Probleme Schimbator Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.Revin si eu cu pozele puse de 74-NYT si GMV97.Puna astea pt,. a va da seama mai dine de diferenta.
    Numai bine.
    ps:sper sa nu se supere pe mine.
    Attached Files
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      esti extraordinar 23 yng bravo cum sa ne suparam,eu nu ma prea pricep sa fac asa ceva bv scz de off
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #18
        nu are nici o legatura ca la mine este murdar si la el nu ...eu am dat cu vaselina spray acolo pt a gresa si de asta s-a facut asa o sa pin o poza maine sa vedeti cum este acum
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #19
          Salut.Asteptam poza.Oricum nu trebuie sa te superi pt. poza.Treaba e sa-ti remediezi defectiunea.Daca te putem ajuta,te ajutam.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #20
            Originally posted by gmv97 View Post
            Pai la toate vitezele face asa ................................ Uleiul din cutie l-am schimbat acum 3 zile si nu are legatura cu figul ca face la fel si dupa ce se incalzeste masina
            Ce ulei a bagat in cutie?

            Comment


            • #21
              ag23yng, nu are nici o relevanta ca nyt a spalat motorul si gmv-ul nu si nici nu are nici un efect asupra modului in care intra in viteza.
              bucsa aia de cauciuc eu iti sugerez gmv-ule s-a schimbi cat mai urgent. acea bucsa tine vaselina pe articulatia levierului<nuca>.
              si la mine intra greu in viteze, dar eu am cu masina 136.000 de km. si intra greu pe retrogradare<cand dau inferioara> trebuie sa fortez nitel in levier ca sa intre.

              mai poti verifica suportul motorului ala lung, ca daca e rupt si motorul are o miscare de balans prea mare atunci e normal sa nu prea reusesti sa schimbi usor vitezele.
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • #22
                Salut.Eu am pus acele poze pt. a nu putea fi de ajutor daca se poate face o diferenta sau nu,doar din ce poze au pus colegi.
                Nu cred ca functionalitatea schimbatorului(faptul ca intra greu in viteza)are legatura cu faptul ce e sau nu murdara(spalata la "nyt").Eu am vrut sa fiu de ajutor.
                Numai bine.Dar sa ne spuna gmv97 daca mai face asa si acum pe caldura sau a renediat problema.(posibil uleiul sa fie de vina daca nu a respectat specificatiile).
                Hai ca v-am plictisit.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #23
                  Cred ca nu m-am facut inteles ....la mine acel colier de pe tija schimbatorului ...cel care apare in poze s-a slabit si s-a modificat pozitionarea levierului...pe mine ma intererseaza care este metoda de reglaj ....dupa ce slabesti piulita care este metoda de pozitionare a levierului (nu cred ca se face pur si simplu la ochi) ...masina are uleiul care este recomandat de dacia
                  In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    pai zise un om mai devreme
                    bagi in treapt 1
                    slabesti colierul
                    misti levierul sa vina pe pozitia fireasca fara sa-l scoti din viteza, strangi colierul.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #25
                      gmv 97
                      Ca sa reglezi pozitia levierului se baga in viteza 1, pozitionezi levierul pe directia lui 1 si strangi colierul.
                      Dupa asta verifici daca intra in toate vitezele,daca nu,mai reglezi in functie de pozitia convenabila.
                      Spor la traba si sa ne zici cum e....!

                      Comment


                      • #26
                        in manualul service la logan se spune ca timoneria se schimba nu se regleaza. cine regelaza timoneria o face pe propria raspundere.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #27
                          o fi o noua tehnica ...fara carte..nu intodeauna trebuie sa ne luam dupa carti
                          Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                          Comment


                          • #28
                            petroman , era un avertisment, faceti ce va taie capul.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #29
                              Normal ca se schimba,dar omului ii s-a slabit colierul ce sa faca acum,arunca masina la gunoi, si isi ia alta !
                              Oricum nu e normal sa nu poata sa o regleze,ca doar nu-i calibrat mm de robot din fabrica.
                              Ori nu stie el,ori nu e de acolo,in general e din bieleta CV ,dar poate fi si din alte piese care constituie ansamblu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google