vezi daca nu ai deplasata tija (bieleta schimbatorului) de la pozitia ei normala ,asta daca face la toate vitezele la fel (adica s-a modificat pozitia si nu mai e cea normala), daca nu e asta incearca sa faci dublu ambreaj si sa vezi atunci daca face la fel.

      Comment


      • #4
        Pai la toate vitezele face asa ...unde gasesc bieleta asta???? Uleiul din cutie l-am schimbat acum 3 zile si nu are legatura cu figul ca face la fel si dupa ce se incalzeste masina
        Last edited by darksid3; 2 January 2009, 00:37.
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Salut! bieleta e acea tija care face legatura intre levierul schimbatorului de viteze si cautatorul de la cutie, (se afla sub masina ) posibilitatea de a o regla o ai de la compartimentul motor deasupra cutiei,are un colier asa numit cu ajutorul lui poti regla pozitia schimbatorului.bagi in viteza a1a ,slabesti putin colierul tijei,pozitionezi schimbatorul pe pozitia pe care o crezi tu normala (a vit. 1)si dupa asta stringi bine colierul,executi la rece schimbarea tuturor vitezelor si vezi daca e bine sau nu ,daca nu e pe placul tau mai incerci sa reglezi la fel cum am descris mai sus.Multa bafta si sper sa ma fi facut inteles.

          Comment


          • #6
            Am facut niste poze ...sa imi spui daca acela insemnat cu rosu este colierul despre care vb ....am desfacut si partea din masina a schimbatorului ..e normal ca bucsa aceea de cauciuc sa fie taiata ???
            Attached Files
            Last edited by gmv97; 2 January 2009, 17:58.
            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Salut! da ,ala e colierul.si nu e normal sa fie crapat,deci..................ai cam gasit ce are !? parerea mea e sa schimbi piesa crapata mai intii si sa verifici daca merge normal
              si dupa aia sa te ei de pozitionarea colierului.

              Comment


              • #8
                Pana la urma o sa verific mai intai reglajul de la cablul de ambreiaj ca sa fiu sigur ca masina debraiaza cum trebuie...si dupa aia mai vad
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Am reglat si ambreiajul....intrebare este colierul acela e posibil sa se fi slabit in timp???ca nu a umblat nimeni pe acolo de cand am luat masina...si mai vreau sa te intreb daca stii ce e sub granitura aceea de cauciuc am facut o sageata in poza ...multumesc
                  Attached Files
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu aceeasi intrebare referitoare la reglajul levierului de viteze la Logan 1.4...am incercat sa il reglez la ochi dar nu prea merge adica in functie de pozitionare daca intra 1,2 bine nu mai intra celelalte ..il misc un pic levierul intra bine 3, 4 bine nu mai intra 1, 2 ...ma intereseaza daca stie cineva cum se face reglajul in fabrica , service ca nu cred ca stau sa regleze la ochi ...multumesc
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Atasez o poza ca sa se intelega la ce ma refer....2 reprezinta brida de reglaj a tijei de comanda .....in manualul de reparatii scrie sa nu se desfaca aceasta piulita dar in cazul in care aceasta este desfacuta nu spune nimic despre cu se regleazatija schimbatorului.....daca ma poate ajuta cineva ca eu chiar nu mai inteleg nimic
                      Attached Files
                      Last edited by gmv97; 15 July 2009, 15:00.
                      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        dragi colegi legatura dintre maneta de viteze si cutie de viteze se face pe cablu care este sustinut de un suport care mie recent mi sa rupt si nu mai intrA IN marsarier si a 5 aia este problema acel suport.

                        Comment


                        • #13
                          la tine nu cred ca nu iti mai intra din cauza manetei ci probabil a bucsilor care vin pe maneta pe tije ca vad ca e destula rugina incata sa impiedice desprinderea sau miscarea partilor stranse,incearca sa bagi in viteza traga-nd de schimbator usor in sus,sau incearca sa vezi daca nu cumva siguranta care tine mansonul acela de cauciuc nu cumva a iesit si ti-a scos schimbatorul mai sus,cat despre mansonul cauciucat care are sageata si de care intr. daca are ceva daca e rupt,afla ca nu are foarte mare importanta el face ca mizeria sa nu ajuga la respectivul angrenaj unde joaca maneta,dar nici de mers cu el rupt nu e bine risti sa iti rugineasca sau se depuna mizerie peacel angranaj si sa iti intre din ce in ce mai greu in viteza
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            o sa iti arat cand ne intalnim la un fulger ceva sau intr-o sambata sa ma lamuresti si pe mine care e treaba
                            In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              nu problema uite aici cum arata bara mea dupa 3 ani si ceva
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google